Guest mookpeew Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Tilasin nyt kuitenkin huollon sukulaisen omistamaan autokorjaamoon jos saatais jotenkin säädettyä tai muuten kikkailtua lukemat hyväksyttäviksi. Jos se ei auta pitää hankkia uusi katti...
pontiac Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 rehellinen lukema???nostetaan kierrokset ylös arvot ok.nostetaan jalka kaasulta ja tulostetaan koneelta printti heti kun kierrokset ovat laskeneet tyhjäkäyntilukemiin (voi olla aika korkea, ei kait sitä laki määrää paljonko tyhjäkäyntikierrosten pitää olla)ja toivotaan ettei hc kerennyt nousemaan. näin ei ole kukaan, koskaan, missään tehnyt .
Guest mookpeew Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 rehellinen lukema???nostetaan kierrokset ylös arvot ok.nostetaan jalka kaasulta ja tulostetaan koneelta printti heti kun kierrokset ovat laskeneet tyhjäkäyntilukemiin (voi olla aika korkea, ei kait sitä laki määrää paljonko tyhjäkäyntikierrosten pitää olla)ja toivotaan ettei hc kerennyt nousemaan. näin ei ole kukaan, koskaan, missään tehnyt . Näin ajattelinkin toimia. Katsastusmiehen mukaan tyhjäkäyntikierrokset saavat olla korkeintaan 1000rpm.
japa350 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Itsellä kans tuo HC-arvo on pyöriny tyhjäkäynnillä tuolla 50-100 välillä, kierroksilla sitten vähemmän. Olen nyt parina vuonna ennen arvojen mittaamista käynyt ruoskimassa autoa hieman raskaammalla jalalla motarilla ja olis sellainen mutu tuntuma, että arvot olisi alemmat sen jälkeen.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 No mulla oli sitten tuuria matkassa.... Kävin Ponun katsastamassa ennen pääsiäistä niin päästöt oli kierroksilla ok mutta joutokäynnillä HC oli 250ppm. Katsari kehui vaan et joo... näitä pitää vähän kattoa läpi sormien... Ite epäilen lambda anturia ku tyhjäkäynti seilaa hieman. Pitäis jaksaa töissä mitata se mutta ei sillä nyt kiirestä oo ku tuli kerran leima ;D
Karppa Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2006 Kumma et on vielä HC yli 50... vaik on ilmapumppukin. Paljonkohan se ois ilman kattia Katti kyllä tuntuu toimivan ku CO on noin 0. Onkohan vaan liian pieni katti puhdistamaan kaikkia. Mulla vakio tpi Saab 9000T katilla katsastuksessa oli CO ja HC noin 0 mut oli kyllä iso kattikin. Niin joo,voipihan se olla liian pienikin,mut vuosi sitten alkuperäsellä puolta isommalla pikkasen kolisevalla katilla ilman ahdinta vastaavat arvot oli: CO 0,01 ja 0,18 HC 82 ja 34 Lambda ton saman 1,2 No,niin kauan kun on sallitun rajoissa niin kelpaa ainakin mulle h*lvetin hyvin .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään