Jump to content

1983 z28


balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hieno laji💪💪🤌 turbiinin kaulalta jostain kaikki pihalle ku vähän laulatti

20250712_191155.jpg

  • Tykkää 1
  • Hämmentynyt 4
  • Surullinen 2
Kirjoitettu
8.7.2025 klo 21.11, z 28 jari kirjoitti:

Oliko ohivuotoa vai miksi uudet männät?

Joo ja kahdesta  männästä puuttu palaset renkaiden välistä

Kirjoitettu

kai sulla on peräkin hyllyssä jos sattuu leipoo . . .  🙄

Kirjoitettu
3 minuuttia sitten, Fenix kirjoitti:

Ai sulla olekaan tuplaputkia.

Ilmankos ihmettelin pakoääniä.

Ei.. toimii näinkin vajaatehosena😁

Kirjoitettu
Juuri nyt, Chevy kirjoitti:

kai sulla on peräkin hyllyssä jos sattuu leipoo . . .  🙄

Ei..mutta kai niitä jostain löytyy

Kirjoitettu (muokattu)

Taas toimii, luovuttaminen ja haaveilu ei kuulu tähän projektiin.. summermiittiin ajamalla vaikka väkisin 💪

 

20250715_134752.jpg

Muokattu: , käyttäjä: balez
  • Tykkää 10
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kyllä koettelee..

Nostaja romuks ja muuta siinä samal.

Vielä kerran yritän tälle kesää

IMG-20250725-WA0006.jpeg

  • Tykkää 1
  • Kippis 1
  • Hämmentynyt 3
  • Vihainen 2
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu (muokattu)

Tänää hain viel truetracin perää että varmaa pitää. Klo 19 aski viel auki et kaikki ok ja venttiili modaus ku tuli lukoton 3000stall.

Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti 💪💪🤌😎 11 aikuinen pitäs olla 1/4 aika tällä setil 💪 välitys on 3.23

20250807_173250.jpg

Muokattu: , käyttäjä: balez
  • Tykkää 7
Kirjoitettu
6 tuntia sitten, balez kirjoitti:

Nyt kaikki paikallaa ja kone laulaa hienosti 💪💪🤌😎 11 aikuinen pitäs olla 1/4 aika tällä setil 💪 

Ja sitten vaan vartille pettymään...

  • Haha 1
Kirjoitettu
2 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Ja sitten vaan vartille pettymään...

En usko et tarvii pettyy. Painosta kaikki ylimääränen riisuttu ja ihan pirtee perus pikkulohko keulilla🤌

Kirjoitettu
13.8.2025 klo 12.51, z 28 jari kirjoitti:

Ootko puntarilla käyttänyt nykykuosissa?

En oo.. pitäis käydä kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskia👍🫡

  • Tykkää 1
Kirjoitettu
1 tunti sitten, balez kirjoitti:

En oo.. pitäis käydä kyl. Toivon et alle 1500kg ilman kuskia👍🫡

Se ei olis paha,mulla on ~1700kg kuskinkanssa tankkitäynnä.

Kirjoitettu

Vielä ehtii ennen summermiittiä.. nyt alkaa olee ulkonäkä kohillaa ku saa paikalleen tän 💪

20250817_181353.jpg

  • Tykkää 3
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Summermiitti vedetty ja alkaa olee +1500km ajettu ilman isompia huolia.

Muutama viikko vielä kurvailua ja sitten talliin. Talvella tarkoitus vähän siistiä ja katella sähköjä vielä, konepeltiin jos sais aikaseksi tuuletus ritilät sivuille yms.

20250823_133230.jpg

  • Tykkää 7
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Auto valmis levolle. Tänään vien uuteen tallipaikkaan minkä löysin Herstin Timpan tiloista. Loppukausi meni suht ilman ongelmia ja talvella pitäs vielä vähän pikkujuttui käydä läpi.

Vuodessa auto muuttu aika rajusti tekniikalta ja ulkonäöltään siihen mitä visio olikin budjetilla.

IMG_5917.jpg

  • Tykkää 6
  • 6 months later...
Kirjoitettu

Kaikki alkais olee nyt ns.viimeistelty konehuoneesta. Sen enempää en kiillottele ku tarkotus olla perussiisti fiilistely peli ja konepelti tänä vuonna toivottavasti mahd.paljon kiinni😁😁

Screenshot_20260412_174402_Gallery.jpg

  • Tykkää 7
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Tää vetää ku junan vessa.. ens vkl summermiittii kandee tulla kattoo vanhan liiton kaasarivessaa🤌😎😎

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...