Jump to content

APUA!!! Firebird hyytyi🤔

Recommended Posts

Kirjoitettu
23 tuntia sitten, olds-442 kirjoitti:

muinoin näköjään asennettu varashälytin,käynnistyksenesto systeemi

En ymmärrä miksi noita ei sakon uhalla määrätty sellaisen tehtäväksi joka ymmärtää edes jotain sähköstä.

Niin monta hälytintä oon purkanut sekoilemasta, samalla kun selvitellyt mystistä akun purkautumista tai käynnistymisongelmaa... Jokusen asentanutkin.

Ei hälyssä mitään vikaa kunhan on yhtään järki mukana asentaessa.

Sama oli toki ennenvanhaan lisävalojen ja radioiden yms. kanssa... Sokeripaloja ja maalarinteippiä vaan riittävästi ni hyvä tulee...

• Tykkää 2
Kirjoitettu
29.3.2026 klo 12.13, olds-442 kirjoitti:

Startti

IMG_20260327_170021.jpg

Tsemppiä tämän kans, minä en saanut toimimaan kunnolla ja joka kerta. Mahtaa löytyä vieläkin shimmilevysarja tuohon

Kirjoitettu
5 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Tsemppiä tämän kans, minä en saanut toimimaan kunnolla ja joka kerta. Mahtaa löytyä vieläkin shimmilevysarja tuohon

Ostin samanlaisen mun 69 fireen lakkas toimimasta viikon jälkeen meni takuuseen niin sisällä oli hionta knöölejä kun putsasivat ne pois niin toimi moitteettomasti😁

• Hämmentynyt 1
Kirjoitettu
30.3.2026 klo 21.31, gmc63 kirjoitti:

Ostin samanlaisen mun 69 fireen lakkas toimimasta viikon jälkeen meni takuuseen niin sisällä oli hionta knöölejä kun putsasivat ne pois niin toimi moitteettomasti😁

Jep...kyllähän tuo toistaiseksi ainakin toimii...nykyään niin helvetin paljon sutta ja sekundaa tekevät sekä myyvät...toivotaan parasta.

Kirjoitettu
30.3.2026 klo 11.45, TransNAM kirjoitti:

En ymmärrä miksi noita ei sakon uhalla määrätty sellaisen tehtäväksi joka ymmärtää edes jotain sähköstä.

Niin monta hälytintä oon purkanut sekoilemasta, samalla kun selvitellyt mystistä akun purkautumista tai käynnistymisongelmaa... Jokusen asentanutkin.

Ei hälyssä mitään vikaa kunhan on yhtään järki mukana asentaessa.

Sama oli toki ennenvanhaan lisävalojen ja radioiden yms. kanssa... Sokeripaloja ja maalarinteippiä vaan riittävästi ni hyvä tulee...

Samaa mieltä...noidenkin usa ja eurosoittimien kytkentöihin on ollu saatavilla valmiita adaptereita (johtosarjoja) varmaan viimeiset 20 vuotta...niin ei...vaan kaikki johdot vaan poikki ja teippikötöksillä kasaan (on kauittimien +/- ainakin väärin sekä tasonsäädöt eteen/taakse/oik/vas...ja kunnon liittimet sekä tina täysin tuntematonta...johdot vaan pyöritellään yhteen ja teipit päälle...ihan hirveetä!!!

• Tykkää 1
Kirjoitettu
1.4.2026 klo 14.37, olds-442 kirjoitti:

Jep...kyllähän tuo toistaiseksi ainakin toimii...nykyään niin helvetin paljon sutta ja sekundaa tekevät sekä myyvät...toivotaan parasta.

Mulla siirrettiin solenoidi sisäloksuun kun kävi kuumana pakosarjojen ja moottorin välissä 🙁nyt hävisi kaikki häiriöt kun putsattu ja salkku ei kuumene😎

• Tykkää 1

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...