balez Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2025 Hieno laji💪💪🤌 turbiinin kaulalta jostain kaikki pihalle ku vähän laulatti 1 4 2
balez Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2025 8.7.2025 klo 21.11, z 28 jari kirjoitti: Oliko ohivuotoa vai miksi uudet männät? Joo ja kahdesta männästä puuttu palaset renkaiden välistä
balez Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Uus aski ja turbiini paikallaa.. saatana😁👍 4
Fenix Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Ai sulla olekaan tuplaputkia. Ilmankos ihmettelin pakoääniä.
Chevy Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 kai sulla on peräkin hyllyssä jos sattuu leipoo . . . 🙄
balez Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 3 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti: Ai sulla olekaan tuplaputkia. Ilmankos ihmettelin pakoääniä. Ei.. toimii näinkin vajaatehosena😁
balez Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2025 Juuri nyt, Chevy kirjoitti: kai sulla on peräkin hyllyssä jos sattuu leipoo . . . 🙄 Ei..mutta kai niitä jostain löytyy
balez Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2025 (muokattu) Taas toimii, luovuttaminen ja haaveilu ei kuulu tähän projektiin.. summermiittiin ajamalla vaikka väkisin 💪 Muokattu: 15. Heinäkuuta, 2025, käyttäjä: balez 10
balez Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2025 Kyllä koettelee.. Nostaja romuks ja muuta siinä samal. Vielä kerran yritän tälle kesää 1 1 3 2
balez Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2025 (muokattu) Tänää hain viel truetracin perää että varmaa pitää. Klo 19 aski viel auki et kaikki ok ja venttiili modaus ku tuli lukoton 3000stall. Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti 💪💪🤌😎 11 aikuinen pitäs olla 1/4 aika tällä setil 💪 välitys on 3.23 Muokattu: 7. Elokuuta, 2025, käyttäjä: balez 7
F350 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 6 tuntia sitten, balez kirjoitti: Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti 💪💪🤌😎 11 aikuinen pitäs olla 1/4 aika tällä setil 💪 Ja sitten vaan vartille pettymään... 1
balez Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 2 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Ja sitten vaan vartille pettymään... En usko et tarvii pettyy. Painosta kaikki ylimääränen riisuttu ja ihan pirtee perus pikkulohko keulilla🤌
balez Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2025 Altapäin vielä kerta 🫡 2
z 28 jari Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2025 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2025 Ootko puntarilla käyttänyt nykykuosissa?
balez Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2025 13.8.2025 klo 12.51, z 28 jari kirjoitti: Ootko puntarilla käyttänyt nykykuosissa? En oo.. pitäis käydä kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskia👍🫡 1
z 28 jari Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2025 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2025 1 tunti sitten, balez kirjoitti: En oo.. pitäis käydä kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskia👍🫡 Se ei olis paha,mulla on ~1700kg kuskinkanssa tankkitäynnä.
balez Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2025 Vielä ehtii ennen summermiittiä.. nyt alkaa olee ulkonäkä kohillaa ku saa paikalleen tän 💪 3
balez Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2025 Summermiitti vedetty ja alkaa olee +1500km ajettu ilman isompia huolia. Muutama viikko vielä kurvailua ja sitten talliin. Talvella tarkoitus vähän siistiä ja katella sähköjä vielä, konepeltiin jos sais aikaseksi tuuletus ritilät sivuille yms. 7
balez Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2025 Auto valmis levolle. Tänään vien uuteen tallipaikkaan minkä löysin Herstin Timpan tiloista. Loppukausi meni suht ilman ongelmia ja talvella pitäs vielä vähän pikkujuttui käydä läpi. Vuodessa auto muuttu aika rajusti tekniikalta ja ulkonäöltään siihen mitä visio olikin budjetilla. 6
balez Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Huhtikuuta Kaikki alkais olee nyt ns.viimeistelty konehuoneesta. Sen enempää en kiillottele ku tarkotus olla perussiisti fiilistely peli ja konepelti tänä vuonna toivottavasti mahd.paljon kiinni😁😁 7
balez Kirjoitettu 20. Kesäkuuta Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Kesäkuuta Tää vetää ku junan vessa.. ens vkl summermiittii kandee tulla kattoo vanhan liiton kaasarivessaa🤌😎😎
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään