Jump to content

1983 z28


balez

Recommended Posts

Kirjoitettu
25.1.2025 klo 14.00, balez kirjoitti:

Sisustan puunaus ja moottorin vaihto talkoot

20250125_131251.jpg

Pikku puunaus, purkaa kaiken ja asentaa vain tarpeellisen takaisin!   Olikos tuo mosa stroukkeri minkä hommasit?

Kirjoitettu (muokattu)
3 tuntia sitten, selli kirjoitti:

Pikku puunaus, purkaa kaiken ja asentaa vain tarpeellisen takaisin!   Olikos tuo mosa stroukkeri minkä hommasit?

Joo pesu kaikelle ja maalausta sisustan osille yms . Sähköjen läpikäynti yms.

Joo 383 scatin takokamoilla, afr 195 kannet,rullaromppeet, weiand 1taso imari yms. 

Cutoutti tulee ja kaikkee pientä. 

Budjetti jos antaisi periksi ni paljon muutakin tulis mut jos nyt edes toimis kesän ja pysyisi läjässä

Muokattu: , käyttäjä: balez
Kirjoitettu
31 minuuttia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Onko aski ajantasalla?

Toivotaan.. kuulopuheil mennää. Monsterin tekele mutta mistä noista tietää mitä kestää.. jos edes hetken kestää

Kirjoitettu

Lupaatko kurittaa? Jatkuvasti ja koko ajan. Mummoajosta otetaan kortti pois.

  • Haha 1
Kirjoitettu

Ite ku tekee hyllystä löytyvistä paloista ni tulee oman näköistä.. saa autoo kiinni ni pikku siistiminen viel

20250127_153855.jpg

  • Tykkää 1
Kirjoitettu

Näenkö oikein että otit treadwear 80?

Ne on jo tosi pehmeät.

Itsellä samat renkaat medium tw180 seoksella.

Kirjoitettu
22 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti:

Näenkö oikein että otit treadwear 80?

Ne on jo tosi pehmeät.

Itsellä samat renkaat medium tw180 seoksella.

Sellaset nyt tuli vähän oikeastaan sattuman kautta. Mennään niillä ja katotaa kauan kestää kilometrejä🫡

  • Tykkää 1
Kirjoitettu

Tänää maalattu helmat korinväriin, sisusta värjätty melkein kokonaan, vanteet kitattu, spoileri asennettu, renkaita vaan fiilistelty, yms. Yms. 

Moottorin maalausta...

IMG-20250202-WA0019.jpg

  • Tykkää 3
Kirjoitettu

Enpä tienny millanen rahareikä tästä autosta tulee mut ainakin etenee vieläkin valmiimpaa kohti. 

Ens kesänä tarttee ajella sukkasillaan ettei vaa loppu voimansiirto hajoo

IMG-20250204-WA0009.jpg

  • Tykkää 4
Kirjoitettu

Jotenkin ensi aatteli, että harmaa moottori olisi tylsän näköinen, mutta kieltämättä aika maukas 😎👍

  • Kippis 1
Kirjoitettu

Nyt veikkaus pystyyn kumpi antautuu ensin,perä vai toosa???

Kirjoitettu
11 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti:

Nyt veikkaus pystyyn kumpi antautuu ensin,perä vai toosa???

Laatikkoa veikkaan mutta sais luvan kestää väliaikaisratkaisuna hetken.😁

Kirjoitettu
4.2.2025 klo 19.09, balez kirjoitti:

Enpä tienny millanen rahareikä tästä autosta tulee mut ainakin etenee vieläkin valmiimpaa kohti. 

Ens kesänä tarttee ajella sukkasillaan ettei vaa loppu voimansiirto hajoo

IMG-20250204-WA0009.jpg

 

Jätkällä on silmää, sairaan tyylikkään näkönen paketti tulossa kyllä kaikkinensa 😎👌

  • Tykkää 1
Kirjoitettu
9 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti:

 

Jätkällä on silmää, sairaan tyylikkään näkönen paketti tulossa kyllä kaikkinensa 😎👌

Eiköhän täällä oo aina onnistuttu.. vaikka budjetilla tehty enemmän ja vähemmän omin kätösin😁 mut joo nyt tehää racea ja asennetta liikennevaloihin 🤙🤙😎

  • Tykkää 1
Kirjoitettu

Perä laskeutuu vähän tosta ni ihan jees. Vanne sais olla 8mm enempi sisäl ni olis 🤌

20250207_144537.jpg

  • Tykkää 5
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tälläset löyty kerholaiselta.. Sit aletaa sovittelee🤙

20250221_194228.jpg

  • Tykkää 3
  • 2 months later...
Kirjoitettu (muokattu)

Tääkin "valmistu" messuille ja ajoon.. pitkät sarjat menee tosi alhaalla ja laatikon alitus vaikka tehtiin niin ylös kun saa modaamalla. Vaihtoehtona vaihtaa vähän korkeampaa etugummia ja perään eriprofiilia jos ei muuta keksitä.

Tiukempaa lukkoa huutaa perään ja paria muuta juttua mutta koitetaan jos pysyis läjässä ja pääsis vähän ajelee.

20250417_200021.jpg

IMG-20250417-WA0028.jpg

IMG-20250417-WA0031.jpg

IMG-20250419-WA0006.jpg

Muokattu: , käyttäjä: balez
  • Tykkää 7
  • Camaro 2
  • 2 months later...
Kirjoitettu (muokattu)

Tällä vanne setupil nyt hetki, jos vaa läjässä pysyy

 

Uudet männät tuli viel laiteltua ja kone on takas nipus

IMG-20250707-WA0026.jpg

Muokattu: , käyttäjä: balez
  • Tykkää 5

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...