Jump to content

LG4 virityskokemuksia?


petsku

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTATL

    11

  • KKOSKINEN

    11

  • z 28 jari

    6

  • Mopo305

    6

Voisitko yksilöidä vähän ton 240 hp koneen kokoonpanoa? Lähinnä mitkä kannet?

 

Vakiokannet, 204/214 nokka, 1 5/8 peltisatsit + 3" hormi, performer imusarja ja 600cfm holley. Ihan perusviritys. Kireempi nokka, ja portatut kannet isommilla venttiileillä + parempi imusarja riittänee tuonne 280 hp nurkille. Noita voi laskeskella dynosoftilla ja sitten verrata mitä samat palikat antaa 350:ssä ;)

Link to comment
Share on other sites

Aikas lähelle mun comboa. Nokka on 256/268, 206/218. Kannet on TBI:t ja kaasari (jos tulee) Carter. Koitan tuota Holleyn ruiskua ensin. Tuntuu aika mukavalta nyt, kun sitä on vähän saanut säätöihin. Pakosarjat Edelin, putki 3" ja Magnaflown Wide Open pönttö.

Link to comment
Share on other sites

Aikas lähelle mun comboa. Nokka on 256/268, 206/218. Kannet on TBI:t ja kaasari (jos tulee) Carter. Koitan tuota Holleyn ruiskua ensin. Tuntuu aika mukavalta nyt, kun sitä on vähän saanut säätöihin. Pakosarjat Edelin, putki 3" ja Magnaflown Wide Open pönttö.

 

Kyllä tolla pitäisi sinne 250hp nurkille päästä jos kansien valu- ja työstöjälki vaan on siistiä. Mulla on tallissa yhdet goodwrenchin koneessa olleet kannet joiden valu on aivan järkyttää skeidaa. Työstöjälki samaa tasoa, yhdessä imukanavassa hirveä raati venttiilin ohjurista. Ei ihme ettei niillä oikein teho vastannut arvioitua.

Link to comment
Share on other sites

P...KLE x 2.ainakin toinen kansi vuotaa hitsauksesta,olis pitäny tehdä niin kuin hitsari sano,"tarkista liituvellillä ja naftalla,hän täppää jos vuotaa".mutta viddu kun ei tullu tehtyä.No ny tulee tehtyä.Tämä on sitä harrastusta,onneksi on aikaa 24h vuorokaudessa,eikä työ häiritse.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...