mikke Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2022 Acs 2022 menossa Helsingissä. Kerho osastolta muutama kuva. Huomena ehtii vielä klo 10-18 tutustumaan näyttelyyn. 4 1
gmc63 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2022 16.4.2022 klo 19.09, mikke kirjoitti: Acs 2022 menossa Helsingissä. Kerho osastolta muutama kuva. Huomena ehtii vielä klo 10-18 tutustumaan näyttelyyn. Oli kyllä taas HIENOJA autoja näytillä me like😎
pantera Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 (muokattu) Mukava oli nähdä kerhon voimakolmikko Moona,Mikke ja Juha pitkästä aikaa ja muutenkin hyvä näyttely. Keep up good work , hyvät asiat pysyy.👌 Muokattu: 18. Huhtikuuta, 2022, käyttäjä: pantera 2
pasi jkl Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2022 Ei päässyt käymään työpäivystys esti, kyllä pänni.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään