Jump to content

Kruisinkia Länsi-Uudellamaalla


Recommended Posts

Kirjoitettu

Meinattiin tuossa lauantaina 3.7 muutaman kaverin kanssa ajella liitteen mukainen reitti, johon saa mielellään liittyä mukaan. Kyseessä ei ole siis mikään virallinen tapahtuma ja mitään erillistä ohjelmaa ei olla järjestämässä vaan pelkkää kruisailua, kun ollut niin hiljaista niiden suhteen nyt lähiaikoina jostain kumman syystä. 🙄

 

Eli kokoontuminen aloitetaan Karjaan ABC:llä klo.13 ja siitä sitten lähtö klo.14 Fagervikin kautta kohti Virkkalan ST1:stä jossa n. klo.14.45. Siinä sitten n. 30min. tauko ja lähtö kohti Lahnajärven taukopaikkaa n. klo.15.15 ja Lahnajärvellä n. klo.16 jossa 1h tauko. Siitä sitten n.. klo.17 lähtö kohti Fiskarsia jossa n. klo.18 aikoihin. Sieltä saa sitten hajaantua omaan tahtiin minne ikinä haluaa, tai saa tietysti sinnekin jäädä jos siltä tuntuu (Fiskarsin Panimon baari on auki). 😁

Reitti.PNG

  • Tykkää 2
Kirjoitettu
4 tuntia sitten, KimmoT kirjoitti:

Yritän päästä tulemaan Virkkalan st1:lle. 

Hienoa, mukaan vaan! 😎👌

Kirjoitettu
1 tunti sitten, gmc63 kirjoitti:

Täytyy yrittää jos vanhuksella tulis? 🤔

No tottakai! 👍 Saadaan komea letka f-bodyjä 😎👌

Kirjoitettu
28.6.2021 klo 15.19, Anders kirjoitti:

Ois kyllä hienoa, saas kattoo jos pystyy osallistumaan

Lupaavalta näyttää

  • Tykkää 1
Kirjoitettu

Kiitos mukana olleille! Koitetaan järjestää joku kerta uudelleen. 👍

  • Tykkää 1

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...