Jump to content

Kuinkas teillä pysähtyy?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Palojen vaihdon jälkeenkin vielä ketuttaa tuo jarruteho vieläkin. Onko ihan normaalia että kun polkasee satasesta jarrun pohjaan ihan niin syvälle kun menee niin etupyörät menevät lukkoon vasta 30-20 vauhdissa kun on vähän levyt lämmennyt, jos edes sillon, useimmiten ei silloinkaan. Kaupunkinopeuksissa ei mene millään pyörät lukkoon.. jarrupenkissä oli takajarruille tehoksi sanottu 0.3-0.6, tiedä nyt sitten mitä yksikköä.. Ja kyllä ne ilmattiinkin :/

Jarrupoljin muistuttaa lähinnä kuorma-auton poljinta, tahmeasti menee pohjaan ja tahmeasti ylös eikä sillain samantien liiku jalan mukana kuten uusissa autoissa..

Kirjoitettu

Onkos asialle mitään tehtävissä jos puhutaan alle 500 euron remontista ja päivän asennuksesta? :D

Kirjoitettu

3genien vakiojarrut on tosi syvältä, mutta kyllä ne lukkoon pitäis saada, vaatii vaan aika miesmäisen jarrupolkimen painalluksen. Mulla tais olla takajarruissa viimeks jotain 1.8-1.9. Joten toi 0.3-0.6 kuulostaa aika onnettomalta, eikä taida katsurikaan noista lukemista kauheesti tykätä...

Jos jarrut ilmattu, niin olisko sulla jotain häikkää pääsylinterissä...?

Kirjoitettu

Mulla on nuo EBC:n RedStuff -kevlarpalat hyllyssä, tais pari kolmesataa maksaa ne. Saapa nähä, tuleeko parannusta, en ole saanut aikaiseksi vielä asentaa. Toivon saavani parannusta...

Kirjoitettu

Onkos asialle mitään tehtävissä jos puhutaan alle 500 euron remontista ja päivän asennuksesta? :D

Tuplaat nuo 500 euroset, niin saat joko LS1 tai C5 veten etujarrut. Bolt on. 8)

Kirjoitettu

Mulla on nuo EBC:n RedStuff -kevlarpalat hyllyssä, tais pari kolmesataa maksaa ne. Saapa nähä, tuleeko parannusta, en ole saanut aikaiseksi vielä asentaa. Toivon saavani parannusta...

Kerro ihmeessä jos auttoivat, eihän siinä mene kun vartti per rengas jos sitäkään kun ne vaihtaa :D

Kirjoitettu

Hitsi, sulla on ABS:it vaikkei niitä näihin vehkeisiin oo tehtaantoimesta asennettu ;).

Painuuko poljin ihan peltiin asti kiinni?

Onko jarrutusmatkat pidentyneet pers`tuntumalla?

Onko jarrunesteet oikealla tasolla?

Onko nesteet milloin vaihdettu? Menettävät tehonsa ajan myötään, kun pääsee vettä kertymään järjestelmään. Rupeaa kiehumaan neste lämmetessä! Jarruteho häipyy!

Mites toi ilmaus?

Kirjoitettu

Tuplaat nuo 500 euroset, niin saat joko LS1 tai C5 veten etujarrut. Bolt on. 8)

Etujarru menee kyllä leimalta, mutta saisko 50% alennuksella ne takajarrut ihan 100% bolton? ^^

Kirjoitettu

mulla on ylimaaraset LS1 jarrut, olka-akseleieen, letkuineen

Kirjoitettu

Hitsi, sulla on ABS:it vaikkei niitä näihin vehkeisiin oo tehtaantoimesta asennettu ;).

Painuuko poljin ihan peltiin asti kiinni?

Onko jarrutusmatkat pidentyneet pers`tuntumalla?

Onko jarrunesteet oikealla tasolla?

Onko nesteet milloin vaihdettu? Menettävät tehonsa ajan myötään, kun pääsee vettä kertymään järjestelmään. Rupeaa kiehumaan neste lämmetessä! Jarruteho häipyy!

Mites toi ilmaus?

Jarrumatkat lyheni ihan pikkusen perstuntumalla uusilla paloilla mutta ei mitään hävikkiä ennen oo tullut. Poljin menee sillain pohjaan että sielä joku aika kovasti kolahtaa vastaan.

Jarrunesteitä on vetkattu ja vatkattu ja ilmailtu on, tosin jarruteho tuntuu lisääntyvän mitä pitempään sen polkimen pitää pohjassa, johtuisiko levyjen lämpenemisestä. Koko järjestelmää tosin ei ole tyhjennetty ja täytetty uudestaan.

Kirjoitettu

Yleensähän kun jarrut ylilämpenee niin silloin jarruteho rupeaa heikkenemään.

Jos poljet pedaalia pohjaan peräjälkeensä useasti, koveneeko poljin ja lyheneekö poljinmatka?

Kirjoitettu

Ensimmäisellä parilla polkasulla kun pistää auton käymään se vähän luo painetta kun sitä pumppaa että poljin jäykistyy "normaaliksi" ja sen jälkeen pumppauksella ei saavuteta muuta kuin kummastelevia ohikulkijoita!

Levyt ehkä lasittuneet? Paskat jarruthan näissä siis vissiin uutenakin on, huomenna selviää meneekö nyt leimalta läpi :)

Kirjoitettu

Kerro ihmeessä jos auttoivat, eihän siinä mene kun vartti per rengas jos sitäkään kun ne vaihtaa :D

mulla on nyt kesän ollu redstuffit alla ja kaikki satulat rempattu kesän alussa mulla menee lukkoon pyörät vielä 60km/h ja varmasti kovemmastaki ei vaan oo tullu nii testattua muuta kuin kaupungis hyvin pysähtyy kovasta vauhdistaki siis vauhti hiljenee! ainut mikä ahistaa että ei mun mielestä toimi tasan

Kirjoitettu

Uudet satulat, levyt, palat, letkut (edessä) ja dot 5 silikoninesteet: takajarrutkin suht helposti lukkoon vielä yli satasen vauhdista. Jarrutestissä näytti taakse muistaakseni 1.7

Kirjoitettu

Punainen pysähtyi paremmin kuin mikään tähän asti ajamistani henkilöautoista. Tosin eipä aivan vakiot ole jarrutkaan

Kirjoitettu

mulla parani jarru teho selvästi, kun vaihdoin EBC.n green palat. jarrut eivät hävinneet jurvan radalla, vaikka ensimmäinsen vedon jälkeen savu nousi jarruista. suosittelen. ensi kesänä pysäytellää jo LS1 jarrujen voimin,eikä muuten maksanut 1000e ;)

Kirjoitettu

minun ponu pysähtyy kun kaheksaakymppiä ajaa ja lyö jarrut pohjaan niin mustaa raitaa jää tiehen.ihan vakiojarrut on,levyt edessä rummut takana.jarruteho oli viime katastuksessa edessä vasen puoli 2,3 ja oikea puoli2,4 takajarrut vasen1,6 ja oikea puoli1,3.

Kirjoitettu

Mulla on vakiojarrut. Tosin edessä on ebc:n rei'itetyt ja uritetut levyt ja saman firman vihreet palat. Esim jurvan botnia-ringillä ei ollut pienintäkään merkkiä jarrujen häipymisestä....

Kirjoitettu

tuli huomattua kyllä jarrujen surkeus vähän aikaa sit,hirmu spurtit vetäsin kun laskin kaikki 155hevosta vapaaks,tulikin pikkasen tiessä töyssyä vastaan ei meinannut pysähtyä millään :-[.takajarrut on kunnossa mutta edessä on levyt loppu,talven aikana uudet levyt vaihettava eiköhän sit vähän paremmin pysähy.

Kirjoitettu

tuli huomattua kyllä jarrujen surkeus vähän aikaa sit,hirmu spurtit vetäsin kun laskin kaikki 155hevosta vapaaks,tulikin pikkasen tiessä töyssyä vastaan ei meinannut pysähtyä millään :-[.takajarrut on kunnossa mutta edessä on levyt loppu,talven aikana uudet levyt vaihettava eiköhän sit vähän paremmin pysähy.

Eihän sulla ole kuin 145hp.
Kirjoitettu

Eihän sulla ole kuin 145hp.

-86 firebird 155hp@4200

-86 trans am 165hp@4400 ;)

Kirjoitettu

-86 firebird 155hp@4200

-86 trans am 165hp@4400 ;)

Ahaa,mulla ollu 145hp
Kirjoitettu

Makalla onkin -87, ja niissä pitäis olla 165 tai 170hv! ;)

Eikös siitä makan vin koodista selvinny että onkin -86. Näyttää ainakin olevan jarruvalo takalasissa ylhäällä eikä pitäisi olla kun -86 mallisissa.

Jarruista sen verran että hyvin pysähtyy kovastakin vauhdista. Takajarrujen tehot (levyjarrut) vasen 1,2kN ja oikea 1,1kN eli ne on kyllä aika tehottomat.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...