Jump to content

Videolinkit


Guest DARK FIREBIRD

Recommended Posts

Kirjoitettu

jos näätte jonkun äijän lentelevän ilmassa,silmissänne ei ole vikaa,se voi olla tämä  :)

Kirjoitettu

Huimaa touhua:

 

 

on  :-X  tuossa jos lähtee sladiin,niin on valotolpat aika kovia

Kirjoitettu

Kaveri kyllästynyt ajamaan 2-pyöräsellä mutta hallitsee uuden alueen pyörästä ;D ;D

 

Kirjoitettu

Kaveri kyllästynyt ajamaan 2-pyöräsellä mutta hallitsee uuden alueen pyörästä ;D ;D

 

onhan toikin siisti tapa polttaa bensaa, ;D ;D

Kirjoitettu

onhan toikin siisti tapa polttaa bensaa, ;D ;D

 

ja tämä taas digitaalisesti läppärin ohjaamana rellu soittaa La Marseillaise  :)

 

 

ja God Save The Queen

 

Kirjoitettu

ja tämä taas digitaalisesti läppärin ohjaamana rellu soittaa La Marseillaise  :)

 

 

ja God Save The Queen

 

iac jumis tai tps sökö rellus. :D

Kirjoitettu

ja tämä taas digitaalisesti läppärin ohjaamana rellu soittaa La Marseillaise  :)

 

 

ja God Save The Queen

 

;D ;D

Kirjoitettu

laitetaas taas välillä näitä Nelson Racing taideteoksia   8)    :-P

Kirjoitettu

kunnon sleepperi, -65 Chevelle by Nelson  8)

komiat savut, m/ m/

Kirjoitettu

kunnon sleepperi, -65 Chevelle by Nelson  8)

no nyt.. ihan mun näkönen kippo  8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...