cam68 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta meidän kyliltä olin kisaa katsomassa ja Hongistoa kannustamassa ,ihmeteltiin hiukan että mihin se on startissa jääny no selvishän se myöhemmin ja kun tää nähtiin niin naurettiin ihan kympillä ;D ei ajanut loppuun asti kisaa puolentoista tunnin kohdilla kädet puutui kuulemma niin kovin että ei pystynyt jatkamaan..
Guest SuS Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2011 http://www.lsxtv.com/news/video-san-francisco-woman-loses-burnout-contest-with-police/
pantera Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Tällänen pitää varmaan värkätä seuraavaks ...
98Camu Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Tällänen pitää varmaan värkätä seuraavaks ... Tollaisen COE:n ottaisin vastaan ilomielin. Ne on niin rumia että ovat jo kauniita.
pontiac Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Tällänen pitää varmaan värkätä seuraavaks ... ja leimaan saa heti,kun vain käy näyttämässä konttorilla
driv3r Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 öyh mikä se t'mä on Saadana kenen toi camaro o osais vaan ajaa
Z-mo Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 öyh mikä se t'mä on Saadana kenen toi camaro o osais vaan ajaa Nätti Camaro. Ja mikä tärkeintä, voimaa tuntuu olevan sopivasti.
z 28 jari Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Nätti Camaro. Ja mikä tärkeintä, voimaa tuntuu olevan sopivasti. Hieno peli.Ihastelin toissavuonna Haapasalossa.Pikkulohkolla.
rokzetä Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2011 miehekäs taunus. ...onkos siinä kerholaisia vastassa. http://www.streetfire.net/video/ford-taunus-v8_465713.htm
5,7 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2011 miehekäs taunus. ...onkos siinä kerholaisia vastassa. http://www.streetfire.net/video/ford-taunus-v8_465713.htm vaasan kisat?
Guest SuS Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Tämmöttinen mainos: http://www.youtube.com/watch?v=Ezk0e1VL80o&feature=player_embedded
Guest SuS Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2011 http://www.northeastcustomcarshow.com/video_gallery.html Parit kivat videot. Ja kyllä tuo tapahtumakin kelpaisi...
Chevy Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2011 vuoristotie driftingiä Brasiliassa,autona 750 hp Hyundai Genesis
Zuski Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2011 Vuokra-auto-olympialaiset http://www.youtube.com/watch?v=xQqQ-Kcjowg
Nupa Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2011 DIY "kuolemansäde" "... was completely destroyed in a burning shed..." suicide
Mikey_ Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2011 Osuva kommentti: "Ken Block who??" Oliko toi 405 muuten keskimoottorinen? Hienosti laulaa..
IrocRocks Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 2011 Tuo "kuolemansäde" olisi tosi kiva jos sitä polttopistettä voisi siirtää etemmäs Nythän se polttaa vaan tuossa muutaman kymmenen sentin päässä.
Chevy Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 UBB1000 Mustang http://www.ubbmustang.com/Cars_UBB1000.html http://www.youtube.com/watch?v=gteGRw93D6A
IrocRocks Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 UBB1000 Mustang http://www.ubbmustang.com/Cars_UBB1000.html http://www.youtube.com/watch?v=gteGRw93D6A Suht nopee musse
TomiV Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2011 Muutama ihan kiva temppu.. http://www.collegehumor.com/video:1942994
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään