Jump to content

Bläkkändekkermadallus..


Recommended Posts

Kirjoitettu

kuinkas irocin vakiojousella ja madallusjousella on pituuseroa irrallaan ?

Kirjoitettu

Hehhehe..

 

Menipäs pelleilyksi, ei oikein aika, kiinnostus eikä rahatilanne puolla tuota vaihtoehtoa..

Kirjoitettu

Muutamalla valmistajalla on noita madallussatseja, niitä voi kysellä esim. noilta sponsoriliikkeiltämme. Pari-kolmesataa taitaa maksaa ja voi valita ainakin kahden eri madalluksen väliltä.

Kirjoitettu

Muutamalla valmistajalla on noita madallussatseja, niitä voi kysellä esim. noilta sponsoriliikkeiltämme. Pari-kolmesataa taitaa maksaa ja voi valita ainakin kahden eri madalluksen väliltä.

 

VEE 6 ! 

Kirjoitettu

Hehhehe..

 

Menipäs pelleilyksi, ei oikein aika, kiinnostus eikä rahatilanne puolla tuota vaihtoehtoa..

 

Punkka on tähän asti ollut selkeästi halvin vaihtoehto kun on jousia tarvinnut...mutta voihan ne jouset pätkiäkkin, hitsaa vaan kiinni niin ei putoa.

Kirjoitettu

hitsaa vaan kiinni niin ei putoa.

 

No helevetti, näinhän se täytyy tehdä !

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Tuo on kyllä totta et eipä kutoseen juuri valinnanvaraa ole...

 

Kyllähän jousia saa miljoonatavarana vaikka minkäpituisia ja jäykkyisiä kun vaan tietää mitä haluaa. Pitäis mitata akselipaino ja paljonko alla olevat jouset puristuu kasaan jotta tietää ottaa sopivat jossa on sama lepopituus. Ainakin Jeg's myy vaikka minkälaisia.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...