z 28 jari Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2012 Zainoa oon ite käyttänyt viimeiset kahdeksanvuotta.Ja aion käyttää jatkossakin.
IrocRocks Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Autoglymin punainen alle ja päälle Collinite 467s Ei löydy kestävämpää vaha yhdistelmää..Tuo Collinite on maailman kestävin autovaha kuulemma , ja omasta kokemuksesta voin sanoa että en ihmettele vaikka paikkaansa pitääkin kestää liuotin pesua jne ja silti pinnasta saa todella kiiltävän- Samoilla linjoilla j00nan kanssa. 476s tosiaankin kestää ja kiilto tuntuu paranevan vaan parin pesun jälkeen http://www.autonhoito.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=6_41&products_id=216
Toni Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Mä oon käyttäny pikapesusta tulevaa kuumavahaa
Z-mo Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Mä oon käyttäny pikapesusta tulevaa kuumavahaa
carita Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Mä oon käyttäny pikapesusta tulevaa kuumavahaa Mut sul ei ookkaan autoo vaan kulkine
Z-mo Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Mut sul ei ookkaan autoo vaan kulkine Kulkine on jo siinä ja siinä, onko sekin kohteliaisuus. Ritsa sopis ehkä parhaiten kuvaamaan Tonin kulkupeliä.
Toni Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Ellei se kulje,kromaa se.Turha noit vessoja o hinkata
avogta-89 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2012 Ellei se kulje,kromaa se.Turha noit vessoja o hinkata
F350 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Zainoa oon ite käyttänyt viimeiset kahdeksanvuotta.Ja aion käyttää jatkossakin. Käytätkö myös sitä ZFX-aktivaattoria?
z 28 jari Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Ekalla kerralla kun laitettiin zainot,niin joku lisäaine siinä samassa laitettiin.Ei muistu nyt mieleen sen mömmön nimeä(zainoa kumminkin).Pitää kattoa tallin hyllystä jos on se pikkuputeli jäljellä.
F350 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2012 Ekalla kerralla kun laitettiin zainot,niin joku lisäaine siinä samassa laitettiin.Ei muistu nyt mieleen sen mömmön nimeä(zainoa kumminkin).Pitää kattoa tallin hyllystä jos on se pikkuputeli jäljellä. toi on just pikkupullossa, joku kiihdytin/kovetin joka lisää kestävyyttä. Lisätään vahaan ja pitää käyttää kuudentunnin sisällä. No eikun zainot tilaukseen, sittenhän tuon näkee, millaista pintaa sillä saa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään