Jump to content

käynnistys ongelmia?

balez

Recommended Posts

Kirjoitettu

aikoinaan Ernestin aikana,homma pelas ja työ oli laadukasta  m/

nykyisistä pojista en tiedä  ???

joo Ernesti osas kyllä asiansa mutta eipä se nyttenkään huonolta vaikuta tuo homma... katsotaan miten käy...  :)

• Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

52

• Juhani LS1

14

• set28

7

• Chevy

7

Kirjoitettu

sytytys vaeltaa edellee, käymään lähtee aina.. jakopää ei ollu liikkunut... uusi ecm:ki kävi kiinni.. ei auttanu.. ei anna vikakoodeja... kaikki rupee olee katottu kahtee kertaa..

lähtee käymää ja käy iha hyvin.. sit lähtee vaeltaa eikä kestä kierroksii ku rupee heti paukuttaa..  ::) vielä aamul katotaan yks/viimeinen paikka, sen jälkeen koko sytkäpuoli katottu, ja sen jälkeen keulille tulee BB454, jos ei toimi  ;) toivotaan nyt et toimis... tulpatkin tsekattu.. mikä helvetti siinä voi olla..

Kirjoitettu

mulla oli viime kesänä sama vaiva,vikaa tuli haettua vaikka mistä.vika löyty pyörijästä siinä vaiheessa kun se halkes kokonaan.se oli aluksi päässyt väljystymään ja kävi vain tyhjäkäyntiä

hyvin.liikkeellle ei päässy eikä kioerroksia voinut antaa,heti alko paukkumaan.3:tta kertaa

vj kantta irrotettarssa pyörijä löyty halkinaisena.se oli sutinut siellä aikansa aihettanu ton vian.

zenit merkkinen pyörijä SWT:ltä,oudon haurasta(lasimaista) matskua ,ihan erilaista mitä

us-partsilta ostetut.että tällainenkin vika voi aiheuttaa noi oireet,varmaan jo pieni väljyys

aloitti mulla ton temppuilun.nyt on aina vara pyörijä matkassa. m/

Kirjoitettu

pyörijäkin vaihdeltu pariin kertaan  :) huomenna kokeillaan ilmeisesti sit kokonaan uudella jakajalla... sen jälkeen rupee vaihtoehdot loppuu  :-\

Kirjoitettu

Koittakaa hilata se tänne meille niin poltetaan noi molemmat >:(

ei kuulemma polteta, näin faija kerto... rupee olee niin paljon uutta palikkaa... perät läpikäyty ja koneeseen kaikki anturit ja sytytyspuoli yms yms yms... kyllä siitä auto vielä tehdään...  ;D

Kirjoitettu

säästäkää juhannukseen,sit Ponu-kokko  ;D

ja terveiset että mun ponu toimii.. tosin en oo yli viikkoon käyny katsomassa... kokko olisi siis camaro vs ponu.. kumpi palaa paremmin  ;D

Kirjoitettu

Mulla on sitte ecm kaupan ku etenette siihen asti vianetsinnässä ;)

Kirjoitettu

kokeiltiin jo uudella ecm:llä.. ei auttanut.. ei muuttunut mikään  ::)

Kirjoitettu

uus virranjakaja kaikkinee hilppeinee.. uus ecm... kaikki uutta... eikä toimi.. vaeltaa edelleen.. no huomen viel kokeillaa vaihtaa tulpat vaikka vanhat näytti hyviltä... kerron sit joskus jos tää tulee kuntoo...  ::)

Kirjoitettu

kaikki kokeiltu.. sytytys eka kohdillaan sit hetki.. lähtee vaeltaa ja röpöttää/paukuttaa...

Kirjoitettu

Onhan jakajan kiristäjä tiukalla? Ettei ite jakaja pääse vaeltaan?

Kirjoitettu

Mittaa kaikista ruiskusuuttimista vastus. Ehjän suuttimen vastus on muistaakseni 16 - 18 ohmia. Kaverin Vetessä oli vastaavia oireita kerran ja syy oli mykässä suuttimessa.

Kirjoitettu

toi jakaja homma katottu moneen kertaan... mutta voin mainita asiasta vielä varmuuden vuoksi huomenna... suuttimia olen myös pohtinut.. ilmoitellaan niistäkin remppaajalle että tsekkaa  :)

Kirjoitettu

Niin ja vikakoodithan on tietenki katottu? Esim. lämpöanturin hajoaminen/liittimen irtoaminen saa koko koneen käynnin sekasin. Itekki etin vikaa viime kesänä viikon ku oli tuo vika.

Kirjoitettu

vikakoodit katottu muutamaan kertaa --> ei ole.. missäs kohti toi lämpöanturi olikaan  ::)

Kirjoitettu

vikakoodit katottu muutamaan kertaa --> ei ole.. missäs kohti toi lämpöanturi olikaan  ::)

kannessa 1 ja 3 sylintereitten pakokanavien välissä

Kirjoitettu

OFF topik

Sanos Mikke mikä tota mun sittiäistä vaivaa,kun ei haluu lähtee käymään,ajattelin laittaa tähän,kun sult tulee melkein kaikkiin kyssäreihin het vastaus,voisko se kaivata niin paljon takas tonne maalle,sil on varmaan ollu joku lomaromanssi jonkun Vanin raadon kanssa

Kirjoitettu

OFF topik

Sanos Mikke mikä tota mun sittiäistä vaivaa,kun ei haluu lähtee käymään,ajattelin laittaa tähän,kun sult tulee melkein kaikkiin kyssäreihin het vastaus,voisko se kaivata niin paljon takas tonne maalle,sil on varmaan ollu joku lomaromanssi jonkun Vanin raadon kanssa

joo sittiäinen on oivaltanu et maalla on mukavaa ;D. vakavasti ottaen mää veikkaisin sytkä vahkeissä kontakstivikaa joku piuha reititetty huollossa väärään paikkaan ja se on sulanu tai joku liitin saanu vettä yms ??? vaikee sanoo noin matkanpäästä, mutta jos kerran bensa haisee ku konetta pyörittää ihmettelen suuresti jos vika ei oo puuttuvassa kipinässä.  osta pussillinen irtokipinöitä sen luulis auttavan ;)

Kirjoitettu

No sviddu,sitä täytyy mennä huomenna kipinäkauppaan,jos kunto antaa myöten,hik :-P

Kirjoitettu

kannessa 1 ja 3 sylintereitten pakokanavien välissä

nii toi on lämpömittarin anturi, ecm:n lämpöanturi on TPI:ssä imusarjan etupäässä...

Kirjoitettu

nii toi on lämpömittarin anturi, ecm:n lämpöanturi on TPI:ssä imusarjan etupäässä...

Joo tätä tarkoitin.

Kirjoitettu

lämpöanturi ok... ei taida vielkää toimii.. ei oo faija soitellu..  ::)

Kirjoitettu

Onko tulpan johdot oikeissa tulpissa??On monella poijalla..............!Kuhan nyt kysyin, onhan ne tietysti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...