Guest Ezzy Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 Aika reipas yleistys kyllä, mutta tietysti mihin tahansa jätetty auto, joka herättää kanssaihmisissä "suuria tunteita", voi joutua brutaalin kohtelun kohteeksi, myös Espoossa. Itse olen ollut tyytyväinen autoihini kodistuneesta välinpitämättömyydestä Espoossa jo yli 30 vuoden ajan. (kop kop, maalaamatonta puuta) esim helsingissä: http://ezzy.1g.fi/kuvat/misc/doodle/creativity_101.jpg/_smaller.jpg
CamRaato94 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 esim helsingissä: Pari kameraa per puoli kuvaamaan. Nuo eivät suojaa naamaansa, koska valvonta ei ole yleistä. Laitteet on saatavilla. Tekijälle sopiva rangaistus olisi jonkinlainen pesis-isku, kevyellä ja nopealla alumiinimailalla takaraivoon. Samalla helpottaa maailman tuska.
somnamnaa Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2009 Onhan ainakin helsingin keskusta täynnä kameroita. Täytyy vaan osata kysyä onko sankari päässyt filmille. Uskon kumminkin että tällaisista "avaimella auton ympäri" tyylisistä naarmuista on vähintään yksi kolmasosa itse aiheutettuja, uuden vakuutusyhtiön piikkiin tehtävän maalauksen toivossa.
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Eli tää on nyt sit ens viikolla missä? Moneen porukka on yleensä paikalla?
Toni Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Eli tää on nyt sit ens viikolla missä? Moneen porukka on yleensä paikalla? Espoossa varmaan...Otatte mut kyytiin tuosta nurkilta,ni opastan.Ehkä.
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Espoossa varmaan...Otatte mut kyytiin tuosta nurkilta,ni opastan.Ehkä. Tuun Tsadista päin ja tuun paikalle siis jos kerkeen, riippuu kauan Tsadissa menee. Voi olla että menee niin myöhään etten ehdi, sillä kysyin moneen porukka on yleensä paikalla.
Darkie Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 sillä kysyin moneen porukka on yleensä paikalla. Mitä ite oon tullu myöhään, niin varttia vaille kaheksan Nesteellä aikanaan, tai oisko ollu yli kaheksan, niin Mikke siel viel hengas =) Mut kai pääsääntösesti jengi alkaa valumaan siin 20:00 jälkeen poispäin, jotkut jo aiemmin.
Lady Firebird Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Mitä ite oon tullu myöhään, niin varttia vaille kaheksan Nesteellä aikanaan, tai oisko ollu yli kaheksan, niin Mikke siel viel hengas =) Mut kai pääsääntösesti jengi alkaa valumaan siin 20:00 jälkeen poispäin, jotkut jo aiemmin. Toivotaan että ehdin. Voi olla että menee Tsadissa myöhäänkin..
Nova Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Viimeksi lähdettiin Miken kyydillä Espoosta siinä 20.15 kun ei ollut kolme henkilöä paikalla.
somnamnaa Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2009 Voi olla että menee Tsadissa myöhäänkin.. Afrikasta tulossa?
Nova Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Jyväskylästä ei kerkii myöskään...
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Siis mikä on osote tänne jos kerkeen poikkee?
Toni Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Mankkaantie 6 Navi ei löydä tuota osoitetta,tai ei ainakaan mun navi,mut 8 vissiin löyty....
Chevy Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Mankkaantie 6 Navi ei löydä tuota osoitetta,tai ei ainakaan mun navi,mut 8 vissiin löyty.... Mankkaantien ja Taavinharjun kulmassa tulee muuten aika yllättäen
gmc63 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Joo huomen sit näätte miten "hieno" tost koslasta tuli ;D
gmc63 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 jätä siihen leipomon pihalle En! keskelle pihaa tietysti ;D
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Jag ska komma om jag har tillräcklig tid
Lady Firebird Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Vad ska du görä i Helsingfors? Ingenting speciell
Senior Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Vad ska du görä i Helsingfors? Vad for en fråga....
Senior Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Just så ... http://www.cosgan.de/images/midi/frech/a080.gif
balez Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 mikä hitto teitä taas vaivaa tää on suomalainen autokerho eikä mikään norjalainen turska seura sattana miehen puhetta.. tosin toi norjalainen turska seura alkaa pikkuhiljaa houkuttelee saabi nähdä eksyykö tänne huomenna vai ei
balez Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2009 Med en Saab? nada inte nej ei no..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään