selli Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 F-Boby Club of Finland Summermeet 2022 Summermeet pidetään 12-14.8.2022. Paikka Simpsiön mökit (Lehtipuuntie 62100 lapua). Mökkien varaus Simpsiön mökkivälityksen kautta, (simpsionmokit.fi). Koska kesässä on edelleen viikonloppuja liian vähän ei kaikkia tapahtumia onnistu väistämään. Tästä johtuen emme saaneet kerholle varattua kiintiötä mökeistä koska härmässä on trukkersfestivaali samana viikonloppuna ja majoitus kapasiteetti kysyttyä. Majoitusvarauksen kanssa kannattaakin pitää kiirettä että saa omansa. Vapaita mökkejä samalla suunnalla aluetta tässä vaiheessa on vielä: Aurinkorinne, Lehtimaja, Pihlaja, Lomakesra A&B, Luomataho, Tuohitupa. Lisäksi alueella toimii Hotelli Simpsiönkullas (simpsionkullas.fi). Lauantain päiväohjelmaksi on kerholaisille varattu Ala-talkkari areena moottorirata (Hirvijärventie 17-35, 62190 Lapua). Kerhon jäsenet pääsee omalla kalustolla kokeilemaan miten radalle taipuu. Radalla on lupa viedä myös drifting hengessä savun saattelemana jos siltä tuntuu. Rata itsessään pitää huolen ettei nopeudet nouse mahdottomiksi ja rinnan ajoa joudutaan välttämään. Kypärä kuitenkin on oltava päässä radalle autolla mentäessä. Kaluston kokeilu omalla vastuulla, kerho tarjoaa vain puitteet. Jäsenkokous kuuluu myös Summermeetin ohjelmaan ja siitä erillinen kutsu tulee kun sille saadaan pitopaikka varmistettua. Terveisin F-Body club of Finland ry 1
Ilku Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2022 Onko tänne miten paljon porukkaa tulossa?
_j00na_ Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2022 5.8.2022 klo 10.34, Ilku kirjoitti: Onko tänne miten paljon porukkaa tulossa? Hyvin on hiljaista ollut asian tiimoilta, mutta toivotaan että väki löytäisi perille edes ihmettelemään. 😃 1
_j00na_ Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2022 !PIENTÄ MUISTUTUSTA!! Tervehdys kanssaharrastajat, Vielä on ajokelejä jäljellä ja Hieman muistuttelisinkin kaikkia , kerhomme kesämiitti pidetään ensi viikonloppuna 12-14.8.2022 Lapualla Etelä-Pohjanmaalla. Tekemiseksi on siis varattu Ala-Talkkari areena Lauantaina 13.8 klo 12 alkaen osoitteena Hirvijärventie 17-30 62190 Lapua , kääntymiskohdassa tällä hetkellä siltatyömaa, mutta radalle pääsee kyllä kääntymään , Lapualtapäin tullessa ennen siltatyömaata vasemmalle ja Seinäjoelta tullessa siltatyömaan jälkeen oikealle ja samasta paikasta pois. Ennen radalle menoa pidämme jäsenkokouksen Simpsiöllä klo 10 alkaen osoitteessa Lehtipuuntie 2, 62100 Lapua , Mökissä Aurinkorinne joten jos toiminta kerhossamme kiinnostaa niin toivomme porukkaa rohkeasti mukaan. Rata on avoinna Kerhomme jäsenille ja ajamaan pääsee kunhan autossa on kaikki perusasiat kunnossa. Rata itsessään on lyhyt ja mutkia täynä , eikä siten nopeudet kasva mahdottomiksi , joten nyt on oiva aika tulla testaamaan auton ominaisuuksia ja kehittämään omaa ajotaitoa. Radalla saa myös viedä Drifting hengessä kuminkäryn saattelemana ja siihen onkin oivallinen, joten jos kerhostamme tätä porukkaa löytyy niin sivuluisuttamaankin saa tulla. Kerho tarjoaa pientä purtavaa ja juotavaa radalla , nyt siis rohkeasti mukaan viettämään mukavaa päivää.! Ajelujen jälkeen jatkot Lapuan simpsiöllä osoitteessa Simpsiörinteentie 28, 62100 Lapua. Sielä iltaa vietetään illanistujaisien merkeissä mökeillä hyvässä hengessä , mökkejä kannattaa vielä kysellä http://simpsionmokit.fi/ mikäli et ole varannut ja haluat jäädä yöksi. Tervetuloa : F-body club of finland Ps Tässä hieman muistilistaa radalla ajamisesta: -Ajamaan vain kypärä päässä.! -Auton tulee olla teknisesti kunnossa ja ajoneuvovakuutuksen voimassa.! -Radalla ajetaan omalla vastuulla ja itselle/toisille/radalle aiheutetut vahingot ovat kuljettajan vastuulla , F-body club of finland ei ota vastuuta alueella ajosta.! -Radalla ajaessa muistetaan katsoa taustapeileihin jos takana tuleva haluaa esim ohitse ja muutenkin mennään järki päässä ja omien taitojen mukaan. -Autosta on hyvä katsoa nesteiden/öljyn tasot ja rengaspaineet jne perusasiat ennen radalle menoa. 3
pasi jkl Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2022 6.8.2022 klo 11.25, _j00na_ kirjoitti: Hyvin on hiljaista ollut asian tiimoilta, mutta toivotaan että väki löytäisi perille edes ihmettelemään. 😃 Meinasin päivä käynnin lauantaina, jos tulisi tuonne radalle. Mukava lähteä ajelemaan pitkästä aikaa, kelikin saattaa suosia. 2
mikke Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2022 Summermiitissä pelkkiä maamottoreita missäs ne kaikki svapatut lälläsläät on vai eikö niillä voikkaan ajaa 😀😎 2 1 2
letkume Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2022 Aikä vähän on porukkaa? Meillä tuli muita projekteja tämän homman eteen valitettavasti
mikke Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2022 Olihan meitä radalla ja mökillä ja se LS swappi autokin oli maamoottorien joukkoon eksyn😎 3
Teac Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2022 Mukavaa oli kuten aina ja kiitos siitä osallistuneille! 1
gmc63 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2022 13.8.2022 klo 20.20, mikke kirjoitti: Olihan meitä radalla ja mökillä ja se LS swappi autokin oli maamoottorien joukkoon eksyn😎 Kovin on synkänpuoleisenväristä kalustoa 🤣
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään