balez Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2025 Sisustan puunaus ja moottorin vaihto talkoot 2
selli Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 25.1.2025 klo 14.00, balez kirjoitti: Sisustan puunaus ja moottorin vaihto talkoot Pikku puunaus, purkaa kaiken ja asentaa vain tarpeellisen takaisin! Olikos tuo mosa stroukkeri minkä hommasit?
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 (muokattu) 3 tuntia sitten, selli kirjoitti: Pikku puunaus, purkaa kaiken ja asentaa vain tarpeellisen takaisin! Olikos tuo mosa stroukkeri minkä hommasit? Joo pesu kaikelle ja maalausta sisustan osille yms . Sähköjen läpikäynti yms. Joo 383 scatin takokamoilla, afr 195 kannet,rullaromppeet, weiand 1taso imari yms. Cutoutti tulee ja kaikkee pientä. Budjetti jos antaisi periksi ni paljon muutakin tulis mut jos nyt edes toimis kesän ja pysyisi läjässä Muokattu: 26. Tammikuuta, 2025, käyttäjä: balez
balez Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 31 minuuttia sitten, z 28 jari kirjoitti: Onko aski ajantasalla? Toivotaan.. kuulopuheil mennää. Monsterin tekele mutta mistä noista tietää mitä kestää.. jos edes hetken kestää
Nupa Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2025 Lupaatko kurittaa? Jatkuvasti ja koko ajan. Mummoajosta otetaan kortti pois. 1
balez Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2025 Ite ku tekee hyllystä löytyvistä paloista ni tulee oman näköistä.. saa autoo kiinni ni pikku siistiminen viel 1
z 28 jari Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2025 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2025 Ainakin halvat: https://www.tori.fi/recommerce/forsale/item/19619064 1
balez Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 Takarenkaat haettu🤙 3
Fenix Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 Näenkö oikein että otit treadwear 80? Ne on jo tosi pehmeät. Itsellä samat renkaat medium tw180 seoksella.
balez Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2025 22 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti: Näenkö oikein että otit treadwear 80? Ne on jo tosi pehmeät. Itsellä samat renkaat medium tw180 seoksella. Sellaset nyt tuli vähän oikeastaan sattuman kautta. Mennään niillä ja katotaa kauan kestää kilometrejä🫡 1
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2025 Tänää maalattu helmat korinväriin, sisusta värjätty melkein kokonaan, vanteet kitattu, spoileri asennettu, renkaita vaan fiilistelty, yms. Yms. Moottorin maalausta... 3
balez Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2025 Enpä tienny millanen rahareikä tästä autosta tulee mut ainakin etenee vieläkin valmiimpaa kohti. Ens kesänä tarttee ajella sukkasillaan ettei vaa loppu voimansiirto hajoo 4
Juza89 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2025 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2025 Jotenkin ensi aatteli, että harmaa moottori olisi tylsän näköinen, mutta kieltämättä aika maukas 😎👍 1
Nupa Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2025 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2025 Hei sä lupasit jo, ei mitään sukkamenoa. 1
z 28 jari Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2025 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2025 Nyt veikkaus pystyyn kumpi antautuu ensin,perä vai toosa???
balez Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 11 tuntia sitten, z 28 jari kirjoitti: Nyt veikkaus pystyyn kumpi antautuu ensin,perä vai toosa??? Laatikkoa veikkaan mutta sais luvan kestää väliaikaisratkaisuna hetken.😁
BlackZ Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 4.2.2025 klo 19.09, balez kirjoitti: Enpä tienny millanen rahareikä tästä autosta tulee mut ainakin etenee vieläkin valmiimpaa kohti. Ens kesänä tarttee ajella sukkasillaan ettei vaa loppu voimansiirto hajoo Jätkällä on silmää, sairaan tyylikkään näkönen paketti tulossa kyllä kaikkinensa 😎👌 1
balez Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Helmikuuta, 2025 9 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti: Jätkällä on silmää, sairaan tyylikkään näkönen paketti tulossa kyllä kaikkinensa 😎👌 Eiköhän täällä oo aina onnistuttu.. vaikka budjetilla tehty enemmän ja vähemmän omin kätösin😁 mut joo nyt tehää racea ja asennetta liikennevaloihin 🤙🤙😎 1
balez Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Helmikuuta, 2025 Perä laskeutuu vähän tosta ni ihan jees. Vanne sais olla 8mm enempi sisäl ni olis 🤌 5
balez Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2025 Tälläset löyty kerholaiselta.. Sit aletaa sovittelee🤙 3
balez Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2025 (muokattu) Tääkin "valmistu" messuille ja ajoon.. pitkät sarjat menee tosi alhaalla ja laatikon alitus vaikka tehtiin niin ylös kun saa modaamalla. Vaihtoehtona vaihtaa vähän korkeampaa etugummia ja perään eriprofiilia jos ei muuta keksitä. Tiukempaa lukkoa huutaa perään ja paria muuta juttua mutta koitetaan jos pysyis läjässä ja pääsis vähän ajelee. Muokattu: 28. Huhtikuuta, 2025, käyttäjä: balez 7 2
markoyt Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2025 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2025 Kaikessa karuudessaan hieno peli.....👍 1
balez Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2025 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2025 (muokattu) Tällä vanne setupil nyt hetki, jos vaa läjässä pysyy Uudet männät tuli viel laiteltua ja kone on takas nipus Muokattu: 7. Heinäkuuta, 2025, käyttäjä: balez 5
z 28 jari Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2025 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2025 Oliko ohivuotoa vai miksi uudet männät?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään