Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kiitoksia hyvästä videosta, taas meni kaffetunti mukavasti👍 Erityisesti lämmitti videolla näkyvä komia irokki😉😎

 

 

 

  • Cheers 1
Posted

Tuon Irocin tpi:tä täälläkin aikoinaan ihmeteltiin, hyvässä hoidossa näyttää olevan. 

  • Like 2
Posted

Formulan kasausta:

 

 

  • Like 1
Posted

Aikataulu ja tunnelma alkaa kiristyä.

 

 

  • Like 1
Posted

Eka valmis, seuraavan kimppuun:

 

 

  • Like 4
Posted

Lähtihän se tulille vaikka meinas vähän ahdistaa👍

  • Like 1
Posted

Tuo musta startti kyllä muistuttaa huomattavan paljon powermasterin starttia, joiden laatua olen muissakin topikeissa kommentoinut. Tuo tinakökkökasa on voinut tulla myöhemmän korjauksen yhteydessä, tuo kuparilanka pitäisi olla pistehitsattu tuohon herätteen pulttiin, eikä tinattu. Eli se on pyörähtänyt ja pistehitsaus pettänyt, yritetty korjata ja tuo sellaista materiaalia, että tina tarttuu huonosti. Ja bendix rattaineen hajoo heti, jos antaa yhtään back fireä. 

Posted
1 tunti sitten, F350 kirjoitti:

Tuo musta startti kyllä muistuttaa huomattavan paljon powermasterin starttia, joiden laatua olen muissakin topikeissa kommentoinut. Tuo tinakökkökasa on voinut tulla myöhemmän korjauksen yhteydessä, tuo kuparilanka pitäisi olla pistehitsattu tuohon herätteen pulttiin, eikä tinattu. Eli se on pyörähtänyt ja pistehitsaus pettänyt, yritetty korjata ja tuo sellaista materiaalia, että tina tarttuu huonosti. Ja bendix rattaineen hajoo heti, jos antaa yhtään back fireä. 

 

Joo tuo 455 on 11 puristeinen moottori, helposti pyörähtää vastaan. Oiskoha se hajottanu sen bendixin? Miten sen voi todentaa onko se rikki vai ei..? Ei mitään hajua näistä starteista ku oon yleensä aina vaan ostanu uuden ku hajonneen aina entiset jo niin vanhan ikäsenä etten ole nähny järkeväksi alkaa edes tutkii asiaa.

Posted

Espritin käynnistely lähenee. 

 

 

  • Like 1
Posted
19 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti:

 

Joo tuo 455 on 11 puristeinen moottori, helposti pyörähtää vastaan. Oiskoha se hajottanu sen bendixin? Miten sen voi todentaa onko se rikki vai ei..? Ei mitään hajua näistä starteista ku oon yleensä aina vaan ostanu uuden ku hajonneen aina entiset jo niin vanhan ikäsenä etten ole nähny järkeväksi alkaa edes tutkii asiaa.

Tuosta näkee tuon rakenteen:

https://www.jegs.com/p/Powermaster/Powermaster-Starter-Replacement-Parts/755522/10002/-1

Tuo kytkin noista kuulema yleensä hajoaa tai sit lähtee hampaita. 

  • Like 1
Posted

Toka tulille.

 

 

  • Like 1
Posted

sitten kun on day 0 lopuillaan

niin pistätte ovelle Weberin tulille 😋 (enkä tarkoita kaasarii)

  • Cheers 1
Posted

Kovalla setillä jatkuu, mukana kerhostakin tuttu Trans Am SPECIALISTI ja hänen kalustoa 😎💪

 

 

  • Like 1
Posted

Espritin tarina päättyy. 

 

 

  • Like 2
  • 1 month later...
Posted

Ois taas F-body juttua, tällä kertaa minun ihan omasta Bandit Trans Amista 😎

 

 

  • Like 4
  • Firebird 1
  • 1 month later...
Posted

Ok, no tää ei ole F-body mutta sen verran makee laitos että jaetaan tääki video kuitenki tännekin 😅

 

 

  • Like 4
Posted

Komea moottori tuli Roadrunneriin.🤘

Stealth ram on ihan suoraan modifioitu tuosta kaasariversiosta. 

Minkä kokoinen moottori tuohon tuli... meni videolla ohi? 

 

  • Like 1
Posted
12 tuntia sitten, Fenix kirjoitti:

 

Minkä kokoinen moottori tuohon tuli... meni videolla ohi? 

 

 

440cid 0.030" ylikoossa takokamoilla 😎

  • 3 months later...
Posted

Hyvää uutta vuotta FBCOF porukoille! 😎

 

 

  • Like 8
  • 2 months later...
Posted

SuperBanditin siirtyminen uudelle omistajalle 😊

 

 

  • 2 weeks later...
Posted

Tää voi olla kiinnostava aihe, niin linkkaan tänne erikseen. Juuso & Kari kokeili 1000W Laseria Mustangin puhistushommissa, onko siitä mihkään? Kattokaas itte:

 

  • Like 2
Posted
16.3.2024 klo 10.44, BlackZ kirjoitti:

Tää voi olla kiinnostava aihe, niin linkkaan tänne erikseen. Juuso & Kari kokeili 1000W Laseria Mustangin puhistushommissa, onko siitä mihkään? Kattokaas itte:

 

Laserilla kokeilin ykspäivä putsailla työstökoneen lattajohdepintaa johka oli pintaruostetta tarttunut. Toki kone oli romutukseen menossa, ni uskalsi kokeilla :D  Varsin hyvä tuli ja nopeasti! Vs hinkuttaisi käsin.  Silloin oli käytössä 200W

  • Like 1
  • 9 months later...
Posted

Lisätäänpä varalta tännekin nämä F-body painotteiset pätkät jos joltaki menny ohi eikä oo parempaakaan tekemistä ku tämmösiä katella 😂

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...