Jump to content

Videolinkit


Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta ;D

meidän kyliltä :) olin kisaa katsomassa ja Hongistoa kannustamassa ,ihmeteltiin hiukan että mihin se on startissa jääny  ;D no selvishän se myöhemmin ja kun tää nähtiin niin naurettiin  ihan kympillä ;D ;D

ei ajanut loppuun asti kisaa puolentoista tunnin kohdilla kädet puutui kuulemma niin kovin että ei pystynyt jatkamaan..

Kirjoitettu

Tällänen pitää varmaan värkätä seuraavaks ... :o

Tollaisen COE:n ottaisin vastaan ilomielin. Ne on niin rumia että ovat jo kauniita.

Kirjoitettu

Tällänen pitää varmaan värkätä seuraavaks ... :o

ja leimaan saa heti,kun vain käy näyttämässä konttorilla ;D

Kirjoitettu

öyh mikä se t'mä on

Saadana kenen toi camaro o  m/ osais vaan ajaa :W

Kirjoitettu

öyh mikä se t'mä on

Saadana kenen toi camaro o  m/ osais vaan ajaa :W

 

Nätti Camaro. Ja mikä tärkeintä, voimaa tuntuu olevan sopivasti.

Kirjoitettu

Nätti Camaro. Ja mikä tärkeintä, voimaa tuntuu olevan sopivasti.

Hieno peli.Ihastelin toissavuonna Haapasalossa.Pikkulohkolla.

Kirjoitettu

vuoristotie driftingiä Brasiliassa,autona 750 hp Hyundai Genesis 

Kirjoitettu

DIY  "kuolemansäde"  :o

"... was completely destroyed in a burning shed..."

suicide  ???

Kirjoitettu

 

Osuva kommentti: "Ken Block who??"  ;D

 

 

Oliko toi 405 muuten keskimoottorinen? Hienosti laulaa..

 

Kirjoitettu

Tuo "kuolemansäde" olisi tosi kiva jos sitä polttopistettä voisi siirtää etemmäs m/

Nythän se polttaa vaan tuossa muutaman kymmenen sentin päässä.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...