Jump to content

Videolinkit


Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jutun mukaa siella olis C4 loota ::)

ok, kattelin, että pari sekkaa ennen starttia jarruvalot sammui, yleensä

siinä vaiheessa kierrokset nousee ja tomaatilla ei kyllä pysy paikallaan, :W

Kirjoitettu

ok, kattelin, että pari sekkaa ennen starttia jarruvalot sammui, yleensä

siinä vaiheessa kierrokset nousee ja tomaatilla ei kyllä pysy paikallaan, :W

Voipi olla startti jarjestelma ::) jutun mukaan vaihtoivat lootan painon saaston takia ;D Katoppa uudestaan kun odottaa valoille siirtymista, jarruvalot syttyy ennen kuin laittaa pykalan sisaan. lahtojarjestelma kytketty valoilla\m/

Kirjoitettu

Transbrake.Ei kylläkää kiva katuvessassa,jos toi sellanen on.

Kirjoitettu

Voipi olla startti jarjestelma ::) jutun mukaan vaihtoivat lootan painon saaston takia ;D Katoppa uudestaan kun odottaa valoille siirtymista, jarruvalot syttyy ennen kuin laittaa pykalan sisaan. lahtojarjestelma kytketty valoilla\m/

joo, näin oli,  :W

Kirjoitettu

Balezilla sliksit tarjolla.  \m/

http://www.youtube.com/user/Loukkku?feature=mhum#p/a/u/1/WGFD4YG6mGM

 

Samilla meni touhu taas vähän yli, joten jätetään sen video pois.  ;D

 

Löytyy myös varovainen burnis Moparilla, jolle työnnettiin perjantaina mäkelänkadulla parsaa kurkkuun pinkin isolohko camaron toimesta.  :-X

http://www.youtube.com/user/Loukkku?feature=mhum#p/a/u/0/fZMHT3nlLjU

 

prkl tota teidän alleviivaus tekstiä  ;D ;D äijillä on kylän komein plymari  m/ \m/

Kirjoitettu

Kunniotettava asenne tällä kotimaisella (Vette)harrastajalla. Auto on uskomattoman hieno ja suorituskykyinen ja sillä ajetaan paljon. Se tuntuu lisäksi taipuvan monemoiseen menoon  *clap*

 

Kirjoitettu

Taitas jäädä monelta toi bussi kääntämättä tossa paikas. :o

 

 

Kirjoitettu

Taitas jäädä monelta toi bussi kääntämättä tossa paikas. :o

 

 

taitais, mutta jos pakko on niin se on, :-\

Kirjoitettu

Aikas hyvin m/ m/Eipä taida firma antaa kokeilla tuollaista  ::)

Kirjoitettu

Aikas hyvin m/ m/Eipä taida firma antaa kokeilla tuollaista  ::)

 

 

aina voi kysyä  ::)

 

ja jos onnistuu niin firmalla on virallisesti maailman paras kuski  ;D

Kirjoitettu

 

aina voi kysyä  ::)

 

ja jos onnistuu niin firmalla on virallisesti maailman paras kuski  ;D

ja jos epäonnistuu niin on kuskin paikka vapaana, ;D

Kirjoitettu

ja jos epäonnistuu niin on kuskin paikka vapaana, ;D

 

 

all in kaikki peliin gloria ja palkankorotus tai sitten  :-X

Kirjoitettu

Lokakuun Coffe and Cars

Muutama F-body mahtunu sekaan ja baleksille yks fox body

 

Part 1

Part 2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...