ratskin Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Burnikset ruotsalaisittain X) tuossa tais palaa jo vanteetkin, ;D
IrocRocks Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Burnikset ruotsalaisittain X) Kuka ymmärtää mitä tököttiä nuo tunkee tuonne purkkiin?
Chevy Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kuka ymmärtää mitä tököttiä nuo tunkee tuonne purkkiin? Jag skulle ha provat med Bromsvätska först och sen diesel . . .olen kokeillut ensin jarrunesteellä ja sitten dieselillä
Fenix Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Saiskohan silikoni jarrunesteellä siihen vielä palaneen kumin hajua
98Camu Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Samaan tyyliinhän panssarivaunussa tehdään savuverho, dieseliä pakosarjaan.
Fenix Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2011 Tolla tavalla sais terroristit tehtyä pahaa jälkeä motarilla.
rstuning Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Vanha juttu kaveri laitto reilu 10vuotta sitte takaveto Toyota Carinassa pissapojanletkun kaasariin ja pissapojan säiliöön polttoöljyä ja toimii Sitte ku säiliö meni tyhjäksi niin se laittoi sinne jäteöljyä joka ei sit tullu läpi enää ja pumppu kärähti
Chevy Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 -12 ZR1 Nurburgringillä 7:19.63 http://www.streetfire.net/video/2012-corvette-zr1-takes-on-nurburgring_2266737.htm
ratskin Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 -12 ZR1 Nurburgringillä 7:19.63 http://www.streetfire.net/video/2012-corvette-zr1-takes-on-nurburgring_2266737.htm aikamoista ajoa ja manuaskilla,
Garth Knight Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Burnikset ruotsalaisittain X) Hah hah haa. ;D
ratskin Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Hah hah haa. ;D joku vois tehdä ton kauppatorilla cruisingin aikaan, *clap* m/
Z-mo Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 aikamoista ajoa ja manuaskilla, Kyllä, eikä ZR1:siä tehdä edes invalaatikoilla, onneks. Eikä muillakaan tuplakytkin-kyhäelmillä.
ratskin Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2011 Kyllä, eikä ZR1:siä tehdä edes invalaatikoilla, onneks. Eikä muillakaan tuplakytkin-kyhäelmillä. näin se pitää ollakin, m/
ratskin Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2011 pikkasen pääs mopo keuliin, ;D
Cosa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Vettemiehet ja Paipisten Moottorikahvila oli siellä jotain mersumiehiäkin http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/06/sipoon_moottorikahvila_on_autoharrastajien_mekka_2610304.html Älä tommosia tänne postaa. Tää on F-body club
cam95 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Camaro cuppia ahvenistolta 2011
ratskin Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Vettemiehet ja Paipisten Moottorikahvila oli siellä jotain mersumiehiäkin http://yle.fi/alueet/helsinki/2011/06/sipoon_moottorikahvila_on_autoharrastajien_mekka_2610304.html näin myös ton uutisen, kuuluu OT:n puolelle, ;D
ratskin Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Camaro cuppia ahvenistolta 2011 prkle, aikamoinen määrä 5g vehkeitä, onko kaikki suomalaisia,
ratskin Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 ei oo kaikki,lauantaina voiton vei hurri 1.Fredrik Roos 2.Jari Nurminen 3.Toni Leivo ok, 5g vehkeet tais olla kärkipaikoilla, :W
Chevy Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 ok, 5g vehkeet tais olla kärkipaikoilla, :W joo olivat,mutta noissa on kaikissa 4.g taka-akselit
ratskin Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 joo olivat,mutta noissa on kaikissa 4.g taka-akselit ok,
TomiV Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2011 Tuleva Drift king?? ;D http://www.youtube.com/watch?v=HB8Oixl4iI4&feature=share
ratskin Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Tuleva Drift king?? ;D http://www.youtube.com/watch?v=HB8Oixl4iI4&feature=share vielä ku sais savut kummeista niin.. m/
repa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2011 Tuleva Drift king?? ;D http://www.youtube.com/watch?v=HB8Oixl4iI4&feature=share BALEZ II
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään