Sarita Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 http://ezzy.1g.fi/kuvat/cars/2008_FBCOF_Valimeet/3004_vantaa/IMG_6947.JPG Tässähän on ihan amerikan meininkiä!
Jii Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kuva siitä teoreettisesta vianhausta. metroautossa à 70€/h/mies... Ja kymmenen "ilmaisen" asiantuntijan loppulausunto: Vesipumppu todennäköisesti ehjä, startti vuotaa jostain syystä jäähdydysnestettä. ;D
Jii Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Oli ihan reilusti tehty siltä tankkiautokuskilta, ettei alkanut soittelemaan torvea... sehän oli kuitenkin töissä ja me oltiin sen tiellä Toisaalta yli tusina V8 on jo merkittävä asiakas Puisteli päätään ja mietti että mistä näitä hulluja sikiää. Tai: mitä pahaa olen taas tänään tehnyt, ja laittoi ovet lukkoon...
repa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Ja kymmenen "ilmaisen" asiantuntijan loppulausunto: Vesipumppu todennäköisesti ehjä, startti vuotaa jostain syystä jäähdydysnestettä. ;D Hyvät neuvothan ne vaan on kalliita. Ainakin minä tulkitsin asian niin, että Nova testaa uuden nosturin ja korjaa sen jonkun joka siellä vuotaa, oli se sitten letku eli joku muu lirputin tahi lärpytin. Vesipumpusta se ei vuotanut
repa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kyllä F-bodyt on hienoja autoja
TexFinn Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Olipas populaa! Ja yllatys, yllatys!!! Iso osa naispuolisen jasenen auton kimpussa. Sarita parka ei varmaan paassyt kolmea metria lahemmaksi omaa autoaan.
Sarita Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Katsoppas tarkemmin kuvaa VASTAUS 627. Minun korkkarithan ne siellä auton vieressä! Vai väittääkö joku äijän retale korkoja omikseen?
TexFinn Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Katsoppas tarkemmin kuvaa VASTAUS 627. Minun korkkarithan ne siellä auton vieressä! Vai väittääkö joku äijän retale korkoja omikseen? Oho!!! Ja kun Seniori ei ilmeisesti ollut paikalla, niin taitaa olla niin etta joku naispuolinen noita korkoja piti jaloissaan.
Jii Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Olihan tosiaan porukkaa Muutama "vieras" F-Body bongattiin. Ja aika hyvin tuo Kouvolan seutu edustettuna tuossa eturivissä.
-vellu Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Ja aika hyvin tuo Kouvolan seutu edustettuna tuossa eturivissä. Vierailijoille kunniaa
Pete Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Ja aika hyvin tuo Kouvolan seutu edustettuna tuossa eturivissä. naureskelin tossa ihan samaa...
Sarita Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 naureskelin tossa ihan samaa... Höh, välimiitti on välimiitti. Ei ole rajattu tiettyyn alueeseen, kuten monet muut tapaamiset...
repa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Katsoppas tarkemmin kuvaa VASTAUS 627. Minun korkkarithan ne siellä auton vieressä! Vai väittääkö joku äijän retale korkoja omikseen? Vanhana kenkäfriikkinä seurasimme korkoja katseella
Sarita Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Ei mulla noita korkkiksia kauheesti ole. Joku 40-50 paria ehkä... En mä tiedä, en ole tehnyt inventaariota...
repa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2008 Ei mulla noita korkkiksia kauheesti ole. Joku 40-50 paria ehkä... En mä tiedä, en ole tehnyt inventaariota... Kysy jäsen C:ltä, hänhän ne kuitenkin pitää kiiltävinä... (minä meillä)
Senior Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 Olin juovuksissa ; ei siis voinut osallistua...
Sarita Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 Toi Ezzyn kuva on mielestäsi hauska ja hyvä. Vielä kun Cosan auto olis tullut kokonaan kuvaan niin kuva olisi ollut täydellinen. Mutta mä ymmärrän, että Ezzy näki VAIN mut ja mun autoni eikä mitään muuta, kun kuvan nappasi! ;D ;D On se vaan ihan mun näköinen tuo camarosso, vai mitä?
Senior Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2008 "Tusby osasto" lähdössä himaan http://ezzy.1g.fi/kuvat/cars/2008_FBCOF_Valimeet/3004_vantaa/IMG_6994.JPG/full Lähtöjärjestys on juuri oikea... korkkikset edellä, hovimestari perässä.
Guest Camarotti Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Olin juovuksissa ; ei siis voinut osallistua... Item,en edes muista missä
Cosa Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2008 Hyvä välimiitti. Hmm. Olen tainnut jo kommentoida aiemmin
repa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Hyvä välimiitti. Hmm. Olen tainnut jo kommentoida aiemmin Mitäs välimeettiä nyt kommentoit? Ja juu, ollaanhan toi kuultu/luettu ennenkin
Senior Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2008 No jo on : henkilökunta juovuksissa välimiittitopiikissakin...
Toni Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2008 Huomenna,luultavasti sähkökipolla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään