Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hieno lajiđŸ’ȘđŸ’ȘđŸ€Œ turbiinin kaulalta jostain kaikki pihalle ku vĂ€hĂ€n laulatti

20250712_191155.jpg

  • Like 1
  • Confused 4
  • Sad 2
Posted
8.7.2025 klo 21.11, z 28 jari kirjoitti:

Oliko ohivuotoa vai miksi uudet mÀnnÀt?

Joo ja kahdesta  mÀnnÀstÀ puuttu palaset renkaiden vÀlistÀ

Posted

Uus aski ja turbiini paikallaa.. saatana😁👍

IMG-20250714-WA0046.jpg

  • Like 4
Posted

Ai sulla olekaan tuplaputkia.

Ilmankos ihmettelin pakoÀÀniÀ.

Posted

kai sulla on perĂ€kin hyllyssĂ€ jos sattuu leipoo . . .  🙄

Posted
3 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti:

Ai sulla olekaan tuplaputkia.

Ilmankos ihmettelin pakoÀÀniÀ.

Ei.. toimii nĂ€inkin vajaatehosena😁

Posted
Juuri nyt, Chevy kirjoitti:

kai sulla on perĂ€kin hyllyssĂ€ jos sattuu leipoo . . .  🙄

Ei..mutta kai niitÀ jostain löytyy

Posted (edited)

Taas toimii, luovuttaminen ja haaveilu ei kuulu tĂ€hĂ€n projektiin.. summermiittiin ajamalla vaikka vĂ€kisin đŸ’Ș

 

20250715_134752.jpg

Edited by balez
  • Like 10
  • 2 weeks later...
Posted

KyllÀ koettelee..

Nostaja romuks ja muuta siinÀ samal.

VielÀ kerran yritÀn tÀlle kesÀÀ

IMG-20250725-WA0006.jpeg

  • Like 1
  • Cheers 1
  • Confused 3
  • Angry 2
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

TÀnÀÀ hain viel truetracin perÀÀ ettÀ varmaa pitÀÀ. Klo 19 aski viel auki et kaikki ok ja venttiili modaus ku tuli lukoton 3000stall.

Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ€ŒđŸ˜ŽÂ 11 aikuinen pitĂ€s olla 1/4 aika tĂ€llĂ€ setil đŸ’Ș vĂ€litys on 3.23

20250807_173250.jpg

Edited by balez
  • Like 7
Posted
6 tuntia sitten, balez kirjoitti:

Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti đŸ’ȘđŸ’ȘđŸ€ŒđŸ˜ŽÂ 11 aikuinen pitĂ€s olla 1/4 aika tĂ€llĂ€ setil đŸ’Ș 

Ja sitten vaan vartille pettymÀÀn...

  • Haha 1
Posted
2 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Ja sitten vaan vartille pettymÀÀn...

En usko et tarvii pettyy. Painosta kaikki ylimÀÀrĂ€nen riisuttu ja ihan pirtee perus pikkulohko keulillađŸ€Œ

Posted

AltapĂ€in vielĂ€ kerta đŸ«Ą

20250807_224947.jpg

  • Like 2
Posted

Ootko puntarilla kÀyttÀnyt nykykuosissa?

Posted
13.8.2025 klo 12.51, z 28 jari kirjoitti:

Ootko puntarilla kÀyttÀnyt nykykuosissa?

En oo.. pitĂ€is kĂ€ydĂ€ kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskiađŸ‘đŸ«Ą

  • Like 1
Posted
1 tunti sitten, balez kirjoitti:

En oo.. pitĂ€is kĂ€ydĂ€ kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskiađŸ‘đŸ«Ą

Se ei olis paha,mulla on ~1700kg kuskinkanssa tankkitÀynnÀ.

Posted

VielĂ€ ehtii ennen summermiittiĂ€.. nyt alkaa olee ulkonĂ€kĂ€ kohillaa ku saa paikalleen tĂ€n đŸ’Ș

20250817_181353.jpg

  • Like 3
Posted

No nytđŸ’ȘđŸ€ŒđŸ˜Ž

20250817_201437.jpg

  • Like 8
  • 2 weeks later...
Posted

Summermiitti vedetty ja alkaa olee +1500km ajettu ilman isompia huolia.

Muutama viikko vielÀ kurvailua ja sitten talliin. Talvella tarkoitus vÀhÀn siistiÀ ja katella sÀhköjÀ vielÀ, konepeltiin jos sais aikaseksi tuuletus ritilÀt sivuille yms.

20250823_133230.jpg

  • Like 7
  • 4 weeks later...
Posted

Auto valmis levolle. TÀnÀÀn vien uuteen tallipaikkaan minkÀ löysin Herstin Timpan tiloista. Loppukausi meni suht ilman ongelmia ja talvella pitÀs vielÀ vÀhÀn pikkujuttui kÀydÀ lÀpi.

Vuodessa auto muuttu aika rajusti tekniikalta ja ulkonÀöltÀÀn siihen mitÀ visio olikin budjetilla.

IMG_5917.jpg

  • Like 6
  • 6 months later...
Posted

Kaikki alkais olee nyt ns.viimeistelty konehuoneesta. Sen enempÀÀ en kiillottele ku tarkotus olla perussiisti fiilistely peli ja konepelti tĂ€nĂ€ vuonna toivottavasti mahd.paljon kiinni😁😁

Screenshot_20260412_174402_Gallery.jpg

  • Like 7

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...