TexFinn Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2009 Mikä ? No se joku Honduh siella kuvan taustalla.
TAKKU Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Missäs tämä välimiittiporukka nykyään potkii kakkuloita?
set28 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2009 Missäs tämä välimiittiporukka nykyään potkii kakkuloita? TB Tammisto
Diore Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 hehe,sen kerran ku minä meen sinne niin siellä ei ole kuin 4 ihmistä nooh,ehkä ens keskiviikkona?
Darkie Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 laatu korvaa määrän No sittenhän oli hyvä etten mie ollu paikalla
gmc63 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Olisko kuiteski kokeiltava jotain muuta paikkaa kun tuntuu et tuol ei kun muutama vakkari käy? en tarkoita nyt lassilaa tai ogelia mutta joku muu
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Olisko kuiteski kokeiltava jotain muuta paikkaa kun tuntuu et tuol ei kun muutama vakkari käy? en tarkoita nyt lassilaa tai ogelia mutta joku muu paikkaa voidaan vaihtaa mutta tähän osallistuja määrään en usko sen vaikuttavan
Toni Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 paikkaa voidaan vaihtaa mutta tähän osallistuja määrään en usko sen vaikuttavan Näin se menee,mun puolesta vaikka takas sinne porvoon motarin varressa olevalle nesteelle
Markkien Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 ..ehkä laatu ei korvannut tuolla määrää, kun minäkin olin tuolla Aivan sama missä tuo on kunhan.. a) pysäköinti siedettävällä tasolla eli tilaa löytyy b) enemmistö paikalla olevista asiakkaista ei edusta mitään hmm..."kansallisia vähemmistö ryhmiä"...ei siinä mitään... kyllähän raviveikkaus on kivaa ja uudet kulttuurit kivoja, mutta jätän Vermon ja Vuosaaren miellelläni väliin eli jossain muualla välimeettiä kiitos ... c) osaan minä autoni ajaa pois täältä "Espoon korvesta" eli kunhan jonnekkin vain liikkuu ...ei sitten herneitä nenään näistä kommenteista
balez Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2009 amiraalin abc.. mäkin pääsisin joskus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään