balez Posted July 13, 2025 Author Posted July 13, 2025 Hieno lajiđȘđȘđ€ turbiinin kaulalta jostain kaikki pihalle ku vĂ€hĂ€n laulatti 1 4 2
balez Posted July 13, 2025 Author Posted July 13, 2025 8.7.2025 klo 21.11, z 28 jari kirjoitti: Oliko ohivuotoa vai miksi uudet mÀnnÀt? Joo ja kahdesta mÀnnÀstÀ puuttu palaset renkaiden vÀlistÀ
balez Posted July 14, 2025 Author Posted July 14, 2025 Uus aski ja turbiini paikallaa.. saatanađđ 4
Fenix Posted July 14, 2025 Posted July 14, 2025 Ai sulla olekaan tuplaputkia. Ilmankos ihmettelin pakoÀÀniÀ.
Chevy Posted July 14, 2025 Posted July 14, 2025 kai sulla on perĂ€kin hyllyssĂ€ jos sattuu leipoo . . .  đ
balez Posted July 14, 2025 Author Posted July 14, 2025 3 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti: Ai sulla olekaan tuplaputkia. Ilmankos ihmettelin pakoÀÀniĂ€. Ei.. toimii nĂ€inkin vajaatehosenađ
balez Posted July 14, 2025 Author Posted July 14, 2025 Juuri nyt, Chevy kirjoitti: kai sulla on perĂ€kin hyllyssĂ€ jos sattuu leipoo . . .  đ Ei..mutta kai niitĂ€ jostain löytyy
balez Posted July 15, 2025 Author Posted July 15, 2025 (edited) Taas toimii, luovuttaminen ja haaveilu ei kuulu tĂ€hĂ€n projektiin.. summermiittiin ajamalla vaikka vĂ€kisin đȘ  Edited July 15, 2025 by balez 10
balez Posted July 25, 2025 Author Posted July 25, 2025 KyllÀ koettelee.. Nostaja romuks ja muuta siinÀ samal. VielÀ kerran yritÀn tÀlle kesÀÀ 1 1 3 2
balez Posted August 7, 2025 Author Posted August 7, 2025 (edited) TĂ€nÀÀ hain viel truetracin perÀÀ ettĂ€ varmaa pitÀÀ. Klo 19 aski viel auki et kaikki ok ja venttiili modaus ku tuli lukoton 3000stall. Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti đȘđȘđ€đ 11 aikuinen pitĂ€s olla 1/4 aika tĂ€llĂ€ setil đȘ vĂ€litys on 3.23 Edited August 7, 2025 by balez 7
F350 Posted August 8, 2025 Posted August 8, 2025 6 tuntia sitten, balez kirjoitti: Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti đȘđȘđ€đ 11 aikuinen pitĂ€s olla 1/4 aika tĂ€llĂ€ setil đȘ Ja sitten vaan vartille pettymÀÀn... 1
balez Posted August 8, 2025 Author Posted August 8, 2025 2 tuntia sitten, F350 kirjoitti: Ja sitten vaan vartille pettymÀÀn... En usko et tarvii pettyy. Painosta kaikki ylimÀÀrĂ€nen riisuttu ja ihan pirtee perus pikkulohko keulillađ€
balez Posted August 15, 2025 Author Posted August 15, 2025 13.8.2025 klo 12.51, z 28 jari kirjoitti: Ootko puntarilla kĂ€yttĂ€nyt nykykuosissa? En oo.. pitĂ€is kĂ€ydĂ€ kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskiađ𫥠1
z 28 jari Posted August 15, 2025 Posted August 15, 2025 1 tunti sitten, balez kirjoitti: En oo.. pitĂ€is kĂ€ydĂ€ kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskiađ𫥠Se ei olis paha,mulla on ~1700kg kuskinkanssa tankkitĂ€ynnĂ€.
balez Posted August 17, 2025 Author Posted August 17, 2025 VielĂ€ ehtii ennen summermiittiĂ€.. nyt alkaa olee ulkonĂ€kĂ€ kohillaa ku saa paikalleen tĂ€n đȘ 3
balez Posted August 27, 2025 Author Posted August 27, 2025 Summermiitti vedetty ja alkaa olee +1500km ajettu ilman isompia huolia. Muutama viikko vielÀ kurvailua ja sitten talliin. Talvella tarkoitus vÀhÀn siistiÀ ja katella sÀhköjÀ vielÀ, konepeltiin jos sais aikaseksi tuuletus ritilÀt sivuille yms. 7
balez Posted September 21, 2025 Author Posted September 21, 2025 Auto valmis levolle. TÀnÀÀn vien uuteen tallipaikkaan minkÀ löysin Herstin Timpan tiloista. Loppukausi meni suht ilman ongelmia ja talvella pitÀs vielÀ vÀhÀn pikkujuttui kÀydÀ lÀpi. Vuodessa auto muuttu aika rajusti tekniikalta ja ulkonÀöltÀÀn siihen mitÀ visio olikin budjetilla. 6
balez Posted April 12 Author Posted April 12 Kaikki alkais olee nyt ns.viimeistelty konehuoneesta. Sen enempÀÀ en kiillottele ku tarkotus olla perussiisti fiilistely peli ja konepelti tĂ€nĂ€ vuonna toivottavasti mahd.paljon kiinniđđ 7
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now