Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 nyt kun sain noi afr:t kotio niin kokeilin ihan kuriittani lääkeruiskulla mikä tuon imukanavan todellinen tilavuus on ilmoittavat sen olevan 210cc ja nyt kun täytin tuon kanavan niin sinne meni nestettä vain 195cc eli (kaksi kanavaa mitattu ja molemmissa tuo sama tilavuus)mitataanko noi tilavuudet ns. ilman vanttiilin viemää tilaa vai palautanko kannet.
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 pakokanavan koko oli 75cc vaikka ilmoitettiin 80cc pitääpä vielä mitata palotilan koko mikä se on todellisuudessa kun sen ilmoittivat 66 cc
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 no juu palotilat oli (mittasin 2 palotilaa) 70 cc mulle tuo on oikeestaan pareekkin
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 mittasin vielä toisenkin kannen imukanavan ja sinne uppos lientä 198cc
kutvonen Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 eihän olis vain tullu ny väärät kannet? aika kummallisia heittoja, niinkin arvokkaissa kansissa... mutta millaset ovat muuten?
Jarno Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Luulen,että maksoit mukavan summan euroja noista kansista,ni sais ne olla just eikä melkein sellaset kun piti.. Muuten on melko kalliit aihiot. Kannatasko asiasta kysäistä?
-vellu Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Kanavakokoja en vielä mitannut omistani, mutta palotila oli mitä tilattiin, eli 76cc. Tänään pitäisi saada virtaukset mitattua. Kannet siis AFR 195 cc SBC LT4 eliminator street heads.
-vellu Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Mittasin nyt noi kaikki imukanavatkin toisesta kannesta. Nestettä meni kaikkiin 190cc. Kannet siis 195cc.
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Luulen,että maksoit mukavan summan euroja noista kansista,ni sais ne olla just eikä melkein sellaset kun piti.. Muuten on melko kalliit aihiot. Kannatasko asiasta kysäistä? kun arki koittaa niin linjat on kuumana määrättyyn suuntaan
68corvette Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin. Imupuolelle olen yleensä laittanut venttiilin paikoilleen ja sama metodi.. kaikki mittaamani kannet ovat menneet 1cc sisään. Joten aika suurelta kuulostavat heitot =O Periaatteessa imukanavaan voi vaikuttaa monta cc:tä jo venttiilikin, eli riippuen että onko litteä lautanen vai hieman pulskempi.. Eli ovat voineet vaihtaa venttiiliä kesken rosessin ja siitä voi tulla herkästi 4cc tilavuutta suuntaan tai toiseen.
-vellu Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin. Noilla ohjeilla tein minäkin
Mopo305 Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Mulla on plexissä kaks reikää vierekkain,niin pääsee toisesta hyvin ilima pihalle.Kuhan ny sanoin.
68corvette Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 samma häär. Mulla on toinenkin pleksi yhdellä reijällä oikein mahdottoman matalille palotiloille tai männille tai venttiileille tms jolloin ilma on pakko painaa reunoilta ylös koska vesi pyrkii viereisestä reijästä suoraan pihalle =(
Mopo305 Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin. Imupuolelle olen yleensä laittanut venttiilin paikoilleen ja sama metodi.. kaikki mittaamani kannet ovat menneet 1cc sisään. Joten aika suurelta kuulostavat heitot =O Periaatteessa imukanavaan voi vaikuttaa monta cc:tä jo venttiilikin, eli riippuen että onko litteä lautanen vai hieman pulskempi.. Eli ovat voineet vaihtaa venttiiliä kesken rosessin ja siitä voi tulla herkästi 4cc tilavuutta suuntaan tai toiseen. Ootko vaihtanu maili osoitetta,yritin lähettää postia,mutta tuli bumerangina takas.
Mopo305 Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Ettei vaan olis mehicaano stanssannu numeroita vääriin kansiin,nyt kun ne lähettää sulle uudet ja ei tarvi palauttaa noita niin voin ottaa lahjoituksena ne ps. ei tarvi lähettää voin noutaa!!!!
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Ettei vaan olis mehicaano stanssannu numeroita vääriin kansiin,nyt kun ne lähettää sulle uudet ja ei tarvi palauttaa noita niin voin ottaa lahjoituksena ne ps. ei tarvi lähettää voin noutaa!!!! he he ;D
Guest pile Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Noilla ohjeilla tein minäkin mä käytän tuohon pensaa ja vain sen takia kun pensasta puuttu tuo pintajännitys
68corvette Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Bensa vaan haisee niin penteleen pahalle tallissa.. toisaalta se ei ruostuta seetirenkaita jos ei paikkoja saa heti kuivaksi.
-vellu Posted February 24, 2007 Posted February 24, 2007 Bensa vaan haisee niin penteleen pahalle tallissa.. toisaalta se ei ruostuta seetirenkaita jos ei paikkoja saa heti kuivaksi. Tein keittiön pöydällä, joten valitsin veden
Guest pile Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 hain vielä tänään apteekista isomman ruutan (50cc ) ja täyttelin vielä kaks imukanavaa ja 195 niistäkin löytyi. asia on mun osalta selvä eli palautan kannet en tee mitään noin pienillä kansilla. tietysti jos joku on kansia vailla niin täs olis nyt ne vapaana.
Nova Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 Ootko tarkistanu valunumerot? Valuhan ei pitäisi AFR:n kansissa merkitä mitään koska kaikki kannet taitaa olla full cnc koneistetut. Kansiin on stanssattu kylläkin niiden "myyntinumero".
Soppa Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 Niin, osanumeroa juuri tarkoitin... Eli että onko vika AFR:n tehtaalla vai toimitusketjussa.
Guest pile Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 Niin, osanumeroa juuri tarkoitin... Eli että onko vika AFR:n tehtaalla vai toimitusketjussa. juu valunumeroita ei ole. mutta kyllä knsiin on tanssattu tuo 210
Recommended Posts