Markus Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Eli pistetään ny tällänen topikki missä voi kertoa halukkuuden johonkin alustan jäykistys osiin. tänne voi laittaa myös palautetta, että millanen on joku osa mikä on tehty.
pate Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 hmmm. en ole varannut tuota lca:ta
pate Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 ei sun nimes ole tossa lca -listassa, se on tossa torque arm -listassa, eks sä varannu ton, vai muistanks väärin hups. kirjotin väärin. tarkotin torque arm. en oo tilannut sitä. enkä myös lca.ta
350formula Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Elikkäs tässä nyt hiukan listaa tilanteesta: Panhardin varannu: 350formula viidet tehdään, kolmet varaamatta, hinta on 90€(puslineen ja kiinnitys tarvikeineen, jos haluaa, saa ilman puslia, hinnasta otetaan sitten puslien hinta pois). LCA:t varannu: säädettävät F350 Soppa Cujo JR tpi57 350formula Vemu kati ei sääd. Vemu säädettävien hinta 160€(puslineen ja kiinnitys tarvikkeineen, jos haluaa ilman puslia, ni hinnasta otetaan tietenki puslien hinta pois!) ei säädettävien hinta 140€(hinta muuttu hiukan siitä mitä ekaks mietittiin(puslineen yms., ja ilman puslia myös saa, jos haluaa) Torque Arm: Soppa Jukka Jontte tpi57 kati Vemu Pate Hinnasta ei vielä tietoa, ja yritetään saada valmiiksi kaikki ennen seuraavaa ajokautta, ilmottellaan tilanteesta aina ku tiedetään lisää... Steering box support brace: Vemu x2 Näitä toivottiin tehtävän, hinnasta ei vielä tiedä, katotaan koska keretään tekeen, mut tilanteista ilmotellaan..... Minullekin: Torque Arm (luulin olevani jo listalla) Steering box support brace Eli päivitys mun tilauksiin edellisten lisäksi. Pate
pate Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 350formula. miksi käytät mun käyttäjä nimeä kirjotuksies lopussa. sotkee asioita muunmuassa täällä
350formula Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 350formula. miksi käytät mun käyttäjä nimeä kirjotuksies lopussa. sotkee asioita muunmuassa täällä moi. Ai niin joo, kun tuo mun oikea nimi kääntyy aina Pateksi, mutta sovitaan, että olen tästä lähtien ihan oikea Paavo. Paavo
350formula Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Lokakuuta, 2006 350formula. miksi käytät mun käyttäjä nimeä kirjotuksies lopussa. sotkee asioita muunmuassa täällä Niin ja anteeksi, ei ollut tarkoitus tosiaankaan sotkea. Paavo
pate Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Niin ja anteeksi, ei ollut tarkoitus tosiaankaan sotkea. Paavo saat anteeksi . mehän ollaan sitte kaimoja muuten ei näihin viesteihin tarvi laitaa allekirjoitusta, näkeehän sen tuosta nicci:stä kuka kirjoittaa. eli sinä oot varmaan tilannut tuolta markukselta niin käytä tuota " 350 formulaa"
BadassZ28 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Lokakuuta, 2006 Mitä materiaalia nuo puslat ovat jota noissa LCA:ssa ja panhardeissa käytetään? Polyuretaania?
Guest Vemu Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Lokakuuta, 2006 Kävin äsken noutamassa SFC:t. Hyvältä näyttää..
Jarno Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Lokakuuta, 2006 Komiat on sivut luupäillä! Joutuu varmaan kaupoille tässä lähiaikoina..
JR Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 muistelisin etta oisin humalapaissani tilannu saadettavat LCA:t Juu, pienessä tsupissa tulee hankittua mitä ihmeellisimpiä asioita. Mites, multa on menny ohi kokonaan toi Torque Arm .... onkos toi se pitkä rauta auton pituussuunnassa kardaanin vieressä? Mikäs sen funktio lienee noi yleensä ja onko auton alkuperäisellä taipumus vanhetessaan "heikentyä" - ajattelin vaan, että onko se kannattava ostos .... mä näistä mitään tiedä
jontte Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2006 Mites, multa on menny ohi kokonaan toi Torque Arm .... onkos toi se pitkä rauta auton pituussuunnassa kardaanin vieressä? Mikäs sen funktio lienee noi yleensä ja onko auton alkuperäisellä taipumus vanhetessaan "heikentyä" - ajattelin vaan, että onko se kannattava ostos .... mä näistä mitään tiedä Joo just siittä raudasta on kyse.Harvemmin mikään alkuperäinen osa vanhetessaan ainakaan paranee.Se alkuperänen pellistä prässätty ei ole mikään hirveen jäykkä tekele,jäykempi rauta estää perän kiertymisen paremmin ja lisäksi jos on viellä säädettävä niin saa perän kulman säädettyä sellaiseksi kun haluaa.
JR Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2006 Ok, eli minäkin voisin liittyä tuolle Torque Arm -listalle
Cujo Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2006 Milloinkas olis noita LCA:ita saatavilla.
Cujo Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2006 Jos ei tämän vuoden puolella saa enää LCA:ita. Tai heti Tammikuun alkupuolella niin menee peruutuksen puolelle toi mun tilaus.
F350 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2007 Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2007 Mikäs LCA tilanne on? Säädettävät/ei-säädettävät saako kumpiakaan?
F350 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 noita ei-säädettäviä tehdään, säädettävistä ei olla ihan varmoja Pitäisköhän vaihtaa se tilaus noista säädettävistä jäykkiin, jos se taka-akseli olis suht suorassa. Koskas niitä jäykkiä sais?
Soppa Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Voisin kans ottaa jäykät jos säädettäviä ei saa.
tpi57 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Voisin kans ottaa jäykät jos säädettäviä ei saa. samoin
F350 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kyllä noita jäykkiä tässä tehdään, puslista ei o vaan vielä kuulunu mitää, vaikka tilasin niitä joulukuussa... Mulla on itellä energyn puslat oottamassa, eli mulle saa olla ilman puslia
Guest Jukka Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2007 Mulla on itellä energyn puslat oottamassa, eli mulle saa olla ilman puslia Nähdäkseni noihin boneheadsin lca:han ei orkkistukivarsiin tarkoitetut puslat sovikkaan. Voin olla väärässä, mutta kuvasta katsoen näytti siltä
F350 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2007 Tänään alotettiin tekeen noita subframeja tuleeko LCA:t heti perään? Asfaltti alkaa pilkistää esiin täällä pohjoisessakin...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään