Jump to content

Välimeetti

Kiesi

Recommended Posts

Kirjoitettu

menkää seuraavaan.malmin nesteellä tilavat parkkikset.mahtuu vaikka revitteleen. ::)

Taitaa puuttua ravinteli?

• Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• balez

402

• Senior

287

• Toni

249

• mikke

223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Neiti r tykkäs Ängelina Joliesta, puhui kuin papupata koko kotimatkan.  ;D   E: tää oli ainoa kuva missä koira oli hetken paikallaan...  EE: noinko?

sahkojaniksen_uus_fani.JPG}

Kirjoitettu

olisin mä väistäny ton maiseman tieltä mut ku ei annettu lupaa ???, jos rikot kameras ku ei siin oo apinasuodatinta ni oma on vikas :-[ :P

Kirjoitettu

Vanha paikka oli jotenkin parempi. m/ Toisaalta talvisin voidaan kokeilla kaikkea uutta.  ;D

Kirjoitettu

Entäs toi ABC siin vastakkaisella puolella puksusssa?

Ei tule kuuloonkaan.

Kirjoitettu

Eipä sen puolen - tämä talvikokeilu sopii kyllä mulle.

Onhan näitä testailtu ennen Kehä III:n Nestettäkin. Ainakin Lassilan Teboil (pitkään), Sipoonlahden Neste ja Keimolan kessa (Neste..)

Oliko muita?

Kirjoitettu

kiinnostaaks muita tulla kattoo pontsoa paikan päälle miitin jälkee..itse en taida miittiin ehtiä mut tallille sit..

Kirjoitettu

kiinnostaaks muita tulla kattoo pontsoa paikan päälle miitin jälkee..itse en taida miittiin ehtiä mut tallille sit..

Keskeneräistä työtä ei pitäisi näyttää F-bodyharrastajille eikä hulluille...  ::)
Kirjoitettu

Keskeneräistä työtä ei pitäisi näyttää F-bodyharrastajille eikä hulluille...  ::)

why not?  ;D

Kirjoitettu

Kyllä me tullaan. Projektit kiinnostaa aina m/

Kirjoitettu

Ollaaks koskaan ajettu mihnkään, eli "kruisailtu" vai onko se aina ollu sitä kaffetta ja pullaa ja puhetta siitä mistä on puute?

Kirjoitettu

eipä oo ajeltu ku korkeintaan autorivii ympäri, tosin sitäkään ei pysty nykyises tekemään :-\

Kirjoitettu

eipä oo ajeltu ku korkeintaan autorivii ympäri, tosin sitäkään ei pysty nykyises tekemään :-\

Jos keväällä, kun "ryömitään" talleista ulos, niin kokeillaan välillä hieman pientä "kruisailua" välimeettien yhteydessä ts. otetaan hieman mallia "rodimiehistä" ???

Saadaan hieman vaihtelua "pullanmutusteluun"?  m/

Onhan meillä talvi aikaa suunnitella sopivia reittejä? Vaikka joku sopivan lyhyt "rantakruisailu" reitti joskus tms..?  ???

Juu..ja jätetään se "ovien ajaminen" toiseen ajankohtaan  :)

Kirjoitettu

kokeillaan välillä hieman pientä "kruisailua" välimeettien yhteydessä

Ettei vaan menis kilvanajoksi ;D

Kirjoitettu

Jos keväällä, kun "ryömitään" talleista ulos, niin kokeillaan välillä hieman pientä "kruisailua" välimeettien yhteydessä ts. otetaan hieman mallia "rodimiehistä" ???

Saadaan hieman vaihtelua "pullanmutusteluun"?  m/

Onhan meillä talvi aikaa suunnitella sopivia reittejä? Vaikka joku sopivan lyhyt "rantakruisailu" reitti joskus tms..?  ???

Juu..ja jätetään se "ovien ajaminen" toiseen ajankohtaan  :)

Toi olis ihan hyvä idea m/ m/
Kirjoitettu

m/

Tossa "parkkialueen" kohdalla vaan oli helevatin syvä monttu pari päivää sitten  :-\

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...