Jump to content

Renkaiden hintoja

Kiesi

Recommended Posts

• Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• TexFinn

12

• Senior

7

• gmc63

7

• GTA-57

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

"topias: juu tuota kumhot saapu kotiovelle. matka kesti 6 arkipäivää. valmistettu viikko 21/04. asialliselta tuntu firman toiminta.renkaista tiätää sitte kesällä mut oli ainaki mustat ja pyäreet."

Tohon sen verta että jos joku olisi TUONUT ne renkaat niin olisit saanut ne nopeammin, vapaina pyörivät renkaat muuttavat helposti suuntaansa.

;)

Kirjoitettu

"topias: juu tuota kumhot saapu kotiovelle. matka kesti 6 arkipäivää. valmistettu viikko 21/04. asialliselta tuntu firman toiminta.renkaista tiätää sitte kesällä mut oli ainaki mustat ja pyäreet."

Tohon sen verta että jos joku olisi TUONUT ne renkaat niin olisit saanut ne nopeammin, vapaina pyörivät renkaat muuttavat helposti suuntaansa.

;)

6 arkipäivää on mun mielestä ihan ok toimitusaika.

Huom, Redcat, 21/04 oli valmistusviikko - ei tilausviikko ;)

Kirjoitettu

Onkos kokemusta Hankook ventus merkkisestä kumista?

Kaverilla olis tarkoitus ostaa moiset ponkkoon.

Kirjoitettu

Jos en pahasti väärin muista niin mulla on sellaiset eturenkaina, ihan asialliset tuntuvat olevan.

Pidosta ei osaa sanoa kun ei oo takana.

Kirjoitettu

Mul oli caminossa hankookin kumit takana oli ihan hyvät ajaa ja pitoakin oli jonkun verran ;)

Kirjoitettu

mullon ventukset joka kulmassa,erityisesti keväällä takarenkaat kyllä

sauhuaa melkein joka lähdössä...

Kirjoitettu

soppa, jos renkaita oot ostamassa niin sullakin on niin lyhyt matka haaparannalle et ei kannatakkaan katsella suomen hintoja, varsinkaan jos saat alvit pois niinkuin minä , eli jollain tutulla on firma jolta saat Ly tunnuksen niin tekee -25% jo ennestään halpoihin hintoihin joka tekee jo sen et suomeen verrattuna saa aina vanteet kaupanpäälle 8) www.kmdack.com/dack.php

Kirjoitettu

ostin omat haparandasta, hinta n.40% halvempi ku statist.

markka-aikaan 16/225/50 460 mk. ja 16/245/50 530 mk.

n. 4v. sitte.. km-däckservice oli virma-puhuvat suomea myös.

Kirjoitettu

Joo pitääpä antaa toi km däck:in numero kamulle niin saa soittaa ja kysyä sieltäkin.

Kirjoitettu

km-däckservice oli virma-puhuvat suomea myös.

haaparantalaiset puhuu suomee enempi ja paremmin kuin vaasalaiset, liekö ne ees ruotsia osaa ;)

Kirjoitettu

haaparantalaiset puhuu suomee enempi ja paremmin kuin vaasalaiset, liekö ne ees ruotsia osaa ;)

Eivät lähettäneet viime keväänä, joten joudut hommaamaan itse rahdin.... :(

Kirjoitettu

vai ei täällä osata suomea. olen asunut täällä reilun vuoden ja olen tavannut kokonaiset kaksi ihmistä jotka eivät osanneet/halunneet puhua suomea, mutta kuitenkin he ymmäsivät mitä minä sanoin(suomeksi). taitaa siellä lapissa olla aivot jäässä tähän aikaan vuodesta.

Kirjoitettu

nousee kyl "kyrpä ottaan" aina kun käy vaasa / pietarsaari akselilla kaupassa tai jossain vastaavassa, aina ensin kysytään ruotsiksi ja vasta sen jälkeen suomeksi. haaparannalla eivät kysele ruottiksi mitään mut tosiasiassa aika iso osa haaparantalaisista onkin suomalaisia jotka ovat vaan muuttaneet yö paikan ruotsin puolelle lähinnä halpojen autojen vuoksi.

Kirjoitettu

Kamu oli kysellyt haparanda putiikista noita kaksseitenviitosia parihinta 335 ja eivät lähetä.Eli tulee tilattavaksi toisestapaikasta hintaan 260 kotiovelle.

Kirjoitettu

Kamu oli kysellyt haparanda putiikista noita kaksseitenviitosia parihinta 335 ja eivät lähetä.Eli tulee tilattavaksi toisestapaikasta hintaan 260 kotiovelle.

Milläs profiililla ja nopeusluokalla nuo renkaat on..? Itekin etsin 275:ia..

Kirjoitettu

toi kyl kiinnostais tietää minkä merkkiset kumit ja kuka suomessa myy noin halvalla, en ihan heti usko kun oon kyl aina ensin kysellyt hintoja suomesta ja joutunu järkyttyyn miten paljon yks joen ylittäminen merkitsee hinnoissa.. hapitsulla nyt tarjouksessa esim. pirelli P zero rosso 18" 225/ 40 + vanteet 1155€ etsikääs varsin suomen hinta pelkille renkaille ja pitää muistaa et tosta haaparanta hinnasta saa viel -25% Ly tunnuksella..ite en löytäny suomesta kuin 1020 € pelkät renkaat

lisään toisen esim. ostin talvirenkaat ooppeliin, suomessa oulu/kemi seudulla halvimmilaan 460€ samat haaparannalla 480€+ aluvanteet mukaan ja tuosta kun vähentää vieä alvit pois niin halvat oli vanteet...

Kirjoitettu

Voisi jonain viikonloppuna pistäytyä Haaparannassa katsomassa omaan uusia renkaita :P

Kirjoitettu

nousee kyl "kyrpä ottaan" aina kun käy vaasa / pietarsaari akselilla kaupassa tai jossain vastaavassa, aina ensin kysytään ruotsiksi ja vasta sen jälkeen suomeksi. haaparannalla eivät kysele ruottiksi mitään mut tosiasiassa aika iso osa haaparantalaisista onkin suomalaisia jotka ovat vaan muuttaneet yö paikan ruotsin puolelle lähinnä halpojen autojen vuoksi.

Itsellä välillä ihan sama tunne kun tietyissä putiikeissa käy. Mutta kyllä kääntävät Suomenkielelle välittömästi kun vastaa Suomeksi. Ja yhdessä putiikissa täällä en käy, koska myyjien Suomen kielen taito on niin olematon. Asennevamma liikkeen omistajalla, riittää kuulemma ruotsinkielisissä asiakkaissa riittävän rahakkaita ostajia. :o :o

Muuten olen itse pärjännyt lähes koko ikäni Vaasassa ilman ruotsinkieltä. Ei mikään ongelma. Pietarsaaren kielellinen jakauma on lähes 50/50%. Ja siellä kielellliset asiat varmaan joskus kärjistyy. Vaasan osalla luvut on Suomenkielisten eduksi n. 75/25%.

Kirjoitettu

mul paljon just pietarsaaresta tuttuja ja itse kun oon niitten seurassa ja en puhu/ymmärrä ruotsia niin siit huolimatta he puhuvat vain ruotsia keskenään vaikka osaavat kyl suomeakin, erittäin kiva osallistua keskusteluun... haaparannalle ei kannata lähtä vasta kuin keväällä kun ovat saaneet renkaat hyllyyn, ainoastaan hyllystä löytyvillä renkailla on sika halpa hinta, oli viimeeks niin kun pontiaciin hain niin oisin halunnut korkeemman profiilin mut ois joutunu tilaamaan ja hinta ois ollut aika paljon kallimpi siinä tapauksessa.

Kirjoitettu

Milläs profiililla ja nopeusluokalla nuo renkaat on..? Itekin etsin 275:ia..

Gummit oli kokoa 275/40/17(hankook ventus sport),ja kysyttiin rengas-online:sta,ko.putiikin saksanliikkeessä ei ois ollut kun satakuus euroa/kpl,mutta myivät suoraan vaan saksaan.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ite ajatellu laittavani taakse etugummit ku ne on niinku uudet ja eteen sitte jokku 225/45/16 tai 235/45/16. Takan on nyt 245/50/zr16 ja edessä samat.. mitä itte suosittelisitte?

Kirjoitettu

edessä voipi olla 225/50/16 tai jopa vielä hivenen korkeempi profiilinen rengas parempi. Ei hae urista niin paljon ja autossa säilyy tietty balanssi kun renkaat näyttävät samankokoisilta ( ja ovatkin) ;)

Kirjoitettu

no sitte jos on nii pitääpä tilailla semmoset :) kiitos tiedosta.. 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...