ManoWaari Posted June 5, 2023 Posted June 5, 2023 Kiitoksia hyvästä videosta, taas meni kaffetunti mukavasti👍 Erityisesti lämmitti videolla näkyvä komia irokki😉😎 1
jpe Posted June 5, 2023 Posted June 5, 2023 Tuon Irocin tpi:tä täälläkin aikoinaan ihmeteltiin, hyvässä hoidossa näyttää olevan. 2
F350 Posted June 13, 2023 Posted June 13, 2023 Tuo musta startti kyllä muistuttaa huomattavan paljon powermasterin starttia, joiden laatua olen muissakin topikeissa kommentoinut. Tuo tinakökkökasa on voinut tulla myöhemmän korjauksen yhteydessä, tuo kuparilanka pitäisi olla pistehitsattu tuohon herätteen pulttiin, eikä tinattu. Eli se on pyörähtänyt ja pistehitsaus pettänyt, yritetty korjata ja tuo sellaista materiaalia, että tina tarttuu huonosti. Ja bendix rattaineen hajoo heti, jos antaa yhtään back fireä.
BlackZ Posted June 13, 2023 Author Posted June 13, 2023 1 tunti sitten, F350 kirjoitti: Tuo musta startti kyllä muistuttaa huomattavan paljon powermasterin starttia, joiden laatua olen muissakin topikeissa kommentoinut. Tuo tinakökkökasa on voinut tulla myöhemmän korjauksen yhteydessä, tuo kuparilanka pitäisi olla pistehitsattu tuohon herätteen pulttiin, eikä tinattu. Eli se on pyörähtänyt ja pistehitsaus pettänyt, yritetty korjata ja tuo sellaista materiaalia, että tina tarttuu huonosti. Ja bendix rattaineen hajoo heti, jos antaa yhtään back fireä. Joo tuo 455 on 11 puristeinen moottori, helposti pyörähtää vastaan. Oiskoha se hajottanu sen bendixin? Miten sen voi todentaa onko se rikki vai ei..? Ei mitään hajua näistä starteista ku oon yleensä aina vaan ostanu uuden ku hajonneen aina entiset jo niin vanhan ikäsenä etten ole nähny järkeväksi alkaa edes tutkii asiaa.
F350 Posted June 14, 2023 Posted June 14, 2023 19 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti: Joo tuo 455 on 11 puristeinen moottori, helposti pyörähtää vastaan. Oiskoha se hajottanu sen bendixin? Miten sen voi todentaa onko se rikki vai ei..? Ei mitään hajua näistä starteista ku oon yleensä aina vaan ostanu uuden ku hajonneen aina entiset jo niin vanhan ikäsenä etten ole nähny järkeväksi alkaa edes tutkii asiaa. Tuosta näkee tuon rakenteen: https://www.jegs.com/p/Powermaster/Powermaster-Starter-Replacement-Parts/755522/10002/-1 Tuo kytkin noista kuulema yleensä hajoaa tai sit lähtee hampaita. 1
Chevy Posted June 15, 2023 Posted June 15, 2023 sitten kun on day 0 lopuillaan niin pistätte ovelle Weberin tulille 😋 (enkä tarkoita kaasarii) 1
BlackZ Posted June 16, 2023 Author Posted June 16, 2023 Kovalla setillä jatkuu, mukana kerhostakin tuttu Trans Am SPECIALISTI ja hänen kalustoa 😎💪 1
BlackZ Posted August 8, 2023 Author Posted August 8, 2023 Ois taas F-body juttua, tällä kertaa minun ihan omasta Bandit Trans Amista 😎 4 1
BlackZ Posted September 11, 2023 Author Posted September 11, 2023 Ok, no tää ei ole F-body mutta sen verran makee laitos että jaetaan tääki video kuitenki tännekin 😅 4
Fenix Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Komea moottori tuli Roadrunneriin.🤘 Stealth ram on ihan suoraan modifioitu tuosta kaasariversiosta. Minkä kokoinen moottori tuohon tuli... meni videolla ohi? 1
BlackZ Posted September 13, 2023 Author Posted September 13, 2023 12 tuntia sitten, Fenix kirjoitti: Minkä kokoinen moottori tuohon tuli... meni videolla ohi? 440cid 0.030" ylikoossa takokamoilla 😎
BlackZ Posted December 31, 2023 Author Posted December 31, 2023 Hyvää uutta vuotta FBCOF porukoille! 😎 8
BlackZ Posted March 3, 2024 Author Posted March 3, 2024 SuperBanditin siirtyminen uudelle omistajalle 😊
BlackZ Posted March 16, 2024 Author Posted March 16, 2024 Tää voi olla kiinnostava aihe, niin linkkaan tänne erikseen. Juuso & Kari kokeili 1000W Laseria Mustangin puhistushommissa, onko siitä mihkään? Kattokaas itte: 2
selli Posted March 22, 2024 Posted March 22, 2024 16.3.2024 klo 10.44, BlackZ kirjoitti: Tää voi olla kiinnostava aihe, niin linkkaan tänne erikseen. Juuso & Kari kokeili 1000W Laseria Mustangin puhistushommissa, onko siitä mihkään? Kattokaas itte: Laserilla kokeilin ykspäivä putsailla työstökoneen lattajohdepintaa johka oli pintaruostetta tarttunut. Toki kone oli romutukseen menossa, ni uskalsi kokeilla Varsin hyvä tuli ja nopeasti! Vs hinkuttaisi käsin. Silloin oli käytössä 200W 1
BlackZ Posted December 28, 2024 Author Posted December 28, 2024 Lisätäänpä varalta tännekin nämä F-body painotteiset pätkät jos joltaki menny ohi eikä oo parempaakaan tekemistä ku tämmösiä katella 😂
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now