Jump to content

Alustan jäykistäminen

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli pistetään ny tällänen topikki missä voi kertoa halukkuuden johonkin alustan jäykistys osiin. tänne voi laittaa myös palautetta, että millanen on joku osa mikä on tehty.

Kirjoitettu

ei sun nimes ole tossa lca -listassa, se on tossa torque arm -listassa, eks sä varannu ton, vai muistanks väärin :-\

hups. kirjotin väärin. tarkotin torque arm.  en oo tilannut sitä. enkä myös lca.ta

Kirjoitettu

Elikkäs tässä nyt hiukan listaa tilanteesta:

Panhardin varannu:

350formula

viidet tehdään, kolmet varaamatta, hinta on 90€(puslineen ja kiinnitys tarvikeineen, jos haluaa, saa ilman puslia, hinnasta otetaan sitten puslien hinta pois).

LCA:t varannu:

säädettävät

F350

Soppa

Cujo

JR

tpi57

350formula

Vemu

kati

ei sääd.

Vemu

säädettävien hinta 160€(puslineen ja kiinnitys tarvikkeineen, jos haluaa ilman puslia, ni hinnasta otetaan tietenki puslien hinta pois!)

ei säädettävien hinta 140€(hinta muuttu hiukan siitä mitä ekaks mietittiin(puslineen yms., ja ilman puslia myös saa, jos haluaa)

Torque Arm:

Soppa

Jukka

Jontte

tpi57

kati

Vemu

Pate

Hinnasta ei vielä tietoa, ja yritetään saada valmiiksi kaikki ennen seuraavaa ajokautta, ilmottellaan tilanteesta aina ku tiedetään lisää...

Steering box support brace:

Vemu x2

Näitä toivottiin tehtävän, hinnasta ei vielä tiedä, katotaan koska keretään tekeen, mut tilanteista ilmotellaan.....

Minullekin:

Torque Arm (luulin olevani jo listalla)

Steering box support brace

Eli päivitys mun tilauksiin edellisten lisäksi.

Pate

Kirjoitettu

350formula. miksi käytät mun käyttäjä nimeä kirjotuksies lopussa.

sotkee asioita muunmuassa täällä

Kirjoitettu

moi.

Ai niin joo, kun tuo mun oikea nimi kääntyy aina Pateksi, mutta sovitaan, että olen tästä lähtien ihan oikea Paavo.

Paavo

Kirjoitettu

Niin ja anteeksi, ei ollut tarkoitus tosiaankaan sotkea.

Paavo

Kirjoitettu

Niin ja anteeksi, ei ollut tarkoitus tosiaankaan sotkea.

Paavo

saat anteeksi m/. mehän ollaan sitte kaimoja 8)

muuten ei näihin viesteihin tarvi laitaa allekirjoitusta, näkeehän sen tuosta nicci:stä kuka kirjoittaa.

eli sinä oot varmaan tilannut tuolta markukselta niin käytä tuota " 350 formulaa" ;)

Kirjoitettu

Mitä materiaalia nuo puslat ovat jota noissa LCA:ssa ja panhardeissa käytetään? Polyuretaania?

Kirjoitettu

Komiat on sivut luupäillä!  \m/ Joutuu varmaan kaupoille tässä lähiaikoina..

Kirjoitettu

muistelisin etta oisin humalapaissani tilannu saadettavat LCA:t

Juu, pienessä tsupissa tulee hankittua mitä ihmeellisimpiä asioita.  m/

Mites, multa on menny ohi kokonaan toi Torque Arm .... onkos toi se pitkä rauta auton pituussuunnassa kardaanin vieressä?

Mikäs sen funktio lienee noi yleensä ja onko auton alkuperäisellä taipumus vanhetessaan "heikentyä"  - ajattelin vaan, että onko se kannattava ostos .... mä näistä mitään tiedä  ???

Kirjoitettu

Mites, multa on menny ohi kokonaan toi Torque Arm .... onkos toi se pitkä rauta auton pituussuunnassa kardaanin vieressä?

Mikäs sen funktio lienee noi yleensä ja onko auton alkuperäisellä taipumus vanhetessaan "heikentyä"  - ajattelin vaan, että onko se kannattava ostos .... mä näistä mitään tiedä  ???

Joo just siittä raudasta on kyse.Harvemmin mikään alkuperäinen osa vanhetessaan ainakaan paranee.Se alkuperänen pellistä prässätty ei ole mikään hirveen jäykkä tekele,jäykempi rauta estää perän kiertymisen paremmin ja lisäksi jos on viellä säädettävä niin saa perän kulman säädettyä sellaiseksi kun haluaa.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Jos ei tämän vuoden puolella saa enää LCA:ita. Tai heti Tammikuun alkupuolella niin menee peruutuksen puolelle toi mun tilaus.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Mikäs LCA tilanne on? Säädettävät/ei-säädettävät saako kumpiakaan?

• 1 month later...
Kirjoitettu

noita ei-säädettäviä tehdään, säädettävistä ei olla ihan varmoja

Pitäisköhän vaihtaa se tilaus noista säädettävistä jäykkiin, jos se taka-akseli olis suht suorassa. Koskas niitä jäykkiä sais?

Kirjoitettu

Kyllä noita jäykkiä tässä tehdään, puslista ei o vaan vielä kuulunu mitää, vaikka tilasin niitä joulukuussa...

Mulla on itellä energyn puslat oottamassa, eli mulle saa olla ilman puslia :-P
Kirjoitettu

Mulla on itellä energyn puslat oottamassa, eli mulle saa olla ilman puslia :-P

Nähdäkseni noihin boneheadsin lca:han ei orkkistukivarsiin tarkoitetut puslat sovikkaan. Voin olla väärässä, mutta kuvasta katsoen näytti siltä

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tänään alotettiin tekeen noita subframeja

tuleeko LCA:t heti perään? Asfaltti alkaa pilkistää esiin täällä pohjoisessakin...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...