Jump to content

JKL:n Meeting

Cujo
 Share

Recommended Posts

Hyvät cruiset oli.Stilli kuvia ei mulla nyt ole ku tuli viteolla kuvattua enemmän.

Voidaan pitää seuraava miitti vaikka Himoksella seuraavana viikonloppuna...ite olen siellä paikalla ja oli puhetta että voisi virallisesti edustaa kerhoa siellä ja myydä vaikka paitoja mutta se taisi sitten jäädä. Hmm en tiijä.

• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Hanezki

33

• moottori-hannu

61

• Cujo

134

• accident

54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se olis hyvä jos silloin himoksella ois siihen edustukseen mahista. Ite en taida silloin vaan olla enää suomessa. Nyt kun Cruises kattelin niin oli ainakin 4 tai 5 f-bodya jotka ei tietääkseni ole kerhossa. Sitten se prkl startti alkoi poikimaan ja läksin kotia. hmmm juomaan

moottori-hannu

voitas sopia vaikka tourulan tapaamisen päivämääriä valmiiksi

eteenpäin, kesä kun on täynnä eri tapahtumia. Sunnuntai 18.00 on suht hyvä, kerkee vielä reissuista.

• 2 weeks later...

eikos tanaan taas pitaisi meetin oleman. valitettavasti ite en vain paase sinne tulemaan mutta yritan paasta samaan fiilikseen paikallisen volgan kyydissa ???

Oiskohan se sitten pieksämäen jälkeen seuraavana viikonloppuna su 1800. Hyvä että saadaan lisää porukkaa ;D

• 2 weeks later...

Jees,mullon kans aikataulu vähän nihkee et klo18 ei käy mulle.Aijemmin ehkä voisi sopia. Ilta on jo buukattu.

• 2 weeks later...