Jump to content

4 gen pyyhkijän kumit

Recommended Posts

Kirjoitettu

RP:sta ostin itse... Vellullahan on se ohje tosin sivuillaan, mikäli haluaa askarrella..

Kirjoitettu

24 tuumaa pitkathan ne on. Jos loytyy pidemmat, niin ei muuta kuin patkimaan. ;)

Kirjoitettu

Jep, niin on. Tuo tuulilasin kaarevuus vaan rajoittaa aika lailla sopivien löytymistä, ts. muiden automerkkien sulat ei noin vaan käy.

Kirjoitettu

Taisi olla hyllyssä silloin ainakin.. tilasin KATin samalla niin sitä sai odotella viikon verran.

Kirjoitettu

Eiko nailta kulmilta enaa nykyaan loydy pelkkaa kumia? Ei tarvitsisi ostaa koko hardellia... :-\

Kirjoitettu

Eiko nailta kulmilta enaa nykyaan loydy pelkkaa kumia? Ei tarvitsisi ostaa koko hardellia... :-\

Löytyypä hyvinkin. Kävi kyllä mielessä... tunnetusti laiskana olisin hommannut koko vermeen :-\

Kirjoitettu

Mulla on samat sulat kun Opel Zafirassa sopii 100%, sinksasin muijan autosta just ennen kun se vaihtu uuteen, ja sattu olee ihan uudet sillon kuinka ollakkaan, GM-merkillä ja kaikki.

Kirjoitettu

Ei siis muuta kuin Zafiran lapsyttimia hommaamaan. Uskaltaako kysya etta montako tonnia moiset mahtaa maksaa...? :-\

8)

Kirjoitettu

Toistan itseäni...Biltemassa maksoi jotain 4-5€ kpl. viime syksynä.Minuutin kestävällä

modifioinnilla sain kelpo pyyhkimet :D Siis runkoineen

Kirjoitettu

joo tost oli juttua viime vuonna ku tilattiin nupan kans pyyhkijät tilasin american importista alkuperäiset kesti melkos kauan tulla mutta ei ihan yhtä halvat ku biltemassa :(ja silloin huomasin et 98---> on helpompi löytää jotain eroa on :-X

Kirjoitettu

olen saanut ihan "harakiristä" champion merkkiset ,hintaa en muista

Kirjoitettu

Varmaan Zafiran maksaa jotain älytöntä, mut ainakin -99 käy myös boschin 24 in joten varmasti myös biltema. Boshin metritavara kumii saa myös yleensä autotarvikeliikkeist jos sulan nivelet Ok vaihto helppoo.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Tos oli joku pari vuotta sitten että 98--->löytyi hyllystä mutta 93-97 oli hankalampi :'(ite tilasin silloin nupalle ja mulle american importin kautta ku oli ainoo joka pysty tarjoon noit sopivia ;Dmuilla piti askarella just niiinku tos vellun linkissä >:(

Kirjoitettu

Champion X60 käy (on sama kun Zafirassa ja 2000+ Omegassa)

Mulla on tuommoiset sulat. Mutta ainakin mulla ne jättää reunoille raidat mistä ne ei pyyhi. Täytyis yrittää vähän taivuttaa niitä.

Kirjoitettu

Mulla on tuommoiset sulat. Mutta ainakin mulla ne jättää reunoille raidat mistä ne ei pyyhi. Täytyis yrittää vähän taivuttaa niitä.

mites ne muoviset kiinn.palikat,jotka tulee paketin mukana,istuu pyyhkijän varsiin?

mul ne on jotenkin vähän väljät (ovat kyl pysyneet kii)

Kirjoitettu

Kyllä ne on tosi tiukasti kiinni. Siinä paketissa tais olla kolme erillaista kiinnitys klipsua. Ja ne yhdet oli ihan oikeanlaiset.

Kirjoitettu

Ostin apukuskin puolelle 24" Roadstarit Hong Kong tavaratalosta (5,95€). Sulan runkoa joutui vääntämään vähän kaarelle, että pyykii kunnolla, lasin kaarevuuden mukaan. Mukana tullut muovikiinnike sopi suoraan, ihme kyllä. Tiedä onko näissä sitten erilaisia kiinnikkeitä vähän yksilöstä riippuen...

• 1 month later...
Kirjoitettu

Ostin omaan Avooni, Pontiac Firebird -95 molemmat sulat yhteensä 50 euroa! Ne ainakin sopi ja pyynkii hyvin mutta kalliit olivat. South West Tradesta ostin Tampereelta (Pirkkalasta).

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

rp:stä minäkin uudet hain.. ja sopi ainakin heittämällä

Kirjoitettu

"Aarne Kärpänen" mallia 24" 4.50 €/kpl  :D

viel ei oo satanu,et tekeekö niillä mitään  :-[

puol vuotta ne kestää ja jättää raitoja

• 5 months later...
Kirjoitettu

rp:stä minäkin uudet hain.. ja sopi ainakin heittämällä

Tarvii hommata uudet sulat kun oli mennyt huonoksi toinen sulka säilytyksessä. Oliko noita sulkia RP:ssä hyllyssä ja pyyhkiikö kokolasin/jättääkö raitoja? Onkos noissa Zafiran sulissa muuten jotain ihmeellistä? Mites nämä uudet rungottomat sulat, toimiikohan 4 gen erittäin kaarevassa lasissa. Tulipas taas kyseltyä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...