Nupa Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Onko kokemuksia tai mielipiteitä kumpaisestakaan? Ajattelin ne harmaat karvat, mitä-lie-ainetta ovatkaan vaihtaa plyysiin tahi samettiin. Ja tietysti punaiseen sellaseen. Tulis sisältä vähän kuin reeperbahnin ilotalon odotushuoneet Pornoooo!!!!! Lisäksi jos laittais kattoon kunnon lisähuomiovalot, jotain tyyliin kattokruunu tai edes loisteputki? Niin sitä vaan, että tuleeko mauton, onko helppo pitää puhtaana jos jotain sattuu läikkymään ja sen sellasta... Jos vaikka spraypullo sattuis räjähtämään...
TexFinn Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Huhhuh... Johan on kaverilla suunnitelmat!!! Punaista samettia, kattokruunuja, loisteputkia... :o Good luck!
Senior Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2004 Hmmm.... tunnen pari terapeuttia.....
JanneJ Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 olen tehnyt kolmen auton sisustuksen ns. saabin plyysistä. Sairaasta nimestä huolimatta kyseessä on erinomainen aine, joka on jopa jossain määrin paloturvallinen (voi käyttää lentokoneessakin). Kangas on erittäin kulutuskestävää, ja siitä saa ryhdikkäät penkit ym. Siinä on valmiina n. 5mm vaahtomuovi, jossa on kangas molemmin puolin eli ompelukin onnistuu hyvin. Suosittelen lämpimästi, itse en mitään muuta edes harkitsisi. Auto/huonekaluverhoomosta löytyy, itse olen ostanut Oulusta Kuusamontien varrelta, sekä Kehä3:n läheltä about vastapäätä Biltemaa toisella puolella kehää.
Guest Gbrl Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 olen tehnyt kolmen auton sisustuksen ns. saabin plyysistä. Sairaasta nimestä huolimatta kyseessä on erinomainen aine, joka on jopa jossain määrin paloturvallinen (voi käyttää lentokoneessakin). ittellä on saabi... se kangas todellakin kestää, ja on nättinä vielä 16v:kin jälkeen ja on mukava istua, pehmeä ja ei oo liian kuuma kesällä... suosittelen itsekkin lämpimästi jos ei nakha kiinnosta niin toi on 2 paras vaihtoehto pistäisin ite samalla kankaalla. tulis nyt se auto prkl nii pääsis räplään
Nupa Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 Joo. No tarkennetaan tuota omaa käyttötarkoitusta vielä. Penkit on nahkaa, joten niihin ei todellakaan kosketa. Tarkoitus olis laittaa katon sisäverhoilu, takapenkin takaosat, kontti ja sitä rataa... Mitään en vaihda missä nahkaa jo on, mut esim. kovamuoviosia vois päällystää.
Guest Gbrl Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2004 saab plyysi mun mielestä... värivaihtoehtojakin on tarpeeksi (i think) sanot sitten vaan että on GM plyysi kun ei viitsi saabia mainostaa
Nupa Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Vähän tiedustellu tota saabin plyysiä pk-seudun liikkeistä. Värivalikoimassa on kuulemma vain 1 punainen Saas nähä, jos pääsis näkemään sen ja jos sattuis heti osumaan. En viitti näkemättä tilata kumminkaan.
TAKKU Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2004 Testipala kangasta messiin, että on helpompi hahmottaa, miltä sisus tulisi näyttämään.
Guest Gbrl Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 "mun" saabissa on se punainen... ihan mukava väri (tykkään ite) mutta en tiedä olisko liian tumma sun autolles
Nupa Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 "mun" saabissa on se punainen... ihan mukava väri (tykkään ite) mutta en tiedä olisko liian tumma sun autolles Ei sulla kameraa sattus olemaan siinä lähellä, postaisit kuvan...?
Guest Gbrl Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 no voin lainata siskolta, ja illalla postaa... se todellakin on sit saabista vuodelta -86 se verhoilu... vähän haalistunu mutta erittäin mukava... parasta tekstiiliä mitä tiiän
Guest Gbrl Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Tossa olis yks kuva... vähän on tummunut/haalistunut... vois melkein sanoa (huom. melkein) et on luonnos vaaleampi... en sitte tiiä minkävärinen se nykyajan Saabin punanen plyysin on
Nupa Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kun väittivät, että sitä on vaan 1 punainen väri, ni kait se on sit toi. Kiitti. Meinaat, että on luonnossa vai alunperin vaaleampi? Täytyy yrittää saada jostain "uutena" mallikappaletta niin näkis.
Guest pile Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 vaikka saappia on tullut vuosien saatossa halveerattua niin penkkien materiaalit siinä on ollut esimerkillisen hyviä.
Guest Gbrl Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 aika lähellä tota se on... tuossa on vaan pikkasen liasta tummunut vuosien varrella tuo istuinosa... kesällä ei oo liian kuuma toi, eikä muistaakseni hiosta suosittelen lämpimästi vielä kerran
Nupa Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2004 Laitetaan kuva tuosta kattokruunusta. Oli 8/03 V8:ssa. Eihän tuo Camaro yhtä tilava sisältä ole kuin Mercury, mutta ei oo myöskään tarkotus laittaa taakse pöytää Tuossa on tuo kojelauta myös plyysiä, ei näy nappuloita... mercury.JPG_thumb
HotJake Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kattokruunu - huh Mites sellainen punainen valokaapeli, jossa valo juoksee ympäri kattoa
TJT Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Tossa Mercuryssä on muuten upea etumaski... aivan tajuttoman tuima irvistys
Soppa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Tuo sama auto tais olla V8:sissa aika vasta uudelleen, oli tarinaa, mitä oli tapahtunut tässä parinkymmenen vuoden aikana.
Nupa Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2004 Nyt on nähty luonnossa tuo saabin geeämmän punanen ja kyllähän se menetteli... Vähän on tummempaa... Veluuria oli kanssa tarjolla ja useampaa sävyä, mut siinä on raitoja... ja tuplat kalliimpaa Vaan kaippa se täytyy ottaa ja tilata ja kokeilla, mitä tuleman pitää Hyvällä tuurilla tuloksen näätte meetissä Ja tuo Mercuryn "historiikki" oli tuossa lehdessä, taitaa nykyisin seistä ja odotella renovaatiota... On muuten "lehmämaalaus": valkoinen, missä on mustia laikkuja. Oli kaveri paikannu ruostepaikkoja ja päätti, et tehdään lehmä
Nupa Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2004 Päivitetään nyt tämäkin, eli tuloksen näette siis meetissä Porissa... PS: hei, 300 viestiä täynnä...Jippii
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään