Jump to content

firebird -69

fire

Recommended Posts

• Replies 202
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• fire

103

• Cowboy

9

• cam68

8

• Mopo305

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu
....mutta maaluuseen tuo menee talven aikana  m/

Millonkas meinasit auton suihkittavaksi kuskata, joko ensi kuussa ?

Kirjoitettu

juu kyllä noissa kaikissa projekteissa töitä on  ;D  ...auto lähtee maaluuseen ehkä ens vuonna  :D

• 3 years later...
Kirjoitettu

...no niin ,pitäisköhän tätäkin joskus jatkaa ? autolle ei ole tapahtunut yhtään mitään muutamaan vuoteen lähinnä talon/tallin rakennuksen takia ! ei ole edes maalia pinnassa  m-

Kirjoitettu

Maalaat sen ite, saat parasta vastinetta rahoilles ja mikä tärkeintä homma tulee tehdyksi.

Mä ainakin kattelen ennemmin omia virheitä kuin toisen tekemiä, joista oon vielä maksanut.. ???

Mitäs osaa sulla on tuossa koneessa? Sehän selvästi kaipaa painetta imusarjaan.. ;)

Mulla on nyt Camarossa laatikko paikoillaan, tuu joku päivä käymään niin käydään vähän piirtelemässä, saat vähän uutta potkua projektiin.. m/

Kirjoitettu

ite sen varmaan joutuu maalata kun on kaikki rahat menny taloon ja talliin ettei oo enää varaa harrastaa  >:(  eipä tuolla koneessa mitään ihmeellistä ole mutta puristuksia on sen verrann että jätetään ne paineet pois ...ainakin toistaiseksi  :D  pitääpä yrittää ehtiä jossain vaiheessa camaron kyytiinkin mutta jos nyt ensin kävis hakemassa potkua hot rod & rock show:sta  \m/

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

nyt olis simpukkaan tiivisteet vaihdettu ja centerlinkki ongelmasta pääsi vaihtamalla nivelet camarosta . jos sitten yrittäisi ehtiä tekemään pohjia kun alkaa tuo tekniikka olemaan valmis

• 3 years later...
Kirjoitettu

noin vaan meni taas 3 vuotta muiden hommien parissa  :(  väri on sitten tässä

b51.thumb.jpg.056c4567f31b83420f96c40155a9498d.jpg

Kirjoitettu

Komeaa pukkaa...jotain valkoista raitaa huutaa tuo väri (mun mielestä)...onhan tuo joku heijastus tuo naarmun näköinen tuossa???

Kirjoitettu

Niin ja voin toki olla väärässä,mutta tuota moottori kuvaa kun katsoin niin tuo huohotin puoli kannattaa varmistaa...nimittäin korvaus ilma ja kaasuttimen alle menevä imu olis väärinpäin mielestäni....oma 350 sylki öljyt pihalle joka tiivisteestä kun ei ollut juuri oikein....

Kirjoitettu

Hienoa kun homma taas etenee m/ Tuliko sama väri ku mulla?

Kirjoitettu

Niin ja voin toki olla väärässä,mutta tuota moottori kuvaa kun katsoin niin tuo huohotin puoli kannattaa varmistaa...nimittäin korvaus ilma ja kaasuttimen alle menevä imu olis väärinpäin mielestäni....oma 350 sylki öljyt pihalle joka tiivisteestä kun ei ollut juuri oikein....

toisesta kopasta ilmanputsariin ja toisessa kopassa on tuo huohotin hässäkkä ja kaasarin alta tehostimelle ...muistaakseni  . on niin huonoja kuviakin ettei noista mitään tolkkua saa .pitääpä katsoa kun saa auton kotiin

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...