balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 EDELBROK rpm alu-KANNET (portataan vielä) COMPCAMS NOKKA-AKSELI 270/276 0,50 214/220 NOSTO 452/465 PELTIPAKOSARJA LYHYET 3:73 VÄLITYS TYÖNTÖTANGOT CRANE 0:100 PIDEMMÄT SÄÄDETTÄVÄ BENSAREGU -plus sit jotai mitä ei tuu nyt mieleen... pääseekö näillä yhtään sen paremmin eteenpäin hangessa vai ei eli tilaanko vaikö en? imusarjaan ei tartte koskee eikä runnereihin... en hae kumminkaan yli 400 hp... joten niitä turha mainita airfoil ja dynomaxin 3" putkisto löytyy jo
TransNAM Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 imusarjaan ei tartte koskee eikä runnereihin... en hae kumminkaan yli 400 hp... joten niitä turha mainita Nehän siellä seuraavaksi ahdistaa varsinkin uusien kansien kanssa. Ja MAF jos on. Et ilmeisesti ajele kovin pitkiä matkoja ainakaan usein. Noilla välityksillä tarvii moottoritiellä jo peltorit... Hangessa lisääntyy ainakin kulutus mutta eiköhän noista apua ole silloin kun hanki pienempi.
Soppa Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kannattaa ne kannet ja imusarja ainaki matchata toisiinsa, sen verran koskea kuitenki
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 tässä on kyselty ja selvitelty että ei imusarja eikä runnerit ahdista näissä hevos määrissä... tiedä sit ketä uskoa.. näin vaan virivelhot kertonu (todistettavia tuloksia).. vai laittasko 3,55 peräruuvin... no mietitään nyt vielä... 3,73 sanovat kierrosten olevan 100km/h 2100-2300 rpm... riippuen pyörän halkasijasta...
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kannattaa ne kannet ja imusarja ainaki matchata toisiinsa, sen verran koskea kuitenki tottakai..itseen en tätä konetta pura ja kasa...jätän sen ammatti miehille miltäs toi nokka kuulostaa?
mikke Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 minkätakia vakiota pitemmät työntötangot ?
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 kuulemma pakko vaihtaa pidemmät... näin väittivät moottorivelhot... en tiedä mitä kaikkee sinne edes tulee... salaisuuden verhoa ei kokonaan raotettu mulle... mulle riittää ku tiedän vaan mitä annan rahaa mutta kertokaas nyt silti tyhmälle lisää ajatuksianne
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 voitasko nyt viritellä mun autoa eikä vaa vastailla "now playing" osiioon prkl
Mopo305 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 kuulemma pakko vaihtaa pidemmät... näin väittivät moottorivelhot... en tiedä mitä kaikkee sinne edes tulee... salaisuuden verhoa ei kokonaan raotettu mulle... mulle riittää ku tiedän vaan mitä annan rahaa mutta kertokaas nyt silti tyhmälle lisää ajatuksianne Jos mennään niin kuin pitäis tönärin mitta ratkaistaan sitten mittaamalla, kun kompimaatio on koe kasattu,ei mun mielestä tarvi pidempiä,jos ei höylätä kansia,muuteta kannentiivisteen paksuutta,vaihdeta keinuvipujen suhdetta,mutta emmä tiä
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 jotku rallikansipahvit sinne tulee...sitä en tiedä mitä kaikkee ne niille kansille viel tekee mutta sanoivat että vaatii pidemmät tönärit... (tehnyt vastaavia kombinaatioita ennenkin)... no en jaksa siitä ottaa stressiä.. kertokaa millanen toi nokka on käytökseltään... aika mieto? vaiko sopiva? vai? vääntävä? itelle ei noi arvot kerro mitään ja meneekö rahat hukkaan vai hyötykäyttöön...
mikke Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 vielä ku kerrot nokka kulman ja/tai nokan osanumeron vois sitä koittaa mallintaa
Jarno Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 mulla on persiissä 3.42 ruuvi ja satasen vauhdissa on jengaa n.2200-2300. 245/50/16 jollottimilla. Kylillä joku 3.73 ruuvi olis kyl ihan kiva
68corvette Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Minä kyllä veikkaisin että runnerit alkavat ahdistamaan aika rankasti 4500rpm jälkeen, eli 300hp alkaa olemaan jo aika kova tulos. Stealt Ram ei paljon maksa ja nettoat sillä aika paljon tehoa.
mikke Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 voitasko nyt viritellä mun autoa eikä vaa vastailla "now playing" osiioon prkl no ei toi nokka niin rajulta kuulosta että mun tarttis epoksia ruveta ettimään ovenkahvoihin . varsin asialliselta noi asteet ja nostot vaikuttaa että tolla autolla voi vielä cruisailla vaikka kauppatorille eikä pitäs olla mitää isompia toiminta onkelmia ja voit viel katsastaa huoletta.
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 joo sellanen olis tarkotus tulla että normaali ajohommat ei kärsi... kyseessä kumminkin kesäinen "käyttöauto" (viimekesänä n.13 000-15 000km) corvette68:lle, niin ne vaan väittää kovasti että ei ala ahdistaa vielä noissa lukemissa.. no ehkä sitä on keväällä viisaampi jos nää kamat löytyy autosta tiedä nyt sit vielä mitä sinne pellin alle loppuen lopuks työntää... kunhan nyt sais edes jotain irti sieltä, on tää niin halpaa ettei huvikseen viitti leikkiä
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 mulla on persiissä 3.42 ruuvi ja satasen vauhdissa on jengaa n.2200-2300. 245/50/16 jollottimilla. Kylillä joku 3.73 ruuvi olis kyl ihan kiva isolla D:llä? katsotaan nyt mikä välitys sinne perään istuu... olishan toi 3,73 ainaki kiva kaupunkii mut just sit toi maantie juttu mietityttää... onkos isoo eroo 3,55 välillä tai ton?
Jarno Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Juu iso-D (danny) n.2200-2300rpm. pikku-deellä olisko ollu reipas 3000? http://www.et-studios.com/motorsports/gears/gears.html käys tuolla laskemas,josset usko.. 245/50/16 halkaisija 25"
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 uskon minä... käyn vilkasee
balez Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 tekis mieli soittaa maanantaina kyseiseen putiikkiin ja kertoa että auto saapuu sinne heti ku lumet sulanu... maalis/huhtikuussa ja virittyyhän se ainakin siltä osin et ääni paranee ku tulee peltisarjat
Soppa Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kyllä se TPI-imari alkaa hyytyä siinä 4000rpm jälkeen. Uskaltaisin väittää, että tällä foorumilla on eniten tietoa TPI:n virittämisestä mitä Suomesta löytyy Mites moottorinohjaus ja suuttimet, meneekö vielä vakioilla, mikä on tehotavoite?
68corvette Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2007 Mä en kyllä noista tiedä.. kunhan veikkailen, tossa pari linkkiä pikaisella googletuksella: http://forums.hybridz.org/showthread.php?t=85238 http://www.eecis.udel.edu/~davis/z28/winter01/dyno/
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 noo pitää kysellä vielä ja ihmetellä... siks tän tänne laitoinki et sais keskustelua aikaan ja vähän lisää tietoa
TransNAM Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Rehellisesti sanottuna ei kuulosta kovin asialliselta pajalta jos kerta "salaisuuden verhoa ei raotettu" eli ei kerrota mihin rahat menee ja miks. Ite ei ainakaan huvittais sellaista laskua maksaa... Tpi imusarja ahistaa yläkierroksilla varmasti kun vaihdetaan kannet, nokka, sarjat, putkisto jne. eli parannetaan koneen hengitystä vakiosta paljonkin. Meneehän se vanhallakin mutta luultavasti jää useampikin hopo saamatta. Netissä ja ulkom. lehdissä on ollut useampikin testi jossa muuten piristetystä tpi-koneesta on otettu imarin vaihdolla n.50hp lisää. Tuokin kasa taitaa hyvin tehtynä mennä jo lähemmäs 300hp näin näppituntumalla jos kaikki osuu kohdileen.
balez Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 siis kyllä kerrotaan mitä rahaa menee ja mitä tehdään mutta just näistä hevosista on ollu epätietoa ja väännöstä... ainakin mulla.. on puhuttu pääsevän yli 300hp ja 500nm ecm ja suuttimia ei vaihdeta käsittääkseni ja maffillahan tää mun auto oli
TransNAM Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2007 Vakiosuuttimissakaan ei kovin montaakymmentä hp ole varaa. En muista 350 kokoa mut silti. Omassa 305 on vakiosuuttimet siinä rajoilla (yli 80%) eikä ole mitään kovin ihmeellisiä virityksiä. Nyt on jossain 250hp paikkeilla ehkä. Bensapaineita oon jo nostanut ja boxia säädellyt. Sinänsä bensapuoli on tärkeämpää pitää riittävänä. Bensanpuute tekee vahinkoa lyhyessäkin ajassa, ilmanpuute vain lähinnä karstaa ja savua. Toisaalta yleensä se raja on vedettävä johonkin yleensä jo rahankin takia. Jos tekee kaikki mikä johtaa aina seuraavan ja seuraavan osan ahdistamiseen ei siten enää jääkkään mitään alkuperäistä... Imusarja ja suuttimet vois olla vaikka sitten seuraavana listassa. Eihän kaikkea hyvää tarvi kerralla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään