TexFinn Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 ...ja välillä käytti fööniä Hiukset kastui?
Guest Redcat Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Erehtyi autopesulassa kalvottelemaan?
Mika Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Hiukset kastui? Juuri niin ja sitä kautta pääsi lasiin kosteushöyryjä..
Mika Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Erehtyi autopesulassa kalvottelemaan? Itse asiassa osuit juuri asian ytimeen
Chevy Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 se tarvii asennuksessa fööniä,sillä kutistetaan kalvoa,jotta se taipuu halutulla tavalla
Mika Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2006 se tarvii asennuksessa fööniä,sillä kutistetaan kalvoa,jotta se taipuu halutulla tavalla Juuri niin se menee
Nova Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 se tarvii asennuksessa fööniä,sillä kutistetaan kalvoa,jotta se taipuu halutulla tavalla Harakiri kalvot ei juurtikaan kutistu vaikka lämmittelee joten sitä kannattaa koikeilla ennen homman aloittamista.
Chevy Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2006 Harakiri kalvot ei juurtikaan kutistu vaikka lämmittelee joten sitä kannattaa koikeilla ennen homman aloittamista. noh,harakirikalvot (22€) on asia erikseen,ne joutaa pienen kiroilun jälkee roskiin
F350 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2006 Omaan autoon laitatin (Lustig) kalvon kesällä ja en tosiaan alkais tuota itse värkkäämään. Laittoivat yhdestä palasta ja on hyvä ja sitä paitsi huonoa (omaa) jälkeä vituttaa katsoa joka kerta kun autoon menee. Saumoja on tosi hankala saada näkymättömöksi ja kunnon kalvo maksaa palana ostetuttuna melko paljon, omalla työlle ei jää juur mitään. Mutta jos päättää kaikesta huolimatta yrittää, kannattaa ensinnäkin pestä auto ja kaikki takaluukun kolot huolella, ettei mistään pölähdä roskia tai hiekkaa kalvoon. Se kun sähköisenä vetää kaiken leijuvan töhnän. Kalvo kannattaa leikata kokoonsa (eli sentin reunojen yli) kastellun takalasin ulkopuolella, jolloin työ on huomattavasti helpomi tehdä. sitten suojakalvo irti ja liimapuoli edellä kastellun lasin sisäpintaan. Sen jälkeen aletaan vaan lastalla levittämään vettä välistä pois alkaen oikeasta kohdasta edeten oikeaan suuntaan. Ja tuosta oikeiden kohtien tietämisestä minä maksoin ammattimiehille. Lopuksi leikataan yli jäänyt osuus terävällä mattoveitsellä.
BlackZ Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2006 Juu eiku tsemppiä vaan hommaan Tuo on kyllä semmosta räpeltämistä että taatusti en tee koskaan omiin autoihin vaikeisiin laseihin, camaroon ja sportsideen on kyllä sivulasit molemmista tummennettu kaverin kanssa 3M kalvoilla (sportsideen takalasikin) mutta ei siitä jäljestä vaan ite saa sellaista kuin ammattilaisen tekemänä. Joten teetän kyllä jatkossa kaikki tummennukset jollaki, on muutenki niin hermoja raastavaa räpeltämistä...
camarou Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 No niin yritetty on ja niin kävi että kalvot meni kirosanojen saattamina mytyssä roskakoriin enkä koske moisiin kalvoihin enään koskaan Mun autoon ei siis tule tummennettua takalasia SAA HYMYILLÄ
forssi83 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 No niin yritetty on ja niin kävi että kalvot meni kirosanojen saattamina mytyssä roskakoriin enkä koske moisiin kalvoihin enään koskaan Mun autoon ei siis tule tummennettua takalasia SAA HYMYILLÄ käy nyt lustigilla tai jollai paikallisessa putiikissa tummentaas
Chevy Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 No niin yritetty on ja niin kävi että kalvot meni kirosanojen saattamina mytyssä roskakoriin enkä koske moisiin kalvoihin enään koskaan Mun autoon ei siis tule tummennettua takalasia SAA HYMYILLÄ arvasin oikein
pantera Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Heh, kuullostaa tutulta, toi kalvot roskikseen, kun kaytin yhta af podya ameriikan proomiehella kalvonlaitossa takalasiin, homma naytti tosi helpolta 1. jannulla oli ISO peililasi autonvieressa, rulla lattialla ja salli nosti leikattavan kalvon maralle peilillasille jossa sen leikkas suurinpiirtein oikeaan kokoon. 2. siirsi leikatut osat takalasiin vaarinpain auton ulkopuolelle, tietysti pesi lasin enste, leikkas 2 kappaletta tismalleen oikeaan kokoon , sitten luukku auki ja kappale kerrallaan leipoi kiinni sisapuolelle Lapsellisen helppoa, kunnes yrittaa sita tehda itse
TexFinn Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 No. Tulipahan kokeiltua. Itse yritin aikanaan laittaa kalvot 83 Olds Custom Cruiserin takasivulaseihin ja takaluukkuun ja vaikka kyse siis oli suorista laseista, niin kalvot meni roskiin ja ikkunat jaivat kalvottamatta. Samalla paatin etta jos viela joskus haluan ikkunoita kalvotettavan, jatan homman ammattilaisten kasiin.
TexFinn Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 ja otat tsupin,kun kaveri laittaa ? Jep.
Mika Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 No niin yritetty on ja niin kävi että kalvot meni kirosanojen saattamina mytyssä roskakoriin enkä koske moisiin kalvoihin enään koskaan Mun autoon ei siis tule tummennettua takalasia SAA HYMYILLÄ Hymyillään... ;D
Chevy Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2006 on myös olemassa tämmöinen aine: HYCOTE (spray) käytetään ikkunapinnoille vähentämään häikäisyä, viilentämään sisätiloja ja suojaamaan verhoilua
zodiack Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2006 Itse laitoin 3M kalvon T/A:han. Ei ollut kovin helppo ja silti tuli 3 osainen. Ei onnistunut itseltäni laittaa yhdestä osasta. Eli meni yksi kalvo roskiin kun käyrä tuli tappiin. Tuolla projekti osastolla on kuvia Rauta-ammeen takalasista ja itse olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Silti se maksoi vain 80 euroa. Halvin tarjous ks. hommasta oli vajaa 200 euroa. sain tost tarjouksen ilman kuittia 100€, taidan viedä kärryn sinne
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään