GTATL Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 kaasuun vastaavuus on selkein ero mitä mä huomasin. suoraan tehokäyrästähän sitä ei näe, koska siina ei pumpata kierroksia edes takaisin. moottoriin ei tule kuollutta hetkeä kierrosten nousun alkaessa uudestaan. me mitattiin että alkuperäinen trikkaus laahasi hetkellisesti 5-6 asteen luokkaa ja se vaikuttaa tehoihin jo helvetisti. tarkka sytytys mahdollistaa tehokkaampien ja tarkempien karttojen teon. me ei löydetty ns. kuollutta kohtaa mun moottorista, kokeiltiin 500rpm välein polkaisemalla kaasupohjaan ja aina ampui heti. tämä testihän tehtiin ns jarrudynossa. sori mä luulin että sä taas alat vittuilee tyhmiä.
Z-mo Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Ok, eli aika reilusti jakaja jää jälkeen...
BlackZ Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2007 Onko se kesän odottelu noin rankkaa että heti räjähtää jos täällä jotaki kysellään..
z 28 jari Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2007 Senverran pitää kysyä kun tuntuu että on niin herkkä aihe...Tuossa topikin alussa kyselin tota MSD:n jakajan rattaasta.Jos oletusarvona pidetään sitä että ko. trissa on tehty rullanokalle,niin mikäli laitan ko. jakajan kiinni tohon orkkis tpi koneeseen(-85)jossa on laahurinokka,niin tykkääkö a.jakajan ratas b.nokan ratas kyttyrää vai c.kaikki ovat yhtä onnellista perhettä?
Soppa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 No nyt mulla on se triggeri ja kaikki, mutta taidan silti ostaa uuden jakajan ton 20 vuotta vanhan tilalle, kun uus rataski on jo yli 50 taalaa. Valinnanvaraahan on hurjasti, mutta nyt tuossa mietityttää tuo jakajan oma trigger type. Noita on jos millasilla typeillä, mutta vaan 400 taalan Malloryt on hall-anturilla. Käsittääkseni Haltech ei tajua muuta kuin tuota hall-signaalia. Mikä signaalityyppi on orggisjakajassa, kun se sitä kerran tuntuu tajuavan?
Rale Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 No nyt mulla on se triggeri ja kaikki, mutta taidan silti ostaa uuden jakajan ton 20 vuotta vanhan tilalle, kun uus rataski on jo yli 50 taalaa. Valinnanvaraahan on hurjasti, mutta nyt tuossa mietityttää tuo jakajan oma trigger type. Noita on jos millasilla typeillä, mutta vaan 400 taalan Malloryt on hall-anturilla. Käsittääkseni Haltech ei tajua muuta kuin tuota hall-signaalia. Mikä signaalityyppi on orggisjakajassa, kun se sitä kerran tuntuu tajuavan? mulla ainakin toimii vakio tyyppine "hei hei" jakaja ihan hyvin cranen hi-6 boxin ja fireball puolan kanssa. haltech on egm6mx
Soppa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 mulla ainakin toimii vakio tyyppine "hei hei" jakaja ihan hyvin cranen hi-6 boxin ja fireball puolan kanssa. haltech on egm6mx Onko miten iäkäs jakaja? Minkä valmistajan?
Rale Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 laakkoselta tilattu stanu hei , 2v ollu. stealth ramin kanssa tilasin.. tarkistan huomenna tallilla merkin.
xaekx Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 No nyt mulla on se triggeri ja kaikki, mutta taidan silti ostaa uuden jakajan ton 20 vuotta vanhan tilalle, kun uus rataski on jo yli 50 taalaa. Valinnanvaraahan on hurjasti, mutta nyt tuossa mietityttää tuo jakajan oma trigger type. Noita on jos millasilla typeillä, mutta vaan 400 taalan Malloryt on hall-anturilla. Käsittääkseni Haltech ei tajua muuta kuin tuota hall-signaalia. Mikä signaalityyppi on orggisjakajassa, kun se sitä kerran tuntuu tajuavan? Kyllä Haltech toimii heittämällä orkkis-HEI-jakajan kanssa, koska HEI-jakajan reluktorisignaali muutetaan kanttiaalloksi sytkämodulin sisällä. Ongelma on edessä ainoastaan siinä tapauksessa että käytetään vaikka reluktori -tyyppistä crank triggeriä (esim. MSD). GM:n orkkis-jakaja on aika lujaa tekoa ja sitä ei kannata vaihtaa ainakaan mihinkään halpaan jakajaan. Pickup-kela kannattaa ehkä vaihtaa ja katsoa että jakajan akselin liukulaakeroinnissa ei ole kovasti välystä.
Soppa Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Ok, eli jakajaksi käy siis monet eri triggerityypit Summit listaa: Magnetic, Hall effect, Crank trigger, Dual magnetic, Sync signal, Optical, Dual points
xaekx Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2008 Siis tarkennetaan nyt vielä että GM:n sytkämodulin kanssa toimii 100% varmasti vaan GM:n oma reluktoritriggerI. Muutkin saataa toimia mutta ei ole mitään takuita. Esimerkiksi MSD:n crank trigger ei toimi kunnolla, sekoaa korkeilla kierroksilla täysin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään