HFB Posted June 29, 2010 Posted June 29, 2010 ette pääse kun ootte sillo oldtimer runissa / Mikkelin cruisingissa hei sata kilsaa vaan
Cujo Posted June 30, 2010 Author Posted June 30, 2010 Ei pääse. juurikin silloin himoksella totaalisessa kännissä
Hanezki Posted July 3, 2010 Posted July 3, 2010 minä ja zn oli vaan paikalla.. camaron miehiltä oli varmaan vehkeet jääny välille
KimmoT Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Mahdollisesti vois tulla jos ei ole kohmeloa ja jaksan lähteä ajelee Äänekoskelta.
Cujo Posted July 24, 2010 Author Posted July 24, 2010 Ei ollut yksikään kamaro päässyt paikalle. Ponuja oli 4 kpl
Cujo Posted August 28, 2010 Author Posted August 28, 2010 Mites ois kaffittelu jossain vaiheessa. Viikonloppuna?
accident Posted August 28, 2010 Posted August 28, 2010 Hyvä idea ja toiminta-ajatus. Tämän vkl:n ohjelma on jo täynnä, mutta mites ens vkl?
Cujo Posted August 28, 2010 Author Posted August 28, 2010 Hyvä idea ja toiminta-ajatus. Tämän vkl:n ohjelma on jo täynnä, mutta mites ens vkl? Itellä ei pitäisi oleman mitn ainakaan ensiviikon sunnuntaina
-Zn- Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Herätelläänpäs vähän tätä aihetta Olikos porukalla tänään aikomus pyörähtää jossain päin kokoontumassa? Itsekkin vois tuossa alkuillasta lähteä ajelemaan..
Cujo Posted September 5, 2010 Author Posted September 5, 2010 oisko joskus 1800 aikaan. ehkä silloin on jo ajokunnossa
-Zn- Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 oisko joskus 1800 aikaan. ehkä silloin on jo ajokunnossa Mulle passais ainaski ihan hyvin Mihin mennää? Onko perinteinen Palokan ABC?
accident Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 joo katellaan, ohjelmaa on mutta vois saada onnistumaan.
sile Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Helkatti,kun en päässyt iltapv koneelle(kolme lasta datasi).Olis joutanut pyörähtämään,tuosta Äijälän kautta kolmessa vartissa matkan taittaa. Tänä kesänä ei ole tullut missään autotapahtumassa käytyä,hyi minua.
-Zn- Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 Su ilta vois passata Sama homma, sunnuntaina passais oikein hyvin.
-Zn- Posted November 21, 2010 Posted November 21, 2010 klo 1800 palokan abc? ketä tulossa? Mulle kävis tuo ainakin ihan hyvin..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now