Jump to content

Laturi vika.


jouni.r

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mites teillä tuo volttimittari näyttää kun on avaimesta virrat pois? Mulla putoo nollille ja kun starttaa niin nousee yli kolmentoista voltin. Oli tuossa hieman sähköongelmia, virrat katos startilta ja yhtäkkiä taas toimii. Rupesin tuota mittaria ihmettelemään kun muistelisin että aiemmin se näytti kokoajan akunjännitteen, vaan en ole varma enää mistään. AAAAPUVA!!! :'(

selviskö mistä johtu...tuntus olevan samoi ongelmia ???

Kirjoitettu

Mitäs mieltä olette, kärsiikö laturin jäähdytys liikaa kun ajossa lähti hihna pois paikaltaan ja rikkoi kaksi siipeä tuosta hihnapyörän takaa. Ja löytyisiköhän mistään pelkästään tuota "propellia"?

Kirjoitettu

selviskö mistä johtu...tuntus olevan samoi ongelmia ???

Jep, selvis. Miinuskenkä vain löysällä :-[
Kirjoitettu

eli maadotukses siis vika... pitänee nyt sit kattoo kans omasta autosta vaikka kuukaus sit katoin...kiitoksia :P

Kirjoitettu

Juhani LS1 olikin tuossa aiemmin maininnut tuosta jäähdytyksen tärkeydestä. No nyt on täysin uusi laturi paikallaan 8)

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mulla levis laturi viime kesänä. Vaihdoin uuden ja se toimi hyvin kunnes hajos uudestaan toissapäivänä. Vaihdoin taas uuden mutta eipä toiminutkaan. Mittailin uuden laturin latausjännitteen ja lukemat oli n. 4.5 V. Vika löytyi lopulta startin kytkennöistä. Liittimet olivat

huonosti kiinnitetyt ja yksi piuha melkein kokonaan poikki. Eipä se muuta tarvinutkaan. Auto oli täysin hengetön. Mut onpa nyt sit vara laturi odottamassa seuraavaa hajoamista. Laturis on kuulema tyyppivika .Sen tuuletus ei toimi ja Firebirdin keula ei ole omiaan helpottamaan kyseistä ongelmaa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...