Reiska Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Laitoin linjatasoisen häiriösuodattimen mallia Stinger Pro. Kaikki häiriöt hävisi 25,00e:lla ja helppo kytkeä. Mihin tuo kytketään,mulla on vahvisimen rca lähtöjen välissä joku"mötikkä"kuulemma häiriön poistaja mutta vissiin huono sellainen kun "sirraa" niin per...eesti kaijuttimissa.
Ilku Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Mihin tuo kytketään,mulla on vahvisimen rca lähtöjen välissä joku"mötikkä"kuulemma häiriön poistaja mutta vissiin huono sellainen kun "sirraa" niin per...eesti kaijuttimissa. Just siihen RCA-johdon väliin ja nimenomaan siihen kanavaan, josta lähtee keskiäänelle ja diskantille (vai miten sulla on kytkentä vahvistimen kanavasta?). Itse laitoin vahvistimen päähän tuon palikan, en tiedä onko mitään merkitystä kumpaanko päähän RCA-johtoa sen laittaa.
Guest Vemu Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2006 Itse laitoin vahvistimen päähän tuon palikan, en tiedä onko mitään merkitystä kumpaanko päähän RCA-johtoa sen laittaa. Periaatteessa ei, mutta suositellaan kytkemistä vahvisimen päähän. Näin minimoidaan samalla RCA-kaapelin "antenni"-efekti.
Ilku Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2006 jep, eli RCA-johdothan pitäisi aina viedä eri puolilla autoa muutenkin, kuin virtajohdot.
z 28 jari Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2009 Nostetaan vanhaa pinnalle. Kaverilla semmonen onkelma firebirdissä(-89),että heittäytyy toi kiekkamittari nollille kun kierrokset nousee yli 4000rpm.Kikottimessa msd:n hilut(jakaja,6al ja puola)Kytketty msd:n omalla adapteripiuhasarjalla.Tarviiko tach-filtterin väliin jotta kiekat näkyis ,vai mitä tarttis tehrä
Ilku Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Nostetaan vanhaa pinnalle. Kaverilla semmonen onkelma firebirdissä(-89),että heittäytyy toi kiekkamittari nollille kun kierrokset nousee yli 4000rpm.Kikottimessa msd:n hilut(jakaja,6al ja puola)Kytketty msd:n omalla adapteripiuhasarjalla.Tarviiko tach-filtterin väliin jotta kiekat näkyis ,vai mitä tarttis tehrä joo en tiedä, mistä tuo kiekkamittarin sekoilu oikein johtuu? Voisko olla puuttumaton maatto, kun mulla uuden koneen kans kiekkamittari ei ole vielä sekoillut. Vanhassa kokoonpanossa oli siis MSD6BTM ja MSD SS -puola ja orkkisjakaja ja sekoili myös kiekkamittari. Lisäsin nyt nimittäin kunnolliset maadoitukset koneesta runkoon ja lisänä on myös MSD:n GM -tyyppinen HEI jakaja. Onko kaverillasi hajonnut MSD:n jakajasta kantta, pyörrintä tai modulia? Mulla oireilee nyt tuo jakaja!
z 28 jari Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Syyskuuta, 2009 Onko kaverillasi hajonnut MSD:n jakajasta kantta, pyörrintä tai modulia? Mulla oireilee nyt tuo jakaja! Joo oli ollut paikallaan muistaakseni ihan pariviikkoa kun rupes sikaileen.Uusivat uspartsilla takuuseen ainakin moduulin ja kannen.Teki sitä että ei pystynyt säätämään perusennakkoa.Tossa kokoonpanossa on 8226 puola,8366 jakaja,6al + liitosjohtosarja.Lisämaadoituksia löytyy myös.
z 28 jari Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Liittyen tohon kiekkamittariongelmaan,onko tollasen -89 ponkon kiekkamittarissa/johdotuksessa jossainkohtaa linjafiltteri(inline filter).Semmosen vois olla ongelmana(msd:n manuaalin mukaan)
xaekx Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 2009 Liittyen tohon kiekkamittariongelmaan,onko tollasen -89 ponkon kiekkamittarissa/johdotuksessa jossainkohtaa linjafiltteri(inline filter).Semmosen vois olla ongelmana(msd:n manuaalin mukaan) En tiedä onko 89ssä mutta 87ssa ei ainakaan ollut.
z 28 jari Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 En tiedä onko 89ssä mutta 87ssa ei ainakaan ollut. Ok.Jotain eroa vissiin kamaron ja firebirdin kiekkamittareissa.Mun komerossa pelaa kiekkamittari kuin käkikello ,ja tolla adapterisarjalla on msd:n boksi kytketty.
Guest Jake77 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Mulla on kanssa kyseinen boxi ja kiinnostais onko kellään dynotettuna ennen ja jälkeen asennuksen,eli paljonko tekee?
Jake Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 ei mitään tehovaikutusta, kulutus tippu vakiokoneessa 0.5L/100km
xaekx Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 Ei suoranaista tehovaikutusta, mutta huolehtii siitä että kipinä riittää jos on korkeat puristukset tahi ahdettu peli.
z 28 jari Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2009 Ei omakohtaista kokemusta,mutta thirdgenillä oli juttua että olisivat dynottaneet 330rwhp:m konetta ennen ja jälkeen msd:n boksia.Eroa oli ollut huimat kaksi hevosvoimaa msd:n eduksi.
Guest Jake77 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Pakko kai siinä sitten jotain muuta etua on olla kun melki joka toisesta viritetystä tuo loota kummiskin löytyy...Oisko sitten justiin se kipinänvahvuus viritetyillä...
F350 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 Hommasin tuon MSD:n 6A boxin ja siihen sen asennusta helpottavan 8876 johtosarjan, mutta tuossa johtosarjassa on kuusi johtoa ja asennusohjeessa neljä. Eli tuossa johtosarjassa on kaksi punaista ja kaksi valkoista johtoa, kun ohjeessa on vain yksi punainen ja yksi valkoinen. Kumpi punainen ja kumpi valkoinen kytketään vai yhdistetäänkö ne molemmat?? Nuo punaiset ja valkoiset johdot liittyvät siis alunperin puolalle meneviin kahteen liittimeen, mitkä kytketään tuohon 8876 johtosarjan liittimeen. Musta ja oranssi on selvää pässinlihaa, ne siis kytketään menemään puolalle.
z 28 jari Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 6A boksista lähtevät valkoinen ja punainen johto liitetään adapterisarjan tuplavalkoiseen ja tuplapunaiseen.Näitten tuplajohtojen toisessapäässä on liitinklöntti johon liitetään auton alkuperäisen johtosarjan musta ja harmaa liitin(kaksiosaiset liittimet jotka ovat kiinni toisissaan)Ja tuohon puolaanhan tulee vain kaksijohtoa kiinni=yksi liitin(alunperin neljäjohtoa/2 liitintä)
F350 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2011 6A boksista lähtevät valkoinen ja punainen johto liitetään adapterisarjan tuplavalkoiseen ja tuplapunaiseen.Näitten tuplajohtojen toisessapäässä on liitinklöntti johon liitetään auton alkuperäisen johtosarjan musta ja harmaa liitin(kaksiosaiset liittimet jotka ovat kiinni toisissaan)Ja tuohon puolaanhan tulee vain kaksijohtoa kiinni=yksi liitin(alunperin neljäjohtoa/2 liitintä) OK, tuossa mun johtosarjassa on vaan nuo punaset ja valkoset kaikki erillään, ei ollu tuplapunaisia ja -valkoisia. Ja sust sen takia jäi yks punainen ja yks valkoinen ylimääräiseksi. Elikkäs täytyy katkasta punaisista ja valkoisista liittimet irti, ja tehdä niistä tuplavalkoiset ja tuplapunaiset . Thanks.
z 28 jari Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Tosta summitin kuvasta näkee noi liittimet.Oliko sulla erilaiset kun tossa kuvassa? http://www.summitracing.com/parts/MSD-8876/?rtype=10
F350 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Tosta summitin kuvasta näkee noi liittimet.Oliko sulla erilaiset kun tossa kuvassa? http://www.summitracing.com/parts/MSD-8876/?rtype=10 On tuo mun sarja erilainen, tuon olisin jo osannutkin kytkeä ohjeen perusteella. Tuossa mun johtosarjassa on noita ohuita punaisia ja valkoisia johtoja molempia kaksi, mutta tuosta kuvastahan näkee, että ne on kytketty yhteen. Pitää vielä tarkastaa, että ne on samoin päin tuossa johtosarjaan kytkettävässä liittimessä.
F350 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2011 Jep, nyt pelaa. Olikohan tuohon pakettiin luiskahtanut väärä johtosarja
Fenix Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Noista MSD 6 bokseista.. Olen nähnyt niistä usein monissa virivehkeissä ja totta kai itseänikin kiinnostaa joskus semmonen laittaa. Mutta kysytään nyt ensin faktoja. Eli se antaa paremmin kipinän ylä kierroksila eikö? Mitä muuta eroa olette huomanneet sen asennuksen jälkeen lähes vakio vehkeissä...moottori reagoi herkemmin kaasunpolkimeen painallukseen? Ja mitään eroa kulutuksessa?
F350 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2011 Noista MSD 6 bokseista.. Olen nähnyt niistä usein monissa virivehkeissä ja totta kai itseänikin kiinnostaa joskus semmonen laittaa. Mutta kysytään nyt ensin faktoja. Eli se antaa paremmin kipinän ylä kierroksila eikö? Mitä muuta eroa olette huomanneet sen asennuksen jälkeen lähes vakio vehkeissä...moottori reagoi herkemmin kaasunpolkimeen painallukseen? Ja mitään eroa kulutuksessa? Antaa alakierroksilla (tais olla alle 3000) kaks kipinää, lähtee paremmin käyntiin, netin dynotuloksissa pari kolme heppaa lisää, kaikenlaiset nykimiset ja räkimiset usein häviää, kone pyörii "herkemmin" tuosta videolta näkee kuinka paljon isomman kipinän MSD antaa( vaikka mainosvideo onkin)
F350 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2011 Jäsenosiossa jo ihmettelinkin, mutta laitetaampa kysymys tännekin: Miksi MDS:n boxi kiinni alkaa kiekkamittari sekoilemaan, kun kierrokset nousee yli 3500:n ? Alkaa ikäänkuin tippumaan kyydistä, menee välillä lähelle nollaa ja sitten taas lähtee mukaan, pomppii koko ajan ihan hulluna. Kun kiekat laskee alle 3500:n, toimii hienosti ja ja tyhjäkäynti on tasaisempaa, kuin boxi irti. Vaihdettu uusi puola ja uudet tulpanjohdot.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään