Ilku Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2006 Itse hain maaliskuun alussa noi xseonit Vantaankosken euromasterilta hintaan 530,- (245/50R16) ja tietysti allelaitettuna. Sanoivat että olin eka kuka kävi laitattaa kesärenkaat alle! Hyvät renkaat muuten mutta lumipito ihan olematon 20 asteen pakkasella. Toisaalta eihän niissä ole sitä kuuluisaa M+S merkintää. Onpas renkaiden hinta pompsahtanut äkisti. Kyllä noi Xeonit sen 700,00€ pyöreesti on sarja (mistähän johtuu, että euron merkki ei näy?). Xeonia puolustaa vielä renkaan hyvä kuvio ja ennenkaikkea W-nopeusluokka, kun Coopereissa se on ollut "vain" H-nopeusluokka. Jos nyt jotain hyvää Cobrista, niin ne kesti autossani alla tosin vuosikausia (kestävä rengas).
Nova Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2006 Nyt oon ajellut noilla xseoneilla pari tonnia ja tuntuu todella pätevälle renkaalle. Yllättävän hyvä vetopito vaikka lähtee paikaltaa renkaat savuten.
HFB Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2006 ensi maanantaina saan 2 kpl cooper cobra gt:tä 255/60/15 255e töineen... elämä on?
Chevy Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2006 uraherkät ja meluisat,mut kestää hyvin
KKOSKINEN Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2006 Laitatin pikkikseen Cooper Lifesaverit (tai sinnepäin) 225/60 15. Tuntuu mukavilta 16 vuotta vanhojen samanmerkkisten jälkeen. Ei hae ja kyyti on pehmeetä. Ircin 255/40 17 eaglet on selkeesti levottomammat ja mielestäni liian laveät. Ei istu nätisti 8,5" vanteella vaan pullottaa. Jos joskus uusin ne niin tulee selkeesti kapeammat.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään