Jump to content

Mitä vahaa metallihohtopintaan?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Zainoa oon ite käyttänyt viimeiset kahdeksanvuotta.Ja aion käyttää jatkossakin.

Kirjoitettu

Autoglymin punainen alle ja päälle Collinite 467s Ei löydy kestävämpää vaha yhdistelmää..Tuo Collinite on maailman kestävin autovaha kuulemma , ja omasta kokemuksesta voin sanoa että en ihmettele vaikka paikkaansa pitääkin kestää liuotin pesua jne ja silti pinnasta saa todella kiiltävän-  m/

Samoilla linjoilla j00nan kanssa. 476s tosiaankin kestää ja kiilto tuntuu paranevan vaan parin pesun jälkeen m/

http://www.autonhoito.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=6_41&products_id=216

Kirjoitettu

Mä oon käyttäny pikapesusta tulevaa kuumavahaa  8)

Mut sul ei ookkaan autoo vaan kulkine 8)

Kirjoitettu

Mut sul ei ookkaan autoo vaan kulkine 8)

Kulkine on jo siinä ja siinä, onko sekin kohteliaisuus.

Ritsa sopis ehkä parhaiten kuvaamaan Tonin kulkupeliä.  \m/

Kirjoitettu

Ellei se kulje,kromaa se.Turha noit vessoja o hinkata  8)

m/ ;D

Kirjoitettu

Zainoa oon ite käyttänyt viimeiset kahdeksanvuotta.Ja aion käyttää jatkossakin.

Käytätkö myös sitä ZFX-aktivaattoria?
Kirjoitettu

Ekalla kerralla kun laitettiin zainot,niin joku lisäaine siinä samassa laitettiin.Ei muistu nyt mieleen sen mömmön nimeä(zainoa kumminkin).Pitää kattoa tallin hyllystä jos on se pikkuputeli jäljellä.

Kirjoitettu

Ekalla kerralla kun laitettiin zainot,niin joku lisäaine siinä samassa laitettiin.Ei muistu nyt mieleen sen mömmön nimeä(zainoa kumminkin).Pitää kattoa tallin hyllystä jos on se pikkuputeli jäljellä.

toi on just pikkupullossa, joku kiihdytin/kovetin joka lisää kestävyyttä. Lisätään vahaan ja pitää käyttää kuudentunnin sisällä. No eikun zainot tilaukseen, sittenhän tuon näkee, millaista pintaa sillä saa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...