Guest terppao82 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 kun työ ootte kerran tota saabin verhoilua ostellu, niin saisko vähän hintatietoutta mitä se kangas maksaa, kun ois ens talvena tarkotus näillä näkymin koittaa noita ponun penkkejä verhoilla. ja muistaaks kukaan paljonko meni kangasta noin suunnilleen kaikkiin penkkeihin?
Nupa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2004 Maksoi 26 euroo/metri. Tilasin Tapiolan Autoverhoomosta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään