Jump to content

Recommended Posts

Posted

ette pääse kun ootte sillo oldtimer runissa / Mikkelin cruisingissa  ;D  hei sata kilsaa vaan  m/

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cujo

    134

  • moottori-hannu

    61

  • accident

    54

  • Hanezki

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ei pääse. juurikin silloin himoksella totaalisessa kännissä  \m/

Posted

minä ja zn oli vaan paikalla.. camaron miehiltä oli varmaan vehkeet jääny välille ;D

Posted

too much alcohol....  ;)

  • 3 weeks later...
Posted

pääsiskö huomenna porukkaa palokan absille klo 18?

Posted

Mahdollisesti vois tulla jos ei ole kohmeloa ja jaksan lähteä ajelee Äänekoskelta.

Posted

Ei ollut yksikään kamaro päässyt paikalle. Ponuja oli 4 kpl  \m/

  • 1 month later...
Posted

Mites ois kaffittelu jossain vaiheessa. Viikonloppuna?

Posted

Hyvä idea ja toiminta-ajatus. Tämän vkl:n ohjelma on jo täynnä, mutta mites ens vkl?

Posted

Hyvä idea ja toiminta-ajatus. Tämän vkl:n ohjelma on jo täynnä, mutta mites ens vkl?

 

Itellä ei pitäisi oleman mitn ainakaan ensiviikon sunnuntaina

  • 2 weeks later...
Posted

Herätelläänpäs vähän tätä aihetta  :)

Olikos porukalla tänään aikomus pyörähtää jossain päin kokoontumassa?  ::)

Itsekkin vois tuossa alkuillasta lähteä ajelemaan..

Posted

oisko joskus 1800 aikaan. ehkä silloin on jo ajokunnossa  ;D

Posted

oisko joskus 1800 aikaan. ehkä silloin on jo ajokunnossa  ;D

Mulle passais ainaski ihan hyvin  m/

Mihin mennää? Onko perinteinen Palokan ABC?

Posted

joo katellaan, ohjelmaa on mutta vois saada onnistumaan.

Posted

Helkatti,kun en päässyt iltapv koneelle(kolme lasta datasi).Olis joutanut pyörähtämään,tuosta Äijälän kautta kolmessa vartissa matkan taittaa.

Tänä kesänä ei ole tullut missään autotapahtumassa käytyä,hyi minua. m-

  • 2 months later...
Posted

Su ilta vois passata

 

Sama homma, sunnuntaina passais oikein hyvin.

Posted

klo 1800 palokan abc? ketä tulossa?

Posted

klo 1800 palokan abc? ketä tulossa?

 

Mulle kävis tuo ainakin ihan hyvin..  m/

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...