CamRaato94 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2006 Jos kuvitellaan että on suorat putket loppuun saakka niin lain mukaan jotkut vaimentimet siellä putkissa pitää olla. Tämmösiä mietiskelin: Flowmaster FLO-943041, 3" sisään ja 3" ulos: http://static.summitracing.com/global/images/prod/large/flo-42041.jpg y precisely placing three internal baffles in the case, and welding them to exacting specifications, Flowmaster's new 40 series Delta Flow mufflers go a step beyond their original 40 series mufflers. These mufflers not only out-scavenge the originals, but also provide superior reductions in exterior sound levels and resonance, which are transmitted through the exhaust system and into the vehicle. You get all this, plus improved torque and horsepower and that famous Flowmaster sound! HINTA: $82,95 per kpl (tarvitaan toki kertaa 2) Summit Glasspack Mufflers SUM-630810, 3" sisään ja 3" ulos: http://static.summitracing.com/global/images/prod/norm/sum-630810_m.jpg The sound of the '60s musclecar is back. Our steel glasspack mufflers combine a louvered center tube with fiberglass packing to produce that powerful, distinctive glasspack sound. And with a free-flowing design, they'll help you deliver the power to back it up! HINTA: $19,95 per kpl Summit Fully Welded Mufflers SUM-633230, 3" sisään ja 3" ulos: http://static.summitracing.com/global/images/prod/norm/sum-633221_m.jpg Handles more horsepower. Not only can our Summit fully welded mufflers handle more horsepower than regular mufflers, they free up even more power, thanks to a low-restriction design. The mufflers also feature large flow tubes, sound-tuned chambers for better sound control, and an aluminized case. HINTA: $37,95 per kpl >> KESKIHINTAINEN RATKAISU <<< Force Pro-Series Mufflers FRC-5003, 3" sisään ja 3" ulos: http://static.summitracing.com/global/images/prod/norm/frc-5001_m.jpg Tough fully welded case designed to withstand even the largest horsepower application, Aluminized for a long life. More horsepower through high technology "tuned" double exhaust gates inside muffler, Maximum flow means less back pressure and less restriction. Wild sounding muffler with just the right noise, a deep, throaty sound, similar to the muscle cars from the early 70's. These are great street/strip/off-road multiple use mufflers that provide you with maximum horsepower for your car or truck at a price you can afford... HINTA: $32,95 per kpl >> EDUKAS? Pannaan puikkokone laulamaan ku vaan keksii nää ainekset. Kateiksi jotkut aika vapaasti hengittävät race-henkiset. Jotain $50 - $80/kpl hintaluokasta. Tuplana eli katti per putki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1994z28 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Itse hommasin RP:stä Flowmasterin 80 series pöntön. postikuluineen jotain pikkasen yli 100 e. Sen saa melkein suoraan alkuperäsen pöntön tilalle. Katistahan tulee 2,5 tuumaista, ei kait niin ahdistavaa. Ajatelin säästää cat-backin hinnassa.. NOh, katista pöntölle sopiva putki oli oikeaa kokoa, mutta, pöntöstä taakseppäin olevat ulostulot olivat sitten pöntössä suuremmat, kun alkuperäiset pätkät. SItten lähdin hakemaan sitten motonetistä 2,5 tuumaisia kappaleita & klemmareita. Siinä sitten putkia pätkiessä ja hitsaillessa meni asennuksiin varmaan 5 tuntia, motonetin osat +100 eur. taas säästettiin väärässä paikassa. Hommaa vaa joku edukas valmis catbackki, niin ei tarvi taistella. Mutta kyllä aika asialliset pörinät nyt irtoo. JOtenkin metkasti kyllä kaikuu takakontista, teksi mieli ostaa 20 puloo uretaanivaahtoo, ja vähä pursotella :-) JOs viestisi tyylisiä vaimentimia ajattelet, sitten menee kyllä kokonaan putkien vaimentimien vedot uusiksi.. JA miten käy maavaran, mulle ainakin se on must. Kaiken maaailman perkeellen suojatien korotuksia ilmestyy ties minne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Eikai mikään laki määrää änkkäreitä oltavaksi,jos vaan äänet kohillaan,vai määrääkö? Link to comment Share on other sites More sharing options...
F-Body Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Itse hommasin RP:stä Flowmasterin 80 series pöntön. Mutta kyllä aika asialliset pörinät nyt irtoo. JOtenkin metkasti kyllä kaikuu takakontista, teksi mieli ostaa 20 puloo uretaanivaahtoo, ja vähä pursotella :-) Flowmastereihin on myös saatavana ns. lämpösuojia ympärille vähentämään myös syntynyttä sisämelua. Myös ulotuloputkien pituudella on merkitystä koriääniin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Onhan noita "tee se itse" putkistoja väännetty Suomessa ennenkin En nyt vaan ihan heti muista nähneeni yhtään täysin toimivaa ratkaisua jossa edullisuus, tehonlisäys ja kunnon äänet olisi ylivertaiset valmiisiin cat-back sarjoihin nähden. Lisäksi noissa tee se itse sarjoissa usein kärsitään maavaran menetyksestä, ylimääräisistä koriäänistä, ruostumisesta, liitäntöjen vuotamisesta ym. Itsellä on perus MagnaFlown 15620 joita saa jenkeissä alle $400. Niitä taisi Panterakin myydä Suomessa kohtuu hintaan. Olen tyytyväinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
CamRaato94 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Summa summaaruumin: näyttääpi siltä ettei kannata itse rakennella. Harmi ettei tuolta pohjasta tullut kesällä otettua kunnon kuvaa että vois katella. Mutta lienee pirun ahdasta. Onhan noita "tee se itse" putkistoja väännetty Suomessa ennenkin En nyt vaan ihan heti muista nähneeni yhtään täysin toimivaa ratkaisua jossa edullisuus, tehonlisäys ja kunnon äänet olisi ylivertaiset valmiisiin cat-back sarjoihin nähden. Lisäksi noissa tee se itse sarjoissa usein kärsitään maavaran menetyksestä, ylimääräisistä koriäänistä, ruostumisesta, liitäntöjen vuotamisesta ym. Itsellä on perus MagnaFlown 15620 joita saa jenkeissä alle $400. Niitä taisi Panterakin myydä Suomessa kohtuu hintaan. Olen tyytyväinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
pate Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Onhan noita "tee se itse" putkistoja väännetty Suomessa ennenkin En nyt vaan ihan heti muista nähneeni yhtään täysin toimivaa ratkaisua jossa edullisuus, tehonlisäys ja kunnon äänet olisi ylivertaiset valmiisiin cat-back sarjoihin nähden. Lisäksi noissa tee se itse sarjoissa usein kärsitään maavaran menetyksestä, ylimääräisistä koriäänistä, ruostumisesta, liitäntöjen vuotamisesta ym. en nyt kyllä olis tuosta ihan samaa mieltä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 en nyt kyllä olis tuosta ihan samaa mieltä! Tarkoitin tuon kommenttini 4gen autoihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Tarkoitin tuon kommenttini 4gen autoihin. Höpöhöpö. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Höpöhöpö. ...ja sehän nähdään - vähän paineita Nupalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 No (back)pressure - ei (vasta)paineita? Joo, keväällä se nähdään ja kuullaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 No (back)pressure - ei (vasta)paineita? Joo, keväällä se nähdään ja kuullaan YES Taputukset vasta keväällä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Taitaa olla 3 ja 4 koppaisissa samat tilat tehdä putkisto. Kun tossa tuskailin putkistoa enkä oikeen onnistunut(mahdollista kylläkin onnistua). Tuplaputkina normaalia reittiä pitkin 2.5" kohtuullisesti.2.75" hankalaa on 3" kannattaa jättää heikkohermoisena koittamatta. Mut jos kikkailee pakoputken reitillä niin voisolla helpompaa. Mullaon takaylityksettallessa ja muutkin pätkät.Aion vielä jatkaa projektia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Aion vielä jatkaa projektia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Mut jos kikkailee pakoputken reitillä niin voisolla helpompaa. mikäs pakko niitä on taakse,akselin yli viedä helmasta ulos (kylkiputket) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Jaa Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2006 Takaylityksethän olivat ihan kympit lopuksi ja vain etupää oli hivenen viturallaan.Pitää varmaan joskus yrittää taas. Kyllä ne 2x 2.75 tulee vielä ja taakse asti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2008 Jaa Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2008 Tässä omasta true-dualista pieni ääninäyte, kiitos Cosan http://www.cosasrv.com/music/nupa.mp3 PaceSetterin long tubet, 2x2.5" x-putkella ja kahdella katilla ja perää pitää Flowmasterin 80 series crossflow muffler Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Nätti foto madalletun irokin alta,jos joku vaikka inspiroituu kuvasta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2014 Nätti foto madalletun irokin alta,jos joku vaikka inspiroituu kuvasta. Ulostulo oven ja helmalistan läpi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Laitettu runkopalkit yhdistävä jäykiste vaihteiston eteen Mielenkiintoinen idea, mutta tarvitaanko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Laitettu runkopalkit yhdistävä jäykiste vaihteiston eteen Mielenkiintoinen idea, mutta tarvitaanko? Kai tuokin ekstra malmi runkoa jäykistää, mutta mikä on liian jäykkä/painava riippuu pitkälti käyttötarkotuksesta ja tehoista kai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Kai tuokin ekstra malmi runkoa jäykistää, mutta mikä on liian jäykkä/painava riippuu pitkälti käyttötarkotuksesta ja tehoista kai? Tuosta kyseisestä Irocista on stooria netissä, olisko Car Craft tai joku vastaava lehti tehny tosta jutun. Thirdgeniltä löytyy kans stooria, on huima laite. Toi on vitun rase... On tuossa muutenkin tehty subframe connectorit antaumuksella, on varmasti kyllä jäykkä. Ja muutenhan toi peli on kevennetty tunteella, ei haittaa lisäraudat pohjassa siinä suhteessa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Tuosta kyseisestä Irocista on stooria netissä, olisko Car Craft tai joku vastaava lehti tehny tosta jutun. Thirdgeniltä löytyy kans stooria, on huima laite. Toi on vitun rase... On tuossa muutenkin tehty subframe connectorit antaumuksella, on varmasti kyllä jäykkä. Ja muutenhan toi peli on kevennetty tunteella, ei haittaa lisäraudat pohjassa siinä suhteessa. Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms... Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria Edit: piti sanoa torque arm. Panhardiahan tossa kuvassa ei näy. Mut näyttää asialliseslta kulkineelta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikey_ Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms... Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria Ei taida olla panhardia ollenkaan tossa autossa... Onhan tota "pikkusen" sipistelty. "It's got a supercharged 350 w/ Trick Flow twisted wdge heads, ZZ409 cam, McFarland Short Ram Prototype intake (only 6 known to have been made, 4 are accounted for) running on 60lbs injectors with a custom ECM tune for a HPX cartridge MAF. Full Crane/MSD boost controllable ignition retard (in case of bad fuel), water to air intercooler...etc..etc. All done by me. I only farm out painting. Supercharger drive & accessory drive are home built, puzzled together from CV Products pulleys & homebrew stuff. It's a lot sturdier than the stock procharger stuff." All susp. has been rebuilt & upgraded with moog conponents Everything is powdercoated on it. All fasteners zinc plated. Full stainless exhaust 2x 2.75" custom mufflers & boom tube Fays 2 watts linkage in the rear Baer Track+ brakes 4th Gen Pleather seats Hawks 5" rear spoiler Jongbloed magnesium aero racing wheels Koni yellows & eibach sport lines all round J&M caster/camber plates home built SFCs http://www.vettemod.com/forum/imagehosting/2510457e36752f.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2014 Mikey, minkä näkösestä kikkareesta toi on? Toi sivuputki rakennelma on tästä: http://www.hotrod.com/featuredvehicles/hrdp_1211_1987_chevy_camaro_third_gen/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään