KKOSKINEN Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Oho, olikin yhtäkkiä muuttunut vähäpäästöiseksi. Kolmas kerta mulla eikä ennen ole mitattu kierroksilla. Läpihän se meni savuista, mutta alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla.
Fenix Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Oho, olikin yhtäkkiä muuttunut vähäpäästöiseksi. Kolmas kerta mulla eikä ennen ole mitattu kierroksilla. Läpihän se meni savuista, mutta alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla. Vuosimalli ja onko otteessa vaatimus katalysaattorista?
KKOSKINEN Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kts eka postaus.
Fenix Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Oho, olikin yhtäkkiä muuttunut vähäpäästöiseksi. Kolmas kerta mulla eikä ennen ole mitattu kierroksilla. Läpihän se meni savuista, mutta alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla. Taisi käydä katsurille vahinko. Et olisi ensimmäinen jonka biiliä väitetään virheellisesti vähäpäästöiseksi. Vastaavista lukenut Overdrivellä. Se on sun tehtävä oikaista asia. .
KKOSKINEN Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kyylä se sen näytti kapulastaan ja vielä tietsikalta, selkeesti siellä luki vähäpäästöinen. Ihmetyttää miksei se edellinen katsuri sitä löytänyt. Virhe tais olla hänen. Mut samapa tuo kun läpi meni.
TransNAM Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2020 Kyylä se sen näytti kapulastaan ja vielä tietsikalta, selkeesti siellä luki vähäpäästöinen. Ihmetyttää miksei se edellinen katsuri sitä löytänyt. Virhe tais olla hänen. Mut samapa tuo kun läpi meni. Voi vanhempikin auto olla vapaaehtoisesti "vähäpäästöinen", verotus-syistä, mutta silloin sen pitäisi kyllä lukea jossain niin että omistajakin sen tietää. ...alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla. Kummalle tuli isompi otsasuonen pullistuma? Katsurille vai omistajalle...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään