mikke Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2024 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2024 Kerho on omalla osastolla mukana American Car showssa, Tulkaahan kattomaan näyttelyä ja morjenstamaan. Näyttely on auki joka päivä 10-18 3
mikke Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2024 Kiitos näyttelyyn autonsa tuoneille ja näyttelyssä käyneille sekä osastoa hoitaneille. Näin se on pääsiäinen vietetty🙂 7
Anders Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2024 Hienoa työtä taas kerran! Ja kerhon standi strategisesti sijoitettu Fat Lizard:in myyntipisteen viereen 🍻 3
Anders Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2024 https://drive.google.com/drive/folders/1oPGa9jrEOGsAAIGwQBrTovwwyfQ2HuOl 6
BlackZ Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2024 Ihan rehellisyyden nimissä, minun silmiin aika vaatimattoman näkönen osasto mikäli tarkoitus on houkutella porukkaa kerhoon ja yleensäki saada innostumaan kerhosta. Ei ole minun kommentti, mutta kuulin tuossa esim. showssa käyneiltä kahdeltakin henkilöltä että ainaki osa noista autoista oli aika vaatimattomasti esim pesty ja puunattu näyttelyyn, lisäksi ite kerhon rekvisiitta ollut aika vaatimattomasti esillä. Missä on se into yrittää parhaansa näiden eteen? Vai eikö kenelläkään enää kiinnosta isommin? Jos kattelee FBCOF näyttelykuvia 10-15 vuoden takaa, niin aikalailla eri meininki on sillon ollut. Hommanhan pitäs kehittyä vaan isommaksi vuosien saatossa, ei näivettyä.
mikke Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2024 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2024 4 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti: Ihan rehellisyyden nimissä, minun silmiin aika vaatimattoman näkönen osasto mikäli tarkoitus on houkutella porukkaa kerhoon ja yleensäki saada innostumaan kerhosta. Ei ole minun kommentti, mutta kuulin tuossa esim. showssa käyneiltä kahdeltakin henkilöltä että ainaki osa noista autoista oli aika vaatimattomasti esim pesty ja puunattu näyttelyyn, lisäksi ite kerhon rekvisiitta ollut aika vaatimattomasti esillä. Missä on se into yrittää parhaansa näiden eteen? Vai eikö kenelläkään enää kiinnosta isommin? Jos kattelee FBCOF näyttelykuvia 10-15 vuoden takaa, niin aikalailla eri meininki on sillon ollut. Hommanhan pitäs kehittyä vaan isommaksi vuosien saatossa, ei näivettyä. Joo onhan se into ja ajankäyttö ollu ihan eri 15v sitten ku mulla ei ollu muuta elämää kun autoharrastus ja kerho, nykyään menee toisinpäin et harrastetaan jos aikaa jää. Rekvisiitta on aika sama kun on ollu viimeset 5V että en tiedä mitä siitä puuttuu, somistukseen ei oo ollu ideoita eikä mitään teemaakaan. et kai se rupee näkyy ku samat tyypit tekee vuodesta toiseen. jostain pitäs tulla uutta ideaa ja tekijää. Autot oli kyllä pesty ja puunattu mut pölynpyyhintä jäi tekemättä mikä näkyy varsinki loppupäässä näyttelyä. Enkä edelleenkään hae osastolle niitä showstoppereita ne kun on eri karsinassa tuol näyttelyssä vaan niitä autoja joilla jäsenistö harrastaa. ja tiedostan et sun ja mun puunauskäsitys eroo kun yö ja päivä. mut tämmöstä tälläkertaa ja enskerralla ehkä jotain muuta. 1
BlackZ Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2024 20 tuntia sitten, mikke kirjoitti: Joo onhan se into ja ajankäyttö ollu ihan eri 15v sitten ku mulla ei ollu muuta elämää kun autoharrastus ja kerho, nykyään menee toisinpäin et harrastetaan jos aikaa jää. Rekvisiitta on aika sama kun on ollu viimeset 5V että en tiedä mitä siitä puuttuu, somistukseen ei oo ollu ideoita eikä mitään teemaakaan. et kai se rupee näkyy ku samat tyypit tekee vuodesta toiseen. jostain pitäs tulla uutta ideaa ja tekijää. Autot oli kyllä pesty ja puunattu mut pölynpyyhintä jäi tekemättä mikä näkyy varsinki loppupäässä näyttelyä. Enkä edelleenkään hae osastolle niitä showstoppereita ne kun on eri karsinassa tuol näyttelyssä vaan niitä autoja joilla jäsenistö harrastaa. ja tiedostan et sun ja mun puunauskäsitys eroo kun yö ja päivä. mut tämmöstä tälläkertaa ja enskerralla ehkä jotain muuta. Ihan on mun kommentti rakentavassa valossa, ei me oo täällä Oulun päässä jaksettu laittaa osastoa ku viimeksi oliko 2019. Mutta aina ku laitettu, sillon on panostettu täysillä. Ei oo vaan intoa enää läheskään joka vuosi tuota lähteä virittää. Tänä päivänä ku nää hommat meinaa kuolla käsiin, niin pitäs aktiivisesti tehdä kyllä töitä sen eteen että niitä uusia innokkaita saadaan mukaan, jotka kantaa sillä motivaatiollaan kerhoa eteenpäin. Kuten sanottua, itse näin näyttelyn vain kuvista, välitän vain kuulemani viestin teille jotka osaston järjestitte. Itsekin tuen tätä kerhoa täydellä jäsenmaksulla tänäkin vuonna vaikka en omista ainuttakaan F-bodya enää. Ihan rakkaudesta lajiin, kerhon toiminnassa 2004-2010 erittäinkin aktiivisesti mukana olleena näen, että se sama aktiivisuus kun kerholla oli noinakin vuonna, pitäs olla tavotteena VÄHINTÄÄN nykyäänkin jos haluaa että homma laajenee tai edes pysyy yllä entisellään. Eri asia jos hyväksytään että tää pikkuhiljaa katoaa kohinaan koko homma. 1
balez Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Lyhyesti asia on niin, että joko ollaan näytillä mahollisilla resulsseilla tai ei ollenkaan. Ihan ok osasto kattaus kun vrt muihin vastaaviin. Olishan se makee panostaa mutta ei se aina tarkota harvinaista kiillotettua autoa, tietyissä jutuissa joo ois voinu tehä asiat toisin mutta kun itsekkään tälläkään kertaa en päässy talkoilla tekee mitään niin oon tyytyväinen että jotkut pääs. 5v tyttö viihty osastolla ja kahvia sain itekkin juoda. Katoavia vessoja alkaa olee äffäläiset ikävä kyllä.. koitetaan rypistellä niin kauan kuin voidaan. Kiitos kaikille ketkä talkoina teki hommia 💯 3
Fenix Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2024 Mitkä on ACS kustannukset? Mielestäni kerhon paras tavoitettavuus on tällä hetkellä Google ,(tämä) ja FB. Sieltä löytyy neuvot ongelmiin ja vertaistuki. Tai käytetyt varaosat. Olen vinkannut kerhosta kruisingeissa keltanokille. Kyllä porukka meidät löytää jos tahtoo. En minäkään mene etsimään tuning car show tms. etsimään apua Bmw ongelmiin. Google on lähempänä. Jos näkyvyyttä halutaan, niin sitä voi saada myös toisin keinoin. V8-lehdellä myös kattava levikki mainostamisessa. Sinne näkyvä mainos ja maininta että samaan rahaan pääsee Alastarolle ja Ahvenistolle, aiheuttaa varmasti joissakin reaktioita. Tai osaaminen ecu-ohjelmointiin jne. Aktiivisuuden kohotuksessa meillä on kilpailijana lähes rajaton tiedonsaanti ja ihmisten vapaa-aika ym. nuorison suosimat harrasteautot. 3
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään