Guest leepu Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Cooperin renkaat onko järkevä ostos?
PSN Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Mulla on jotkut Cooper Cobrat, kovaa seosta ja märällä erittäin liukkaat.
Guest Knight Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Helvetin paljon paremmat kuin noi mun nykyset generaalit
Jake Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 mulla kans on takana, kovat/muovisen oloset. Ovat tosin kestäneet useemman vuoden vaikka on niillä välillä savuteltukkin. Ei oo kovin hyvä pito.
TA 90 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Helvetin hyvät burnis-renkaat! Kestää silmitöntä ryöpytystä!
Nova Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Cooper XEON ei pidä yhtään lumella ja pakkaskelillä. Perkele.
Mikko Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Mulla on takana Cooper Cobrat ja ihan hyviltä ovat vaikuttaneet. Tosin ei ole paljoa kokemusta muista merkeistä.
maka Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 cooperit tuli hommattua,odottaa alle laittoa.valkoiset tekstit kyljessä käy ainakin minun mielestä tämmöseen autoon.
Mikko Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Saako muuten näitä cooperin renkaita muualta kun Euromasterilta? Olisin syksyllä ostanut Cooper Cobra radial gt:t eteen mutta ei saanut miltään Suomen Euromasterilta . Täytynee kysellä uudestaan jos olisivat jo hommanneet uusia.
Guest leepu Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Saako muuten näitä cooperin renkaita muualta kun Euromasterilta? Olisin syksyllä ostanut Cooper Cobra radial gt:t eteen mutta ei saanut miltään Suomen Euromasterilta . Täytynee kysellä uudestaan jos olisivat jo hommanneet uusia. Ainakin oulun rengas ja vannepörssi lupas mulle tilata maahantuojalta.
gmc63 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2006 täst on ollu jo aikaisemmin juttua mul oli 89 camarossa cooper cobrat ja ei kyllä kulunu millään jos ei ollu kyl pitoakaan :(normi ajossa viel menetteli jopa talvella :DSuimaan sai helposti jopa TBI:llä
Teac Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kovat on, mutta kunhan sen kovimman muovipinnan saa pyöriteltyä niistä irti niin savua riittää Mihis hintaan niitä on täksi kesäksi tarjottu (Cooper Cobra)?
PKoo Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kovat on, mutta kunhan sen kovimman muovipinnan saa pyöriteltyä niistä irti niin savua riittää Mihis hintaan niitä on täksi kesäksi tarjottu (Cooper Cobra)? Mä ostin viimekesänä 400€ kierros.
Ilku Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Mulla oli cooper cobrat muuten ihan hyvät mutta niinkuin tuossa aikaisemmin mainittiin märällä olivat pirun liukkaat. Nykyään BF goodrich radial t/a ja olen ollut tyytyväinen. Millaiset noi BFG:n Radialit on edessä, onko uraherkät? Cobraa ei enää tehdä... vastaava rengas on Cooper Xeon, tosin eri kuviolla.
Ilku Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Mä ostin viimekesänä 400€ kierros. Vastaava kierros taitaa maksaa nyt 700,00e.
Mikko Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Millaiset noi BFG:n Radialit on edessä, onko uraherkät? Cobraa ei enää tehdä... vastaava rengas on Cooper Xeon, tosin eri kuviolla. Ei ainakaan Cooperin sivuilla mainittu että Cobran valmistus olisi lopetettu. Mainittiin ainoastaan että kokoa 215/65R15 ei enää valmisteta.
Ilku Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Ei ainakaan Cooperin sivuilla mainittu että Cobran valmistus olisi lopetettu. Mainittiin ainoastaan että kokoa 215/65R15 ei enää valmisteta. Kun kysyin rengasliikkeistä, niin kaksikin isoa firmaa sanoi, että Cobran valmistus on lopetettu. Tiedän yhden rengasliikkeen, jossa on 4kpl vielä saatavana Cobran renkaita. Renkaat ovat olleet liikkeessä tosin jo vuosia. Taisi olla 720,00e/sarja.
Mikko Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kun kysyin rengasliikkeistä, niin kaksikin isoa firmaa sanoi, että Cobran valmistus on lopetettu. Tiedän yhden rengasliikkeen, jossa on 4kpl vielä saatavana Cobran renkaita. Renkaat ovat olleet liikkeessä tosin jo vuosia. Taisi olla 720,00e/sarja. Täytyy kai se sitten uskoa. Pitää hommata vielä jostain Cobrat eteen niin sitten on kaikki renkaan samanlaisia.
HFB Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 mie haluisin BFG:t ainakin nyt taakse, saakohan niitä mistä ketjuista? oon kyl menossa itekin kyselee paikallisista... ne taitas olla aika hyviä kun ovat niin yleisiä jenkeissä...
Guest leepu Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Nyt on sit kaaupat tehty Cooper gobrista. Pitäs tulla kumet Ouluun perjantaina. Eteen 235/60-15 Taakse 275/60-15 En tiedä mahtuuko , mutta otetaan riski.
Guest Ezzy Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2006 Miks ostaa cobraa, kun cooperilla on oikeitakin renkaita? Alla ollut Cooper Zeon 2XS:t viime kesästä ja on hemmetin pätevät kumit. Pitää mainiosti ja tbi:tä saa edes kaasulla suttaamaan pahemmin, tarvii lisää tehoa... http://bobsumereltire.com/TireAndService/images/CooperZeon2XSTread.jpg http://www.starco.no/dekksider/dekkbilder/Cooper/cobraGT.jpg 700e kierros kuulostaa aika paljolta vuosia vanhoista kumeistä, kun tota zeonia saa halvemmalla tuoreitakin ja 3gen koossakin vielä. Tais olla euromaster joka tuo maahan.
Mika Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 700e kierros kuulostaa aika paljolta vuosia vanhoista kumeistä,
Guest Juoko50 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Itellä ollu Zeonit alla viime kesän, hyvät ovat. Rengasmelukin väheni helvetisti verrattuna aikasempiin kenraaleihin. näin Vaasan Euromasterilla tänä keväänä: Tarjouspyyntösi koski henkilöauton kesärenkaita koossa 245/50-16 Tarjoamme Teille oheiset tuotteet hintaan: 245/50-16 COOPER Zeon 2XS 97 W 758,68 e/srj Hinnat sisältävät: renkaat 4kpl, asennuksen, uudet tubeless-venttiilit sekä kierrätysmaksun
gmc63 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Miks ostaa cobraa, kun cooperilla on oikeitakin renkaita? Alla ollut Cooper Zeon 2XS:t viime kesästä ja on hemmetin pätevät kumit. Pitää mainiosti ja tbi:tä saa edes kaasulla suttaamaan pahemmin, tarvii lisää tehoa... http://bobsumereltire.com/TireAndService/images/CooperZeon2XSTread.jpg http://www.starco.no/dekksider/dekkbilder/Cooper/cobraGT.jpg 700e kierros kuulostaa aika paljolta vuosia vanhoista kumeistä, kun tota zeonia saa halvemmalla tuoreitakin ja 3gen koossakin vielä. Tais olla euromaster joka tuo maahan. mitkä on OIKEITA renkaita?
Nova Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Itse hain maaliskuun alussa noi xseonit Vantaankosken euromasterilta hintaan 530,- (245/50R16) ja tietysti allelaitettuna. Sanoivat että olin eka kuka kävi laitattaa kesärenkaat alle! Hyvät renkaat muuten mutta lumipito ihan olematon 20 asteen pakkasella. Toisaalta eihän niissä ole sitä kuuluisaa M+S merkintää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään