Chevy Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 vanne on keskiösovitteinen,ei pultti/mutteri sovitteinen
TexFinn Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kaveri nimelta Injuneer CamaroZ28.comilla tietaa myos asian jos toisenkin naista jutuista ja tassa pari lainausta hanelta: 4th Gen wheels are lug-centric. They do not require a hub-centric ring. The stock F-Body wheels are centered by the taper of the conical lug nuts, fitting into a matching taper on the wheel hub holes. Drag wheels or some other alloy wheel designs often use a "shank" style lug nut to center the wheel. The holes in the wheel hub are oversize, and the "shank" of the lug nut screws down into the hole to center the wheels. Itse en vaita olevani minkaamoinen asiantuntija naissa hommissa vaikka rengas-/vannehommia se minakin olen joskus tyokseni tehnytkin. Siksi luotan aika paljon kaveriin joka tietaa ja tuntee nama F-bodyt kuin omat taskunsa. Mutta enivei. Kukin tekee autonsa juuri niin kuin parhaimmakseen ankee ja muuttelee sita tarpeen mukaan. Jos Azevit tarvitsevat sovitteen, niin siita vain. Paaasiahan on etta ongelma poistuu.
Z-mo Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Olimme erikoistuneita isoihin vanteisiin ja mataliin renkaisiin Bemareissa, MB:ssä, Audeissa yms. Saksalaisissa premium-merkeissä ja F-bodeissa on eroja.
pantera Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2007 Mistaan en mitaan vaita tietavani muutakun sen etta amerikkalaiset vanteet on tehtaalta lahtiessaan kieroja, soikeita ja keskireijaltaan valjia ja pulteista kantaa/keskittaa . Saksalaista yybermobiilia en ole ikinaomistanu , enka kylla vanteitakaan , enka tule omistaan AAMEN
Z 28 convertible -94 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2011 Tuli tämmönen sivu eteen ja joutu heti ihastuu itelle riittäs 17x8 eteen ja 17x9 taakse ja jakohan näissä kävis, mutta mitens toi offset näistä jostain kävis ja tosta keskireijästä mä en keksi mitään tietoa näistä http://www.wheelsforless.com/SearchResult.aspx?Keywords=f105790 ja http://www.wheelsforless.com/SearchResult.aspx?Keywords=f105780 American Racing myy vanteita kyseiseen autoon 73,2mm keskireijällä. Et jos joku viisaampi osais sanoa saisko näist foosen legend kiekoist minkäänlaista pakettia aikaseks -94 malliseen camaroon
olds-442 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2025 14.8.2007 klo 11.00, -vellu kirjoitti: Autotekista saa muovisia soviterenkaita. Toimivat mulla edellisillä BMW-vanteilla ihan hyvin. Näinhän se on...vanteet keskittää keskireiällä,eikä pulteilla...bemarin 120mm. jakoisia voi huoletta pistää 120.65mm.jaolla oleville navoille...kunnollinen sopiva välirinkula joka keskittää vanteen napaan suositeltavaa laittaa...jos ei sopivia löydy ni rengasliikkeet kyllä sellaiset saa tilattua...tai pyöräyttää sopivat sorvissa.metallipajalla sellaiset syntyy äkkiä kova nailonista...tai jos oikein vimosen päälle haluaa ni alujööti tangosta..made in pingpong vanteet/renkaat täristää kyllä vaikka painoitat niitä joka viikko...varsinkin kylmillä...ja kuumilla...sekä sopivan lämpöisillä renkailla...🤣sekin etu että bemarin vanteita älytön valikoima ja hinta edullisempi 120.65 jakoisiin verrattuna...Tämä nyt on tietysti minun mielipide...vastaväittäjiä varmasti löytyy hyvillä perusteilla...mutta kuitenkin useamman sata rengas/vanne-sarjaa tullut aikoinaan pyöriteltyä...niin ainakin jonkinmoinen kokemus lienee tullut hankittua...(ilman noita keskisovitteitakin voi kyllä ajella...jos on laadukkaat vanteet sekä renkaat ja on KARTIOLLA!!! olevat pultit/mutterit...mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa kun on himpun verran eri jako...niin suosittelen käyttämään keskisovitteita...(Jos joku epäilee niin käykääpä kysymässä lähimmästä rengasliikkeestä ammattitaitoiselta rengasasentajalta minkä takia auton vanteessa on tehtaan jäljiltä tiukka sovitteinen keskireikä auton pyörännapaan...esim.peltivanne on usein niin tiukasti navassa kiinni että joutuu potkaisemaan renkaaseen että se irtoaa...vaikka kaikki pultit/mutterit on irroitettu...(että elkää hyvät ihmiset uskoko puheita että vanteen keskireiän ei tarvitse olla juuri sopiva pyörännapaan)...kun vanne on keskeltä kiinni pyörännavassa just passelisti...niin silloin vanteeseen/renkaaseen kohdistuva pystyheitto on mahdollisimman pieni...sillä pystyheitto vanteessa on huomattavasti haitallisempi kuin pieni sivuttaisheitto...nimenomaan renkaan " täristämisen" kannalta...tottakai jokainen saa ja voi ajaa juuri sellaisilla pulttijaoilla ja vanne/rengasyhdistelmillä kuin haluaa...en minä sitä sano...mutta itse kyllä pyrin tekemään niin kuin ylläolevassa kerroin...toivon kaikille ja kaikenlaisilla pulttijaoilla ja vanne/rengasyhdistelmillä ajeleville kerholaisille hyviä ja turvallisia ajokilometrejä👍😎 2
F350 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2025 Ja tähän sitten sellainen lisäys, että kolaritapauksessa jos vakuutustarkastaja huomaa väärän pulttijaon, niin bye bye korvaukset. Ja ne leikkausvoimat on kyllä aika kovat takarenkaissa pultteihin, ne kun on kovat, ei joustavat. Mutta jokainen tekee itte omat päätökset, ihan niin kuin mökkinaapurikin joka ajeli heikoilla jäillä kunnes nyt uppos nyt mönkkärinsä kanssa 1
TransNAM Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2025 Oho... Ihan pikkuisen ollut viestiväliä topicissa...🤨 Mitenkään asiaa puolustelematta olen ite ajanut f-bodylla noin 15+v "väärällä" pulttijaolla ilman mitään ongelmia. Keskityksen ja tasaisen kiristyksen tarve korostuu, ja vanteissa voi toki olla eroja. Tiukka keskitys on pakollinen joka tapauksessa, myös oikealla pulttijaolla. Vanhat kuplavolkkarit yms. ei ihan ole verrattavissa kasikoneisiin autoihin ja niiden painoihin = rasituksiin. 2
RaiRai Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 28.11.2025 klo 21.30, TransNAM kirjoitti: Oho... Ihan pikkuisen ollut viestiväliä topicissa...🤨 Mitenkään asiaa puolustelematta olen ite ajanut f-bodylla noin 15+v "väärällä" pulttijaolla ilman mitään ongelmia. Samat sanat, mutta vain 12 v. 0,65 mm väärä jako. Juu tää aina välillä tupsahtaa keskusteluihin
z 28 jari Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 Kaksi sanaa:liukupultit ja keskitysrenkaat.
TransNAM Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2025 2 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Kaksi sanaa:liukupultit ja keskitysrenkaat. Epäkeskopultteja olen nähnyt paljonkin mutta ihan heti ei tuu mieleen epäkeskomuttereita... Varsinkaan sellaisia mihin sais vielä alkuperäiset suojahatut. Ainakaan vanhemmissa jenkeissä kun ei pulteilla paljoa tee... Edit: Kuukle kertoo, että on myös muttereita. Näköjään...
olds-442 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2025 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2025 30.11.2025 klo 22.47, TransNAM kirjoitti: Epäkeskopultteja olen nähnyt paljonkin mutta ihan heti ei tuu mieleen epäkeskomuttereita... Varsinkaan sellaisia mihin sais vielä alkuperäiset suojahatut. Ainakaan vanhemmissa jenkeissä kun ei pulteilla paljoa tee... Edit: Kuukle kertoo, että on myös muttereita. Näköjään... 12x1,50 epäkesko, 19mm avain, 20KPL - Vannetarvikkeet - Mutterit - Kiiltovaunu Ky
Chevy Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2025 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2025 5 tuntia sitten, olds-442 kirjoitti: 12x1,50 epäkesko, 19mm avain, 20KPL - Vannetarvikkeet - Mutterit - Kiiltovaunu Ky 589.52 kB · 5 downloads https://www.kiiltovaunu.com/12x150-epkesko-19mm-avain-20kpl-p-7336.html?consent=1
TransNAM Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2025 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2025 Eri asia viihtiikö tollaisia laittaa, varsinkaan jos on tummat vanteet esim. niinkuin allekirjoittaneella...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään