Jump to content

3 ja 4 gen parhard tankoja myytävänä

Recommended Posts

Kirjoitettu

kestääköhän tuo holkki tuossa kierretangon päässä?onko siinä miten paljon tuota saumaa,ettei murru irti :).eikait siihen hirveitä vääntöjä tule,jonkin verran kuiteskin :o.tarviikos muutos katsastuksen?

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nova

28

• BlackZ

6

• Soppa

5

• Jake

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Holkkiin tulee pelkästään vetoa tai puristusta. Niin ja toi sauma hitsataan ympäriinsä ainakin 3 mm pienalla. Vedän sen kunnon voimavirta migillä niin saadaan "luokitukset kuntoon". Mielestäni toi ei vaadi muutoskatsastusta.

Kirjoitettu

hyvä et kestää ettei käy niinku jj leholle joskus,tanko tulee pohjasta läpi persaukseen :D.

Kirjoitettu

Eli nyt äsken laitoin ekan tangon MH kautta Forssille menemään. Rahdille tuli hintaa vajaa 12 euroa. >:( Eli nyt kaikkien kannattaa miettiä ketä muita on läheltä tilaillut kanssa. Eli meinasin että voisin lähettää Raaheen esim yhden satsin kerralla= rahti/tanko on halvempi. Tietysti mulla ei ole tällä hetkellä kuin muutama valmiina, mutta kunhan saan materiaalia lisää niin teen seuraavan erän. Ensi viikolla? :(

Kirjoitettu

juu kiitoksia=) haen huomenna ku töihin tarttee mennä 14.00 =(

Kirjoitettu

Tanko on haettu ja komialta näyttää :P kiitoksia nova 8) nyt ku viel nua hiton iskarit tulis jo joskus ni elämähymyilis..

Kirjoitettu

Hieno tanko ja on paksuutta reilusti,ens viikolla asennukseen!

Kirjoitettu

Eli nyt äsken laitoin ekan tangon MH kautta Forssille menemään. Rahdille tuli hintaa vajaa 12 euroa. >:( Eli nyt kaikkien kannattaa miettiä ketä muita on läheltä tilaillut kanssa. Eli meinasin että voisin lähettää Raaheen esim yhden satsin kerralla= rahti/tanko on halvempi.

joo laita vaikka mulle niin täältäpäin omansa ottavat saavat ne mun kautta. Montako on menossa oululaisille?

Kirjoitettu

Joo, sama oikeestaan nuo Oulun tangot pistää Raahen kautta, eiköhän ne Jake sun/mun kautta kulkeudu sieltä Ouluun sitten jossain vaiheessa. Mulle ja BlackZ:lle on ainakin tulossa, mutta ei oo kiire kummallakaan niiden kanssa.

Kirjoitettu

Eli 5 kpl tankoja Jakelle. Menikö määrä oikein? EDIT: 4=>5

Kirjoitettu

Eli 5 kpl tankoja Jakelle. Menikö määrä oikein? EDIT: 4=>5

jos siinä oon minunkin mukana.

Kirjoitettu

jos siinä oon minunkin mukana.

Vielä jos ehtii, niin Ouluun vielä yksi lisää.

Kirjoitettu

Eli 6 kpl Ouluun/Raaheen.

-Jake

-Soppa

-BlackZ

-Leepu

-4gen

-F350

Hieman on tällä hetkellä viivettä kun ei ole materiaalia mistä tehdä. Menee varmaan ensi viikolle kun jotain tapahtuu lisää, mutta tilauksia otetaan vastaan vielä lisää. 8) Taitaa olla lähemmäs 20 kpl yhteensä kohta. ;D

Kirjoitettu

Voin hoitaan noudon Raahesta kaikki Ouluun tulevat

tangot. Kun on käyntiä joka viikko Raahessa.

Nouto Oulussa sit puukeskuksen pihalta,

sopimusen mukaan.

Yv:llä saa puh.numeron niin sovitaan asia.

Kirjoitettu

Onko muita joille tuon tangot Raahesta Ouluun.

Ilmoitaneet.

-BlackZ

-F350

-Soppa

Kirjoitettu

Vieläköhän nuita sais?? 3gen, 1 kpl ja hämeenlinnassa ollaan...

Kirjoitettu

Jeps. Kyllähän noita vielä tossa on. Teen viikonloppuna koko satsin mitä on materiaalia hommattu (16 kpl). Piti saada eilen jo tehtyä 6 satsi Jakelle ja kumppaneille, mutta eipäs ollut kuin 5 tankoon holkit sorvattuina ja vasta lauantaina pääsen sorvin ääreen. Joten Raaheen ja Ouluun lähtee maanantaina kuorma.

Kirjoitettu

Jeps. Kyllähän noita vielä tossa on. Teen viikonloppuna koko satsin mitä on materiaalia hommattu (16 kpl). Piti saada eilen jo tehtyä 6 satsi Jakelle ja kumppaneille, mutta eipäs ollut kuin 5 tankoon holkit sorvattuina ja vasta lauantaina pääsen sorvin ääreen. Joten Raaheen ja Ouluun lähtee maanantaina kuorma.

Joten ovat varmaan tiistaina Raahessa.

Mulla onkin tiistai/keskiviikkona käynti siellä päin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...