F350 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Elikkäs tässä nyt hiukan listaa tilanteesta: LCA:t varannu: F350(ilman puslia) Soppa JR tpi57 350formula Vemu kati Vemu hinta 200€ ja ilman puslia 100€ Luulin että oon ekana listassa.... No otetaan ne kolmannet LCA:t (ilman puslia), koskahan ne on tulollaan?
350formula Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2007 NO MINÄ OLEN LISTALLA ELI OTAN. 350formula
kati Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2007 tossa viikon tai kahen päästä eli nyt tehdään vielä vemulle ja f350:lle tukivarret, lisää tehdään, jos joku haluaa tukivarsia, ennen ei tehdä ku on varmoja halukkaita. Kyllä mäkin otan ja puslien kaa,vois laittaa vemun kans samaa pakettii ku asuu tos vieressä?
F350 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2007 4 paria olis SFC:ta valmiina, laitetaan varmaanki matkaan torstaina tai perjantaina, eli nää tulee nyt sitte Damonstalle, JUX-26:lle ja SamiJ:lle eli yhdet joku saa vielä, halukkaita? nyt seuraavaks tehdään taas muutamat noita LCA:ta... Jokos LCA tehdas on käynnistynyt?
F350 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 On, mutta hitaasti edetään, koska on noi omat projektit ny painanu päälle... Kesä etenee ja alusta huutaa jäykistystä. Mikäs täällä on tilanne?
350formula Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2007 On, mutta hitaasti edetään, koska on noi omat projektit ny painanu päälle... Kesä se etenee minullakin. Voit poistaa minun nimen listalta; tilasin Summitilta LCA:t, kiinnikkeet, jouset, iskarit, puslat, larrulevut, satulat ja kaikkea muuta..... tuleepahan kaikki kerralla. Ja kaikki alkoi siitä, kun oli renkaat kuluneet ja nostin auton pukeille. 350formula
F350 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 ei sillä että hätäilisin, mutta taitaa olla jo toista vuotta kun näitä tilailin .....vieläkö on toivoa?
Markus Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Kahteen pariin on puslat ja ne tehdään jossain vaiheessa ku on aikaa ja muutamat sfc:t tehdään jäljelle jääneistä materiaaleista , nää hommat on niinku jääny taka-alalle, ku ei o aikaa ni ei o aikaa, ei voi mitn...
F350 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2007 mullehan ne oli tulossa ilman puslia...........
F350 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2008 Kahteen pariin on puslat ja ne tehdään jossain vaiheessa ku on aikaa ja muutamat sfc:t tehdään jäljelle jääneistä materiaaleista , nää hommat on niinku jääny taka-alalle, ku ei o aikaa ni ei o aikaa, ei voi mitn... onkohan tuo mainitsemasi "jossain vaiheessa" ennen kevättä?
F350 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2008 No yritetään... Onko LCA:t (ilman puslia) tulossa ennen Vappua? Alkaa kadut pikku hiljaa sulamaan täällä pohjoisessakin.
F350 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2008 Saako tyhjät LCA:t ennen vappua?
rstuning Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2008 Täälä juttua mun korin jäykistimistä ainakin sivuilla 5-6: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=27075.60 Voisin parit kappaleet tehdä konehuoneen poikkitukia ja wonder bareja, jos löytyy maksavia asiakkaita ja ennenkö laitan omat kilkkeet kiinni...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään