SpedeX Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2006 Mikäs on tilanne niitten rautojen kanssa?
Nova Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2006 Ei ole listalla kuin edellä mainitut muistaakseni. Tarttis muutama saada lisää jotta kannattaa ottaa jigi esille.
molopaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2006 Niin paljonkos se hinta olikaan? Ja onko asennus miten haastava? Tarviiko prässiä tms. vaihtamaan puslat? Multa löytys jo hyllystä uretaanipuslatkin. Eli tänne yks 3 gen tanko myös.
TAKKU Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2006 Jahas. Mut voi poistaa listasta. Hommasin muualta.
KKOSKINEN Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Onko tämä projekti vallan jäissä. Täytyy vähän mainostaa, niin eiköhän niitä tilauksia tule lisää.
Jake Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 vaihoin tankon alle ja kyllä muuttu selkeesti jämäkämmäksi!
Soppa Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Mulla tuli kans jämäkämmäksi, perästäkin saatiin uraherkkä
Nova Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Eiköhän tässä syksyllä tehdä yksi sarja vielä. Oisko syyskuun loppuun sopiva, niin sitten teen kailkille jotka on tilanneet.
KKOSKINEN Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Syyskuuta, 2006 Ihan hyvä. Eihän sitä ajokaudella kerkiä noita asennella.
Nova Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2006 Kartotetaans tähän ketä haluaa nyt Panhard tankoja. Mun listojen mukaan mukana on seuraavat: -Spedex -KKoskinen -molopaa -zodiack -DaMonsta -Camrado, ei säädettävä -PSN Tämän kuun lopussa käynnistetään tehdas. Malli on samanlainen kuin ennenkin. Onkos kellään ollut ongelmia asennuksen kanssa tai jotain huomautettavaa/kysyttävää toimitetuista tangoista? Sana on vapaa....
Nova Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Päivitetääns uusi tilanne tännekkin. Mun listojen mukaan mukana on seuraavat: -Spedex -KKoskinen -molopaa -zodiack -DaMonsta -Camrado, ei säädettävä -PSN -JR Varmaan kuun lopulla tai ens kunn alussa on valmista. Meinaa olla taas "aloitus" vaikeuksia. Ei meinaa keritä rautakauppaan kun varastot on tyhjät taas ja työnteko haittaa harrastustoimintaa. :'(
molopaa Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Minkäs on tilanne tällä saralla? Onko kuopattu?
Nova Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Ei ole. Mulla on rautaa noin 15 tankoon hyllyssä mutta tekijää ei ole näkynyt. Taidankin tehdä muutaman viikonloppuna jos kerkiän.
balez Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2008 tarviinko mä.. jos tarviin niin antti lisää listaaan
BooWho Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2008 Kyl mullekin yhen vois laittaa jos tehdas käynnistyilee....
KimmoT Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2008 Mä kanssa ottaisin 4 geniin säädettävän tangon.
CamRaato94 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2008 Edelleen kiinnostusta panhardista ja poikkituesta? Tehtaillaanko poikkitukia vielä?
Jarno Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 3genin säädettävä mulle,kiitos nam!
Nova Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2008 Ei ole. Mulla on rautaa noin 15 tankoon hyllyssä mutta tekijää ei ole näkynyt. Taidankin tehdä muutaman viikonloppuna jos kerkiän. Meni toi viikonloppu mutta eilen vein osat hitsikoneen viereen odottamaan. Muuten olisin tehnytkin 4 kpl aluksi kun ei ollut muttereita riittävästi hyllyssä. Varmaan huomenna tekasen aamusta pari tankoa. Noi vanhat varaukset eivät ole enää mitään sitovia kun ollut tekijä saamaton. Tietysti kaikille halukkaille tehdään. Nyt tämä kyllä oikeesti käynnistyy.....
Nova Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Tammikuuta, 2008 4 säädettäväätankoa valmiina odottaa ostajia. KimmoT, Jarno, BooWho nyt ainakin. Halukkaat laittaa YV:n tai soittaa Balezin tanko voi odottaa kun en vielä helmikuussa kerkiä sitä asentaa. Teen tuossa viikonloppuna loput 8 tankoa kaiketi loppuun. Antti 050-5265781
Nova Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2008 Hintaa olisi 65 euroa+rahti.
BooWho Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 Postilaatikkos oli täynnä, et en saanut yv:tä viä peril, mut ostamas oisin...
Nova Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2008 Postilaatikkos oli täynnä, et en saanut yv:tä viä peril, mut ostamas oisin... Nyt on taas tilaa.... sait yv:n myös.
rstuning Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2008 Ostin "BlackZ"lta vissiin sun tekemän säädettävän panhardin ja näyttää muuten hyvältä, mutta hitsisaumojen ulkonäkö vähä jännittää, kun meen katsastamaan Onko jollain kokemuksia, että katsastussetä (tai täti) olis valittanu/hylänny omavalmisteisen osan ja jos on niin onko ulkonäöstä valittanu vai mistä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään