Jump to content

Kaavaa tarttis

Guest Jukka

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla ainakin noi kaavat heittää ihan häränpyllyä. Tai ei ainakaan kohtaa dynon kanssa. Painon (arvio noin 1550-1600kg) ja loppunopeuden mukaan takarenkailla olis noin 260hv. Mulla ei koneessakaan oo sen vertaa...

Kirjoitettu

Mulla taas näyttäis ku laitoin auton painoks 3835 pounds ja takapyörätehox dynon 271hv niin 1/4maili 14.08sek nopeus 97mph tohonhan se on suunnilleen laskettuki :D

Kirjoitettu

Mulla taas näyttäis ku laitoin auton painoks 3835 pounds ja takapyörätehox dynon 271hv niin 1/4maili 14.08sek nopeus 97mph tohonhan se on suunnilleen laskettuki :D

Onko pirssi punnittu ? Camaro ei paina lähellekään trans-amia... 

--  edit :  neekerimallin Camaro. LS1 kaikilla herkuilla on noin trans am'in painoinen.

Kirjoitettu

Mun painaa puolel tankilla ilman mua 1640kg mitattiu FHRA vaalla viime vuonna ???

Kirjoitettu

Ja sit ei kannata yrittää laskee muusta kun loppunopeudesta, ajan voi unohtaa

Kirjoitettu

Camaro ei paina lähellekään trans-amia... 

OHO,painaako LT1 koneinen Transu,n.100.kg enemmän  ::)

Kirjoitettu

Mun painaa puolel tankilla ilman mua 1640kg mitattiu FHRA vaalla viime vuonna ???

Jos siis ottas subframe connectorit ja subwoofferin pois se olis n.1600kg muistaakseni Masan -98 paino just sen verran, mitä lie sit onko kovakatto kuin paljon targaa kevyempi tod.näk on  ???

edit:  Mun käsittääkseni T56+ kytkin+ vautipyörä ym. painaa jokseenkin saman kun 4L60E        LS1 on n.30-40kg LT1 kevyempi

Kirjoitettu

OHO,painaako LT1 koneinen Transu,n.100.kg enemmän   ::)

Mun pirssi - punnittu - painoi itse kyydissä istuen + puoli tankkia bensaa 1720 kg. Alastarossa kympin enemmän, tankissa oli 3/4 täyttöaste.

Kannattaa punnita auto eikä lukea epämääräisiltä foorumeilta mahdollisia lbs-painoja - eikä varsinkaan ottaa painoa stetsonista.

Kirjoitettu

Onko pirssi punnittu ? Camaro ei paina lähellekään trans-amia... 

--  edit :  neekerimallin Camaro. LS1 kaikilla herkuilla on noin trans am'in painoinen.

Eip oo mutta laskin itteni sen verran painavammaksi että siitä tuli toi ero sun auton painoon :D
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

ton kaavan mukaan mun takapyörä teho olis 260 ja varttimihin pitäs taipua niin 13,8xx s.. 98,xxmph.. hmm pitää paikkansa sovitaan niin  \m/

Kirjoitettu

mulle antoi viime kesän vedoista 283rwhp ja niillä laskettuna meni aikakin melkein kohdalleen...

Kirjoitettu

mulle antoi viime kesän vedoista 283rwhp ja niillä laskettuna meni aikakin melkein kohdalleen...

toi aika mikä tosta tulee on ilmeisesti laskettu paremmalle 60feet kuin 2,4sekkaa  ;D joten just just slikseillä vois mun auto taipua alle 14 sekunnin  m/

Kirjoitettu

olisko jollain 2.0-2.1 60f'llä laskettu.. sen verran mulla heitti aika.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...