Jump to content

Recommended Posts

Posted

nyt kun sain noi afr:t kotio niin kokeilin ihan kuriittani lääkeruiskulla mikä tuon imukanavan todellinen tilavuus on ilmoittavat sen olevan 210cc ja nyt kun täytin tuon kanavan niin sinne meni nestettä vain 195cc eli (kaksi kanavaa mitattu ja molemmissa tuo sama tilavuus)mitataanko noi tilavuudet  ns. ilman vanttiilin viemää tilaa vai palautanko kannet.

Posted

pakokanavan koko oli 75cc vaikka ilmoitettiin 80cc

 

pitääpä vielä mitata palotilan koko mikä se on todellisuudessa kun sen ilmoittivat 66 cc

Posted

no juu palotilat oli (mittasin 2 palotilaa) 70 cc mulle tuo on oikeestaan pareekkin

Posted

mittasin vielä toisenkin kannen imukanavan ja sinne uppos lientä 198cc

Posted

eihän olis vain tullu ny väärät kannet? aika kummallisia heittoja, niinkin arvokkaissa kansissa... mutta millaset ovat muuten?

Posted

Luulen,että maksoit mukavan summan euroja noista kansista,ni sais ne olla just eikä melkein sellaset kun piti.. Muuten on melko kalliit aihiot. Kannatasko asiasta kysäistä?

Posted

Kanavakokoja en vielä mitannut omistani, mutta palotila oli mitä tilattiin, eli 76cc.

 

Tänään pitäisi saada virtaukset mitattua.

 

Kannet siis AFR 195 cc SBC LT4 eliminator street heads.

 

Posted

Mittasin nyt noi kaikki imukanavatkin toisesta kannesta.

Nestettä meni kaikkiin 190cc. Kannet siis 195cc.

 

 

Posted

Luulen,että maksoit mukavan summan euroja noista kansista,ni sais ne olla just eikä melkein sellaset kun piti.. Muuten on melko kalliit aihiot. Kannatasko asiasta kysäistä?

kun arki koittaa niin linjat on kuumana määrättyyn suuntaan
Posted

Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin.

Imupuolelle olen yleensä laittanut venttiilin paikoilleen ja sama metodi.. kaikki mittaamani kannet ovat menneet 1cc sisään.

Joten aika suurelta kuulostavat heitot =O

 

 

Periaatteessa imukanavaan voi vaikuttaa monta cc:tä jo venttiilikin, eli riippuen että onko litteä lautanen vai hieman pulskempi.. Eli ovat voineet vaihtaa venttiiliä kesken rosessin ja siitä voi tulla herkästi 4cc tilavuutta suuntaan tai toiseen.

Posted

Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin.

 

Noilla ohjeilla tein minäkin :)

AFR_palotilan_mittausta.jpg}

Posted

Mulla on plexissä kaks reikää vierekkain,niin pääsee toisesta hyvin ilima pihalle.Kuhan ny sanoin.

Posted

samma häär.

Mulla on toinenkin pleksi yhdellä reijällä oikein mahdottoman matalille palotiloille tai männille tai venttiileille tms jolloin ilma on pakko painaa reunoilta ylös koska vesi pyrkii viereisestä reijästä suoraan pihalle =(

Posted

Mä olen mitannu palotilat niin että hieman vaseliinia palotilan reunoille kansipintaan ja sitten pleksin läpi vettä (hieman saippuaa) palotiloihin.

Imupuolelle olen yleensä laittanut venttiilin paikoilleen ja sama metodi.. kaikki mittaamani kannet ovat menneet 1cc sisään.

Joten aika suurelta kuulostavat heitot =O

 

 

Periaatteessa imukanavaan voi vaikuttaa monta cc:tä jo venttiilikin, eli riippuen että onko litteä lautanen vai hieman pulskempi.. Eli ovat voineet vaihtaa venttiiliä kesken rosessin ja siitä voi tulla herkästi 4cc tilavuutta suuntaan tai toiseen.

Ootko vaihtanu maili osoitetta,yritin lähettää postia,mutta tuli bumerangina takas.
Posted

Ettei vaan olis mehicaano stanssannu numeroita vääriin kansiin,nyt kun ne lähettää sulle uudet ja ei tarvi palauttaa noita niin voin ottaa lahjoituksena ne ps. ei tarvi lähettää voin noutaa!!!!

Posted

Ettei vaan olis mehicaano stanssannu numeroita vääriin kansiin,nyt kun ne lähettää sulle uudet ja ei tarvi palauttaa noita niin voin ottaa lahjoituksena ne ps. ei tarvi lähettää voin noutaa!!!!

he he ;D ;D
Posted

Noilla ohjeilla tein minäkin :)

mä käytän tuohon pensaa  ja vain sen takia kun pensasta puuttu tuo pintajännitys
Posted

Bensa vaan haisee niin penteleen pahalle tallissa.. toisaalta se ei ruostuta seetirenkaita jos ei paikkoja saa heti kuivaksi.

Posted

Bensa vaan haisee niin penteleen pahalle tallissa.. toisaalta se ei ruostuta seetirenkaita jos ei paikkoja saa heti kuivaksi.

 

Tein keittiön pöydällä, joten valitsin veden ;D

Posted

hain vielä tänään apteekista isomman ruutan (50cc ) ja täyttelin vielä kaks imukanavaa ja 195 niistäkin löytyi.

asia on mun osalta selvä eli palautan kannet en tee mitään noin pienillä kansilla. tietysti jos joku on kansia vailla niin täs olis nyt ne vapaana.

Posted

Ootko tarkistanu valunumerot?

 

Valuhan ei pitäisi AFR:n kansissa merkitä mitään koska kaikki kannet taitaa olla full cnc koneistetut. Kansiin on stanssattu kylläkin niiden "myyntinumero".

Posted

Niin, osanumeroa juuri tarkoitin... Eli että onko vika AFR:n tehtaalla vai toimitusketjussa.

Posted

Niin, osanumeroa juuri tarkoitin... Eli että onko vika AFR:n tehtaalla vai toimitusketjussa.

juu valunumeroita ei ole.

mutta kyllä knsiin on tanssattu tuo 210 

Posted

No,joko Peräseinäjoen karhu on ärjäissyt?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...