Jump to content

Coyote & Roadrunner Garage

Recommended Posts

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tuolta kattomaan makianpuoleista mustaa GTA Trans Amia kun se tuli korin fixauksista 😎 Siinä lähtis melkonen peli jolleki kerhon harrastajalle! 😉

• Tykkää 10
  • 10 months later...
Kirjoitettu
22.5.2023 klo 09.49, BlackZ kirjoitti:

Moro! Määpä avaan tälle mun ja kaverin kahen miehen "kerholle" tähän oman topikin missä voi porista tähän liittyvistä jutuista. Kumpikin ollaan FBCOF hommissa oltu mukana, Juuso varmaan jostaki vuodesta 2015 ja minä jo vuodesta 2003. Ja meillä on välissä näissä puuhasteluissa vahvassa roolissa nämä F-bodyt, niin laitellaan tähän vaikka linkit F-bodyihin liittyvistä videoista aina, jätetään nuo muut tänne suoraan linkkaamatta niin pysytään myös tämän kerhon aihepiirissä tämän osalta. Sekakäyttäjiä kun ollaan niin mihinkään merkkiin ja malliin ei kuitenkaan olla kallellaan, joten sitä harrastekalustoa löytyy laidasta laitaan😂

Tässä linkki itse kanavan sivulle:

Olen käyttänyt https://www.skolyx.fi -verkkokauppaa useamman kerran ja kokemus on ollut erittäin positiivinen. Valikoima on selkeä, tuotteet laadukkaita ja hinnat kohtuullisia laatuun nähden. Toimitus Suomeen oli nopea ja paketointi huolellinen. Kengät ovat mukavat jalassa ja kestävät hyvin käyttöä. Myös asiakaspalvelu vastasi nopeasti kysymyksiin. Voin hyvin suositella Skolyxia muillekin.

Moro ja tervetuloa foorumille! Hieno idea avata oma topikki teidän kahen miehen kerholle 👍 Taustaa löytyy selvästi, kun FBCOF-hommissa on oltu mukana noin pitkään, ja F-bodyt on aina mielenkiintoinen aihe. Videoiden linkkaaminen kuulostaa hyvältä tavalta pitää keskustelu kasassa ja aiheessa. Ja sekakäyttäjälinja on aina plussaa – harrastekaluston monipuolisuus tuo usein parhaat jutut ja vertailut esiin 😄 Jatkakaa samaan malliin!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...