Jump to content

Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms...

Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria  ;D

Sen takia vakio etutukivarret, kun käytössä on weight jackit. Panhardina on alumiinikäikäle, ja sen kiinnitystä on hiukan modifioitu...

20070723_033.thumb.JPG.2e93bf197a2345b03392ebe212ce70e6.JPG

Kirjoitettu

Eiks tuo sivuputki-kuva oo kumminkin tän hepun autosta, vai onko sama auto, mutta eri rakenteluvaihe. http://www.pro-touring.com/archive/index.php/t-96266.html Katos tuosta se eka "underside" kuva linkki, niin tulee juurikin tuo ylempänä oleva sivuputki-kuva.

Tuossa hotrod.comin vehkeessä on manuaaliaski ja lsx-kone.  Tuossa sivuputkikuvassa taas näkyy SBC:n ö-pohja ja automaatin tci-hifi-alu-ö-pohja  ::) Tai sit mä vaan sekoilen näiden kuvien kans muuten.  ;D

Kirjoitettu

Totta turiset, eri vehkeet mutta putkisto on duunattu samalla tavalla.

Tossa toisessa on tosiaanki alumiininen 5.3 ja Nascarista Jerico manuaali. Siinä on kyllä aikasemmin ollu 350 malmikone. Ylläri sinällään... :D

Kirjoitettu

Ja Mikeyn kuvalinkissä näkyy selkeesti Bilsteinin takaiskarit ja kirjoittaa listassa "Koni yellows" :W

Kirjoitettu

ihan sama..mut jos mulle tulee 3gen vielä..niin se näyttää just tolta  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...