häjy Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Lähinnä sitä uutta tai toimivaa käytetytyä pumppua olen ostamassa sen takia jos tuossa mun laitteessa on liian lyhyt se akseli. Olis helppo heittää siihen vain toimiva kiinni ja menoks, maksaa tää lysti kuitenkin kun häslätään näiden kans sinne sun tänne. Jos mä huomenna painelen pumppu kainalossa Saab tai Volvo putiikkiin ja käsken niiden laittaa sen hihnapyörän oikeaan kohtaan, niin onko se silloin 100 varmasti oikeassa kohdassa jos akseli ja hihnapyörän pää ovat tasan ? <---Tuohon mielipiteitä. Kun jotenkin se näytti siltä, että sais tulla vaik 1-2 mm yli se hihnapyörä siitä akselista. Ja jos se laitetaan niin, että se tulee yli, niin kestääkö se siinä, pitääkö hepata vaik varulta ? Siinä 610 eken pumpussa ei oo hihnapäyörää mukana, se on erikseen 43 euroa. Huomenna menen kuitenkin kysymään ensin neuvoja Star Amigolta Lappeenrannasta.
Sport Truck Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2007 Mikäänhän ei ole niin varmaa kun epävarma...mutta väittäisin sen akselin olevan kyllä ihan oikean mittainen...eri asia on tietysti jos se hihnapyörä ei alunperin kuulu siihen Voihan olla että joku on joskus vaihtanut hihnapyörän ja se ei vastaa mitoitukseltaa täysin auton alkuperäistä...pumput ja pyörät käyvät kyllä keskenään ristiin,mutta pyörien mitoituksessa on eroja. Mahdollisesti koko pumppu on vaihdettu jostakin toisesta autosta jossa pumppu on erikohdassa kiinni ja sitten koitettu kompensoida tuota säätämalla pyörää erikohtaan...huonolla menestyksellä ? Asennettaessa pyörä tuolla KD-Tools:n vetäjällä paikalleen asentuu se automaattisesti akselinpään kanssa tasan...toisekseen en ole koskaan nähnyt pyörää muuten kun juuri niin. Kannattaa tosiaan kysyä Star Amigon mielipidettä ja kenties se ulosvetäjäkin löytyy sitä kautta vaikka lainaan.
set28 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2007 Olisko mahdollista siirtää koko tehostinta eteenpäin,elikkä tehdä tai modifioida noita kiinnikkeitä siten et saat sen linjaan
häjy Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2007 No niin, nyt on akseli ja hihnapyörä linjassa, iso kiitos Tradepartsin kaverille laitosta , oikealla työkalulla siirtyi ilman lämmitystäkin. Kyllä on palvelultaan täyden kympin paja, kiitos vielä. Löytyy todella asiansa tietävää ja ystävällistä palvelua, suosittelen lämpimästi. http://tradeparts.info/ Tänään ei kerkee laittaa vielä sitä paikoilleen, mut huomenna ehkä aamusta. Eipä kyllä mikään kiire taas ajamaankaan kun pihalle katsoo, maassa n. 7-8 cm lunta ja lisää tulee koko ajan, näin Luumäellä. Joo olis ollu mahdollisuus tehdä kiinnitys laippaan levityspalat, mutta ihan sika iso homma, kun pelkillä prikoilla ei pysty siirtämään sitä. Olis tarvinnu n. 4mm levittää koko kiinnitysjalkaa.
häjy Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 No niin, pumppu on paikoillaan ja vinkuminen ja kitinä hävisi kokonaan, paikoillaan nyt alkuperäismittainen hihna = 775 tuumaa/ 1968.5mm. Hihnalinja jäi silti hieman vinoon, olis ehkä saanut olla 1-2 mm vielä ulompana, vaikka nyt päät on aivan tasan. Toivottavasti toimii, pitää huomenna antaa hieman koeajoa niin sillähän se siitä selviää. Jos ei hihna kestä tuolleen, niin sit ehkä helpoin linjaus/oikaisu keino on se, että heitetään parin millin rikat kiinni alumiinijalan taakse jotenkin, sit pitäis olla linjat ok. Antaakos tuollainen hihna muuten pituudeltaan periksi ajanmyötä, vai onko se venymätöntä ??
TransNAM Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2007 Kyllä normaalit remmit ajan kans aina vähän venyy. Huomaa kiristimestä kun kattoo mihin uus asettui ja sit muutaman viikon päästä vertaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään